Friday, December 28, 2012

להבין את הקריטריונים לתשלום אדסנס של גוגל

זה חשוב לדעת את הקריטריונים לתשלום מגוגל אדסנס, אם אתה רוצה להרוויח יותר מחלקו כיום. לפניכם כמה גורמים שיעזרו לכם לקבל הכנסה טובה מגוגל אדסנס.

חלומו של כל בלוגר לראות 1000 דולרים ליום או לחודש מאסטרטגיות גוגל אדסנס. אז מה עשית כדי להגשים את החלום שלך ..?


האם אתה מבין לעומק ממ זה גוגל אדסנס? מהם הקריטריונים לתשלום מגוגל אדסנס, וכו '?

אם התשובה שלך היא לא, אז המאמר שלי היום בהחלט לגרום אסטרטגיות טובות כדי להרוויח יותר עם גוגל אדסנס. אז, בלי לבזבז זמן על הקדמה משעממת להתחיל את המאמר הזה.

ראו גם: חלומות על יצירת 1000 $ בלוגי יום

איך גוגל אדסנס ואיך אנחנו משלמים:

1) בהתאם למדינה / האזור:

האם שמת לב כי בחלק מהמדינות שמקבלות יותר הכנסה לאחרים. אני בטוח אם אתה משתמש בגוגל אדסנס דוח דיווח אתה בוודאי רואה שלחיצות ארצות הברית נותנת יותר רווח מאשר לחיצות ממדינות כמו הודו.

אתה יכול לראות את ההבדל בהכנסה בין ארצות הברית והודו.

2) לא לוחץ: אני חושב שכולנו יודעים, שאיפה שלנו שיהיו יותר לחיצות יותר הוא הדבר העיקרי כאן הוא הרווח הוא החשוב, אני רוצה להסביר שזה לא אומר שיש לך מלאף שומר שילחץ לך על המודעות שהצליח וגם ק"ל CTR הכולל הוא יותר מ 10 אחוזים, אז הסיכויים הם כי 90% מלהיות מגורש על ידי גוגל אדסנס אז טיפול של קליקים לא חוקיים, אם אתה רוצה להיות עורך ותיק גוגל אדסנס.

3) אין הופעות פרסום, לא עבור קליקים בלבד, אבל אתה מקבל כמות מסוימת של הופעות מודעה היא יחד כהופעות אמצעי מודעות למ' למ' כמות מוגדרת ברווח קטן תובנה מספר הופעות דוח זה.

מוצג בטבלה לעיל, אני בכמה קליקים מבלי מפרסמים.


תוכן נישה 4): זה מאוד חשוב לדעת מודעות תצוגת גורם לך באינטרנט תלוי באתר תוכן מאפשר נותנת דוגמה כדי להבהיר את זה כאן היא סעיף 6 מסך מגע העליון מחשבים ניידים ומחשבים כאן הוא שמחשבים ניידים הן מודעות יותר רווחיות.

ואתה יודע שחלק מהמודעות לתת יותר קטגוריות תוכנת דף מודעת הכנסות כמו מספקת יותר הכנסות אז מודעה בוליווד חדשות אז חושבת גורמים הנ"ל בעת בחירת מאמר של הבלוג שלך.




5) גוגל אדסנס כמה אנחנו משלמים: זו שאלה שקשה מאוד לענות, אבל על פי כמה אתרי אינטרנט גדולים שאומרים שאם מפרסמים מציעים 100 דולר. גוגל אדסנס ידי לחיצת מודעה אז נותנת רק 0.68 סנט. הוצאה זו לא הולך גוגל....

6) הבחירה של מילות מפתח טובות: אם אתה משתמש בגוגל אדסנס, חשובה לדעת מילות מפתח להלן משתלם יותר במאמר שאתה יודע משהו ששלם גם מילות מפתח מילות מפתח להשתמש של המאמר שלך ולהרוויח יותר הכנסה.

ראו גם: גוגל אדסנס מילות המפתח מקסימלית לקליק



אז מה הם חלק מהגורמים שחשובים לך, כמאמר אלווי שנידע.

לשאלות או הצעות אנא השאר תגובה למטה.

תודה בהצלחה

No comments:

Post a Comment