Wednesday, September 19, 2012

כמה עצות בסיסיות על קופירייטינג לגוגל אדסנס

כמה עצות בסיסיות על קופירייטינג לגוגל אדסנס

חלק הקשה ביותר של יצירת אתר להכנסות גוגל אדסנס טהור, היא יצרית 'מיני אתר', זהוא למעשה למצוא נושא שכבר נעשה ונטחן עד למוות ולאחר מכן לעשות לו מחקר מילות המפתח עם הכלי האוהב שלך לדוגמא WordTracker / פתיחה, וכן הלאה. לשם השוואה, כתיבת התוכן היא משחק הילדים ... יחסית.

תוכנית גוגל אדסנס היא נהדרת, זה בעצם כסף בחינם לאחר שהשקעת קצת זמן. אם כבר יש לך אתר אינטרנט שמוכר מוצר, עליך פשוט להדביק קצת קוד HTML בדף לוקח רק כמה דקות ואתה מקבל את מודעות באופן מיידי. אבל מה שאנחנו מדברים עליו כאן הוא דפי אדסנס בכיוון.

אולי העצה הטובה ביותר לקופירייטינג לאדסנס לא מספקת את כל האמת על הנושא שאתה כותב, רק כדי לתת לאנשים את הטעם לצפוי לחץ על מודעה הקשורה לאתר שלך לחשוב שאתר שהם נכנסים ליראות יותר מאתר.

גוגל לא באמת משנה כמה או איך הפוסט כתוב. גוגל לא תעניש אותך על שלא מחק את כתובתו של ויליאם שייקספיר . גוגל עובדת על ידי הסתכלות על ההתפלגות של מילות המפתח בדף, צפיפות מילות המפתח, היא מילת המפתח בכותרת והשם של הדף והמקורי, וכן הלאה.

מבחינה אסתטית מדבר-, הסיבה שאתה רוצה את האתר שלך כדי להיראות טוב היא למבקר, למבקרים באתר שלכם לוקח רק כמה שניות כמו שלוקח את המוח האנושי, כדי להחליט אם האתר שלך הוא טוב או לא, והאם הגולש יישאר שם, לנווט את התוכן ולחץ על מודעה אם הם מואר.

לא הכול צריך לדאוג למה זה מספיק כדי לחזור ללקוחות, כפי שאנשים חוזרים לדפים שלך נוטים פחות לחץ על מודעה בכל מקרה, שהוא כל המטרה של בעל האתר במקום הראשון. מה אנחנו מבקרים ייחודיים לאתר ולגרום להם אפשרות לעשות זאת.

כמה עצות בסיסיות על קופירייטינג לגוגל אדסנס:

שני הראשונים הם הנקודות החשובות ביותר, במיוחד בפעם הראשונה. זה נהדר, כי אתה כתבת אלף מילים על הנושא שאתה יודע מבפנים החוצה, אבל אם לא תישמע משכנע בפסקה הראשון, יש סיכוי גדול יותר שהמבקר שלך יהיה לוחץ שוב על הכפתור לצאת מהאתר.

כ 300 מילים בכל עמוד היא הרבה לשאוף אליו, וזה כמעט אופטימלי כדי לקבל את צפיפות מילות המפתח הנכונה על דף. כל פחות מ 200 המילים וגוגל, ואחרים, אשר תיתן משקל פחות לדף כפי שהוא מניח, אולי בטעות, שאתה לא יכול לתאר את נושא עם כמות המוגבלת של מילים.

ביטוי המפתח שבחרת אמור להופיע מספר פעמים בטקסט, אבל לא יותר מדי כמו זה נחשב דואר זבל, והוא צפוי לקבל את העונש. דמות פרק כדור היא בערך פעמים בפסק הראשונה, פעמים בפעם אחרונה ואולי בסעיפים האחרים, אחד או שניים שמחייבים לכלול את משפט המפתח שנבחר מחדש שונים במקצת.

למקד רק אחד ביטוי מפתח לכל עמוד - זה לא רעיון טוב כדי להפעיל מילת מפתח אחת, לא להיות ייחודי, כפי שהם מאוד שנויים במחלוקת. מילות מפתח מודגשות כמה פעמים בתוכן, אשר תסייענה למנועי החיפוש וגם להפסיק עין משוטטת. השתמש בתבליטים לרשימת פריטים מרובים כדי לשבור את המונוטוניות של משפטים ופסקאות, בניגוד לדרך שבה הדף הזה נכתב.

הפיסוק ודקדוק צריך להישאר תיקני למדי, אם כי, שוב, לא להרוג את עצמך על זה, משום שגוגל לא אכפת אם אתה מפספס פסיק פה ושם. כל עוד העותק זורם והקורא אינו חושב שאתה חובב שלם. רק להיות מודע "שלך" שלה ו 'אתה' ושלך 'הוא' ו 'לה', וכן הלאה, כהססן כאן באמת להפוך את האתר שלך נראה לא מקצועי.

להימנע מלשים יותר מדי גרפיקה בדפים שלך, כפי שאנשים רבים נמצאים עדיין בחיוג ויותר מכמה שניות לדף שלך כדי לטעון, וסביר להניח שלוחצים שוב על הכפתור של המבקרים. כנ"ל לגבי דפים עם האוהב של 'הכניסה לאתר הנה ברגע שלחצת דרך את SERPs ... מעצבן בלשון מעטה.

בעקבות טיפים בסיסיים אלה יעזרו לך לבנות עותק למשוך מודעות גוגל בצורה יעילה יותר, אבל אם אתה מוכר מוצר באתר שלך, אתה צריך להעתיק להישמע אטרקטיבי ככל האפשר כדי למשוך מבקרים ולשמור אותם חוזרים.

מיותר לציין, עם זאת, כי אנשים רבים עדיין צריכות להילחם עם קופירייטינג לאדסנס, שלא לדבר על אתר שיש להישמע מקצועי ומעודן. ללא ספק הדרך הקלה ביותר להגיע לאתר שלך מהקרקע, במקרה זה, היא לרכוש את שירותיו של אתר האינטרנט קופירייטינג מקצועי וגם צריך לעשות SEO שלך (אופטימיזציה למנועי חיפוש) כדי לעזור לדפים שלך דירוגי מהירות.

בהצלחה ...

No comments:

Post a Comment