Tuesday, October 2, 2012

מה שאתה צריך לדעת על Sitelink עדכון מדיניות של Google



האם בדקת לאחרונה את קישורי אתר? אתה כנראה צריך. גוגל בקרוב תיישם מדיניות קיימת בנוגע לשימוש מחייבת באתר. המדיניות קבעה כי כל אתר מחייב במסגרת מסע פרסום צריכה להיקשר לדף נחיתה יחיד/ תוכן של האתר שלך.

בהודעה אחרונה, גוגל קובעת כי יש כבר מספר רב של קישורים באתר כולם הולכים לאותו דף נחיתה באופן שגוגל רואים בו דחיפה או זרימה לא נכונה או אסורה וגוגל פועלת באופן פעיל לאכיפת מדיניות זו.
מה זה אומר עכשיו?

מדיניות זו חלה על קישורים באתר חדשים ש Sitelinks שינוי / עריכה ודורשת סקירה של גוגל. קישורים קיימים באתר (ולא נערך בטווח הקצר) ייבחנו בחודשים הקרובים.

Google אינה מספקת תאריך מדויק מתי זה יסקור קישורים באתר קיימים, אבל צריך רק ללכת קדימה ולהתחיל לדבוק במדיניות זו כעת כדי להפוך את החיים לקלים יותר. אין דבר גרוע יותר מאשר מקבל מו"ל / דחיות הודעת משלוח ואז צריך לטרוף ולהגיב. להיות פרואקטיבית!

הנה קישור לאתר תכנית פעולה קצר ליישום:
השתמש בכתובות אתר שונים

כל כתובות אתרי הקישורים באתר חייבות להיות משתנית (כאמור בפוליסה). מכיל מבקרים בדפי הנחיתה התמקדו בגיור הוא לא אידיאלי, אבל אם אתה רוצה להשתמש בקישורים באתר, ואז אתה הולך לצריך להיות יצירתיים.

קישורי אתר צריכים לתמוך בטקסט המודעה העיקרי ולספק תוכן נוסף להגדלת מספר הקליקים ושיעורי המרות. לעתים קרובות, מפרסמים לגשת לעמודים של פרופיל חברה, דפי קטגוריות של מוצרים או תוכן עדות הלקוח.

קמפייני מסחר אלקטרוני יש בדרך כלל יותר קל עם זה, מכיוון שאתרים אלה יש מגוון רחב של מוצרים לקישורים באתר. דור עופרת יכול להיות קשה יותר כמו שליחת תכנים למשתמשים באתר שלך לעתים קרובות גרעין עשוי להיות שער חליפין נמוך.

רעיון לקמפיינים הדורים להוביל הוא ליצור דפי נחיתה ממוקדים מרה עם תוכן שונה. לדוגמה, אם יש לך דף המלצה, במקום לשלוח את הקישור לתוכן אתר זה באתר הראשי שלך, ליצור דף נחיתה חדשה עם המידע הזה. בדרך זו אתה מקבל את הטוב שבשני העולמים: כתובת האתר היא ייחודית והוא זכאי לקישורים באתר, אבל אנחנו נותנים את תוכן תמיכה בעיצוב ממוקד המרה.
4 Sitelinks של למעלה גדול

גוגל טוענת כי 6-8 sitelinks סוג לכל מסע פרסום. כאשר יש לך קישורים באתר שרבי Google Sitelinks זה להחליט מה להראות בSERP. כמו בכל אלמנט של מסעות פרסום , לשמור על שליטה מלאה ככל האפשר הוא אופטימלי.

כדי לשלוט טוב יותר את המסר שלך, ייתכן שתרצה לשקול לכתוב רק ארבעה קישורים באתר. בדרך זו אתה לא סומך על גוגל כדי לבחור את הטוב ביותר. במקום לכתוב 8 קישורים של משתנה איכות אתר, אתה חייב לכתוב ארבעה קישורים באתר מראה לך היה שמח כל הזמן מרשימים.
כתוב Sitelink העתקה המרשימה

אני רואה הרבה קישורים לאתרים שהשראה והיו ברורים במחשבה שנייה. כמה דוגמאות הן: "מי אנחנו" או "יותר", או, כיצד עותק צולע ישמש השראה לאחרים לעשות משהו "עסקות גדולות."?

Sitelink נכתב לא צריך להיות במחשבה שנייה. תחשוב על מה שהיה ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך.

לדוגמה, לא כותב, "עלינו", אבל אולי אומרים, "רואה הסיבה שאנחנו מדהימים." במקום לומר, "עדויות", לומר משהו כמו: "אנשים אוהבים אותנו לראות מדוע.!"

כמו כן, אתה צריך לראות את קישורים לאתרים כמו חתיכות קטנות נוספות של עותק מכירות. מישהו יכול להיות שוקל ללחוץ על המודעה שלך, אבל לא בטוחים - אתה יכול לכתוב את הקישור לאתר לדחוף אותם על הדבשת של הספק?
תקציר

אינך רואה את הגשמת המדיניות והרול. תחשוב על זה כהזדמנות לקדם את השימוש באתר הקישור שלו. עכשיו הוא זמן טוב לחזור לאלתר את האסטרטגיה שלה כדי לשפר את הביצועים הכוללים של מסע הפרסום שלך.

No comments:

Post a Comment