Wednesday, September 19, 2012

האם מילות הקמפיין PPC שלך יכולות לשפר את האיכות מילות מפתח?


רמת האיכות היא המתכון הסודי של גוגל אדוורדס ועדיין לא יודעת בדיוק מה גוגל אלגוריתם משמש לחישוב ציון האיכות של מילות המפתח שלך. בשלב מסוים הבין שגם לאחר ביצוע ההנחיות של מילות מפתח של Google AdWords עדיין הייתה ברמת האיכות של 2 או 3 וזה הופך להיות אתגר כדי לשפר את האיכות של מילות מפתח. לדברי גוגל גורם העיקרי הראשון בקביעת האיכות של מילות מפתח רלוונטי בין תלוי בדף הנחיתה של מילות מפתח, טקסט מודעה ו. גורם שני הוא CTR של מילות מפתח כדי שנוכל לומר שציון האיכות יכול להיות תלוי ברלוונטיות של המודעות וקצב המשוער של קליקים.

Google AdWords, באיכות-ציון

ראשית אני רוצה להעיף מבט על מה הבעיה ומדוע אנו מייחסים חשיבות כה רבה לרמת האיכות:

לדברי גוגל, ברמת האיכות היא מדד להערכת הרמה רלוונטית של מודעות, מילות המפתח ודף נחיתה. היתרונות של ציון האיכות הוא להפוך יעיל יותר בעיני גוגל ובטחו גוגל, המודעות, מילות המפתח ודפי נחיתה מתאימות לאלה שמחפשים במודעות שלהם. הגורמים העיקריים הקובעים את האיכות של מילות המפתח הם:

• מילות מפתח שיעור הקליקים ממוצעות
• רלוונטי של מילות מפתח בקבוצת המודעות שבו הוא כלול
• רלוונטי של מילת המפתח לטקסט של המודעה
• האיכות של דף הנחיתה
• ביצועים הכוללים של חשבון AdWords שלך

אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר את רמת האיכות?

מילות מפתח מזהה של איכות נמוכה:

אם יש לנו להתרכז בכמה מילות מפתח שאינם ידועות, ראשון שאנחנו צריכים למצוא כדי לעבוד עליהם. ועם אותה כוונת דיווחי מילת המפתח ממלא תפקיד חשוב בו אנו יכולים למצוא את רמת האיכות, בואו תיקחנה מילות מפתח פחות מ 3/10 של הרשימה הזמינה בדוחות. מילות מפתח יכולות להיות המרות הסטוריות ואם כן, לקבוע אילו מילות מפתח כדי למקד דף קיים. קח את אלה באיכות נמוכה בדרך כלל להמיר ביטויים שיש להם דף נחיתה לברוח וליצור קמפיין פרסום עצמאי עבור מילות המפתח הנחותים הללו. כדי למנוע את הבעיה של התקציב שאתה יכול להשתמש בביטויי המפתח שלך בצד "ביטוי" יחיד "מדויק" או.

קמפיין נמוך של ציון איכות של מילים:

כאמור כדי ליצור מסע פרסום נפרד לאיכות מילת מפתח נמוכה וקבוצות מודעות נפגשות לאורך הקמפיין הזה. ודא כי מילות המפתח חייבות להיות קשורות וקבוצות מודעות בדף הנחיתה של טקסט המודעה הרלוונטי ביותר ועל מבקרים לבצע זמין. עכשיו אתה יכול לקבל את התמיכה של שיטת ניסוי מוצלחת ווריאציות בדיקה של מודעות בכל קבוצת מודעות ליעילות וללשקול את הרלוונטיות של ביטויי המפתח. להיות פעיל בביצוע התקציב ולעשות מספיק מקום לאפשר למילת המפתח שלך לחץ להמיר.

צור קבוצות מודעות סביב נושא על:

לאחר קבלת הנתונים של ציון מילות מפתח באיכות נמוכה, תנסה קבוצות מודעות סביב נושא גבוהות מגזר. תרגיש חופשי ליצור קבוצות מודעות עם מילות מפתח בלבד ו5-6 1-2 אז לכתוב טקסטים כמודעות רלוונטיות לנושא של קבוצת מודעות. נסה להשתמש במילות מפתח בטקסט של המודעה שלך עם שיחה טובה למשפטי פעולה.

No comments:

Post a Comment