Saturday, April 20, 2013

שינוי תנאים והגבלות של אדסנס

גוגל הודיעה כי היא מעדכנת את תנאים והגבלות למשתמשי אדסנס. השינויים ייכנסו לתוקף -23 באפריל, כך נכתב באיימיל שנשלח בצורה קבוצתית לשותפי תוכנית אדסנס.

מפי גוגל :
שינוי תנאים והגבלות של אדסנס נועד על מנת לעמוד בקצב השינויים במוצרים שלנו, אנו בוחנים בקביעות את התנאים שלנו כדי להבטיח שאתה מעודכן ועולה בקנה אחד עם אלה של מוצרים אחרים של גוגל. כתוצאה מהביקורת האחרונה שלנו, תהיה לנו לעשות כמה שינויים לתנאים שלנו, שינוי תנאים והגבלות של אדסנס יחל מיום 23 באפריל. אם אתה גר באירופה, מזרח התיכון, אפריקה, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה, תראה הודעה בחשבון שלך כאשר אתה נכנסת לאחר תאריך זה. שינוי תנאים והגבלות של אדסנס יוצגו לפניך עם תנאים העדכניים והשינויים החדשים וינחו אותך לקבל אותם. למשתמשי אדסנס באסיה פסיפיק, שינוי תנאים שלנו קורה מעט מאוחר יותר כפי שאנו מושכים את השינויים הדרגתיים בכל האזורים ".

שינוי תנאים והגבלות של אדסנס יחל כאמור מ23.04 למשתמש תינתן ארכה של 30 יום לאשר את השינויים המוצאים.

גוגל אומרת כי הדברים העיקריים הוא שהם משנים את הגרסה החדשה של התנאים תהיה יותר קלה לניווט, במטרה להפוך אותו קל יותר למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים. יתר על כן, התנאים יהיו יותר ידידותי עבור גלישה בניידים.

אלו הם שני שינויים העיקריים על פי גוגל, אבל האמת שאין אפשרות לאשר  איזה שהוא שינוי בשלב זה:

      עם גרסה חדשה זו של תנאים והגבלות, המטרה שלנו הייתה לעשות אותם כברור ושקוף ככל האפשר. כתוצאה מכך, אנו מצפים שזה יהיה אפילו קל יותר לנווט ולמצוא את מה שאתה מחפש.
      מעבר לגלישה בטלפון נייד אחת המגמות הגדולות בשנת 2013 ומעבר לה, אנו מרחיבים את תנאי כיסוי נכסים באופן ספציפי יותר ניידים שלנו. יש לנו גם הצגנו את קווים מנחים לשימוש ב AdMob SDK ושותפים אחרים.

חלק מהמפרסמים נראים מודאגים לגבי התנאים החדשים, אבל גוגל עושה את זה מעת לעת. אנשים מתלוננים ואז ישכחו מזה. בנוסף חלק מהשמעות אומרות שיהיו עוד כמה שינויים חדשים מינוריים באדסנס, למשל בממשק המשתמש בחשבון אדסנס שלכם. הדבר החשוב ביותר שיש לשקול הוא שכנראה המו"לים נדרשים להסכים לשינויים אלו בתנאים כדי להמשיך בתכנית. אז כנראה, אם לא תיכנס לחשבון אדסנס שלך ותאשר את השינויי זה עלול לגרום לך להיות מסולק מתכנית אדסנס.

- שווה לחכות ולראות האם הכנסות מאדסנס ישתפרו כתוצאה מכך.