Thursday, February 21, 2013

מודעות מגיבות לגודל המסך עם גוגל אדסנס

צוות גוגל אדסנס אישר באופן רשמי שמפרסם יכול להשתמש ב-JavaScript להכרזות שרתים בגדלים שונים, בהתאם לגודל של המסך של המבקר.
אם אדסנס הושק לפני עשור, רוב האנשים נגשים לאתרי אינטרנט של שולחנות העבודה או המחשבים הניידים שלהם. היום התקדמנו במהירות ובכל ההתקנים - טלפונים ניידים, קונסולות משחק, קוראי ספרים אלקטרוני - ואפילו טלביזיות המשמשים לחיבור לאינטרנט.

מעצבי אינטרנט ולכן מסתמכים יותר ויותר על טכניקה הנקראת עיצוב אתרים מגיב, שבו עיצוב אתרי אינטרנט בודדים לעבוד על כל המכשירים, ללא קשר לגודל מסך או רזולוציה של המכשיר.

מודעות של גוגל אדסנס בדרך כלל יש רוחב קבוע, אבל יש פתרון קטן לתגובת מודעות גוגל אדסנס שלך. הרעיון הוא שאם משתמש קורא את דף האינטרנט שלך על שולחן עבודת מסך גדול, 728 × 60 × גדול 280 או 336 יחידות לשרת, ואילו אם משתמש אחר צופה באותו הדף בנייד מסך קטן יותר יכול באופן דינמי, 200 × 200 (או משהו דומה) יחידת המודעה תראה מתאימה לסוג הצפייה.

עם יותר ויותר מבקרים מטלפונים חכמים וטאבלטים, הוא הזמן הטוב שגוגל אדסנס לתכנית שלך לעבוד עם שינוי עיצוב אתרים רגיש. אפילו מפרסמים להוטים לראות את היום שבו מודעות לתצוגה בצורה חלקה לתוך מיליוני מכשירים ניידים ברחבי העולם. כפי שהיא עומדת, הארוכה ביותר הרשמית של גוגל דוחה את פתרון לבעיה זו, יותר כסף למפרסמים ובעלי האתרים גוגל יפסידו.

אז אינך מפר את תקנון התכנית של אדסנס לשימוש במודעות באתר האינטרנט שלך.קוד JavaScript לא ישנה את קוד אדסנס, אבל פשוט דורש מודעות שונות המבוססות על רוחב מסך עינית המבקר הנוכחי.

No comments:

Post a Comment