Tuesday, April 9, 2013

האם חשבת אי פעם איך בדיוק גוגל אדסנס עובד?

העובדה שאתה יודע שזה הודיע ​​לי החשיבה שלו לגבי לגלות כיצד גוגל אדסנס.

ובכן, אתה במקום הנכון, כי היום אני רק משתף אתכם איך בדיוק איך Google AdSense Google AdSense גם עובד ביקורך שיטה פשוטה כדי להתחיל להרוויח כסף עם הצעת אדסנס.

והסיבה לכך שהבנתי עד כמה בשל העובדה שאני הסימון הראשון שלי היום לכלב הגדול "גוגל" ליישום עובד הגישה הפשוטה עומדים לחלוק איתך.

אז אחרי שקראתי את זה שאתה מבין לא רק איך גוגל אדסנס יש לך תכנית משחק כדי להתחיל בבדיקה בעצמך.

האם יש לך טוב שאתה חושב?

לא ייאמן, תנו לנו ב!


אז איך גוגל אדסנס עובד.


לפני האסטרטגיה, בואו לראות איך גוגל אדסנס.

מתרחש בדרך כלל תכנית התקנה של מודעות Google חשבון גוגל אדסנס באתרי האינטרנט שלהם, כך שכאשר מישהו במודעות האלה, אתה מקבל עמלה קטנה.

אולי זה אפילו שלחצו על חלק מהם, אם אתה גולש באינטרנט שלא ראה את מודעות גוגל אדסנס בקו שלך עשה טיולים

יש לי ממש תמונה של מה שמודעות גוגל אדסנס האלה נראים כמו במקרה של כמה אדסנס כיצד עבודת גוגל אדסנס לא ראתה בעבר.

אבל גוגל אדסנס ממש פשוט.

אתה מקבל תשלום כאשר אנשים לוחץ על מודעות אלו.

פשוט?


איך גוגל אדסנס - הנדסה


עכשיו שאנחנו כבר ענה על איך גוגל אדסנס, בואו תסתכל על זה בכמה טכניקות בעצם ליצור הכנסה עם Google AdSense.


ובאמת יש שתי שיטות שאני אישית מבין.


1 - אתרי נישה מיוחדים מסוימים באינטרנט.

זה יכול לייצר הרבה אתרים ספציפיים נישה לשים מודעות גוגל אדסנס ותנועה לאתרים אלו, בדעתי האישית, אני חושב שזה קשה ביותר.


2 - כלול את גוגל אדסנס לקטעי הווידאו שלך.

זה בדיוק איך שהיה לי את ההזדמנות להיות הכלב "גוגל" הגדולה לקבל לשלוח צ'ק אליי היה היכולת של גוגל אדסנס בקטעי הווידאו שלי.

כל כך דומה ללהוסיף מודעות Google AdSense שלך ​​באתרים שלך, אתה יכול גם להוסיף מודעות גוגל אדסנס בקטעי הווידאו שלך וכאשר הם שילם!

למעשה, זה קל!


איך גוגל אדסנס עובד.


עכשיו יש לנו הגבתי לחששות איך גוגל אדסנס ולשתף אתכם אסטרטגיה כדי להתחיל להרוויח כסף עם גוגל אדסנס, בואו נדבר על איך.

כי ככה אני ניסיתי לעשות כסף עם גוגל, וכמובן שאני מדבר על זוג גוגל אדסנס עם YouTube.

באופן כללי, את קטעי וידאו כדי לפתח כמות גדולה של תנועה, את התנועה יותר יש לך אתכם נוטים יותר כשאתה לוחץ על מודעות אלו, רעיון הבסיסי?

אוקי, אז איך וידאו כדי לייצר כמות גדולה של תנועה?

ובכן, הצעד הראשון הוא לעשות מחקר מילות מפתח, כדי לראות אם אנשים נכנסים למילה מפתח במנוע החיפוש באינטרנט, אתה יכול להשתמש במילת מפתח המכשיר גוגל עבור זה.

עכשיו אני מבין שגוגל מילת המפתח המכשיר היא לא באמת על YouTube, אבל אתה צריך להבין כי YouTube הוא מדורג מנוע החיפוש השני בגודלו, מה שאומר:


מילות מפתח הם עבר על ידי גוגל, בהחלט יכול לבחון-YouTube.


לפיכך, שימוש במילות המפתח של Google הוא לא הדרך מדויקת ביותר כדי לראות את הסרטון ב-YouTube, אבל זה יכול לתת לך מושג כללי

כאשר סדרה של מילות מפתח עם חלק גדול מחיפושים בחודש, השלב הבא הוא הפיתוח של מילת המפתח עכשיו. קטעי וידאו בבימויו

הרעיון הוא שסרטי הווידאו האלה מדורגים בעמוד הראשון של YouTube, אם אתה בוחר בדף הראשון של גוגל באותו הזמן.


זה נעשה עם שתי פעולות.

1 - על אופטימיזציה של עמוד.

הדבר נעשה על ידי הוספת מילות מפתח למיקוד שלה בכותרת הסרטון והתיאור.

אם אני יכול להסביר את מילת המפתח בוידאו מבלי להיראות מוזר לעשות את זה כי YouTube לתמלל את קטעי וידאו.

גם אתה חייב לכלול את מילת המפתח בתגי פיסקה.


2 - אופטימיזציה של עמוד כבוי.

זה בדיוק מה שהם מכנים את אופטימיזציה של עמוד כאשר הוא התגשם על אופטימיזציה של עמוד הוא הדבר היחיד שנותר הוא לבנות בחזרה קישורים לקטעי הווידאו שלך.

ישנם מקורות רבים לכך, גם להיות אוטומטיים, להלן כמה הכלים ליצירת קישורים אחורי.

רובוט שיווק מאמר.

TribePro.

שולח קסם.

No comments:

Post a Comment