Thursday, April 25, 2013

גוגל מציגה גודל חדש למודעות אדסנס - מודעות אדסנס 970x90


970x90 מודעות אדסנס חדשות בגודל

היום גוגל הודיעה על השקת פורמט חדש של מודעות של אדסנס : 970 × 90. פורמט זה מתאים "לתקן" IAB סטנדרטי שעליו הוחלט לאחרונה המכונה "סופר דירוג", תקן IAB קובע סטנדר גדלים אחיד לפרסומים שונים גם באנטרנט.

עלפי הבלוג של גוגל המודעות החדשות יהיו "גדול יותר בגודל של מיקום המודעה הוא מדהים אחר חזותי עבור מפרסמים כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, כוללים את המסכים הגדול ביותר".


"אנא שים לב שמאז היחידה היא 970 × 90 בחזרה לרשת שלנו, אתה רואה בעיקר מודעות טקסט המופיעות בפורמט זה", הם אומרים. "יחידת מודעת סופר סיווג חדשה יכולה להציג עד ארבע מודעות טקסט מאורגנות בתבנית עמודי, אלא גם עם פורמטים אחרים של מודעות, מספר מודעות טקסט בכל יחידה עשוי להשתנות בהדפסה. בעת בחירת התמונה ומודעות מדיה עשירהלמכשיר זה, להציג מודעות בגודל של 728 × 90 יחידה מוצגת תחילה. סופו של דבר, אנו מצפים המלאי ומודעות מדיה עשירה ל970 × 90 לגדול ולראות יותר מודעות לתצוגה בגודל מלא מוגשת ".

ומגוגל מוספים : "כמו תמיד, אנו ממליצים בחום שוקלים את התוכן שלך בעת ביצוע יחידות המודעות שלך על מנת להבטיח למשתמשים והן למפרסמים יש לי ניסיון רב עם האתר שלך. יש לציין כי הגבול עבור אדסנס לתוכן יחידות מודעות עדיין עומד על עד שלוש מודעות אדסנס לכל עמוד.

אנחנו מצפים לשמוע את מה שאתה חושב על גודל מודעת 970x90 החדש. אתה מוזמן לשתף את מחשבותיך ואת המשוב על העמוד + AdSense שלנו" - מקור וקרדיט בלוג גוגל.

על יחידת מודעות אדסנס 970X90

זוהי יחידת מודעות אדסנס המושלמת לשימוש בסרגל הצד. זה ייתן לך מתכונים מדהימים וממשק ידידותי גם כן. אתה צריך להחליף את היחידה הישנה שלך אדסנס 970X90 מודעות מהסיבות הבאות: -
 1. מפרסמים רוצים לעשות שימוש בשטח הגדול כדי להציג את המפרט שלו ופרטים וכו 'אם יש לך הרבה מודעות טקסט 970X90 חתיכות תוך הצגת מודעות גם להבחין בכמה באנרים חדשים מרשימים.
 2. יחידת מודעות אדסנס 970X90 מודעות לחלק גם להגדיל את ההכנסה שלכם כי יוצגו מודעות ספציפיות יותר ואולי יהיו יותר קליקים.
 3. אתה יכול לקחת את זה כניסוי כדי לראות אם יש שינוי בהכנסה מאדסנס. אם אתם עומדים בפני בעיות של הכנסה, פרט לקבוצות של מודעות קודמות, אז זה זמן להחליף אותו עם יחידת אדסנס גדולה חדשה. אתה יכול לנסות להשתמש ביחידת מודעות אדסנס 970X90 כדי לפקח על האבולוציה של הכנסה.

בעיות עם המובילים גדולים אדסנס חדשים (970 × 90) יחידת מודעה

עדין לא יצא לי להשתמש יחידת מודעות אדסנס 970 × 90 החדשה, אבל ממה שאני "מלקט" בפורמים שונים :

אני הוספתי כונן זה לאחד מהבלוג הקודם שלי כדי לראות איך זה עובד. אין הרבה בעיות עם יחידת מודעות אדסנס 970 × 90 אבל דבר אחד שיגרום לך לחשוב פעמיים לפני השימוש בו, אם מודעה של 3/4 מגודל המודעה החדשה יכולה להראות באותו הזמן באתר סללורי גדולים אדסנס 970X90 יחידה, כך שזה תלוי בתוכן האתר שלך. בשלב מסוים יחידת מודעות זו היא מלאה של אחד ולאגד, אבל אם יש לך מזל, אתה תקבל 4 קישורים במודעה עצמה.
 חסרון נוסף של יחידת אדסנס החדשה שהיא מכסה הרבה מקום בדף שלך, אבל אני אוהב את זה כי המודעה מושכת את העין מהתפריט של האתר שלך.

הוספת מודעות לתצוגת Leaderboard 970X90 יחידת AdSense באתר שלך

 זה דבר קל לעשות. פשוט להיכנס לחשבון גוגל אדסנס שלך. וליצור תיעוד של המודעות שלי. לחץ על "יחידת מודעות חדשה" ובחר את גודל פרסום מודעת אדסנס 970X90 (המובילים גדולים). הקפד להתאים אישית בהתאם לעיצוב אתר האינטרנט שלך. צבעים שונים בתקשורת על פי התוכן שלהם כדי לקבל יותר קליקים והכנסות. בחר גודל של 970X90 מודעות אדסנס המבוססות על בלוק המסך הבא:


אני מקווה שיחידת אדסנס החדשה תוכל להעלות חיוך בשבילך, להגדיל את ההכנסה שלך. אני מציע מודעות טקסט פשוט יחידה לגודל זה. הגענו הזמן לומר משהו על יחידת אדסנס זו. רק הערה הבאה כדי לשתף את השקפותיך על מודעת אדסנס 970X90 החדשה.

בחודש נובמבר, גוגל הציגה 300 × 600 יחידות מודעת הערות חיוביות. אלה שרצו פורמטים של מודעות גדולות יותר הם בעצם מקבלים את רצונם.

No comments:

Post a Comment