Friday, October 5, 2012

אופטימיזציה של יחידות אדסנס ב8 דרכים פשוטות



גוגל אדסנס, כסף בחינם וקל להרוויח כסף מהצגת מודעות גוגל באתר שלך הוא בטוח אחד מהמקורות הפופולריים ביותר של הכנסה עבור רוב אתרי האינטרנט ובלוגים. זה בגלל שזה נותן לך את החופש של בעלי אתרים שיש להם מודעות גבוהות יותר בשכר באתר שלך. גוגל אדסנס יש את הפוטנציאל לשפר את יכולת האתר של הכנסות על ידי הגדלת שיעורי הקליקים.

לאחר שהגדרת את המודעות כראוי, אתה יכול לצפות להרוויח הכנסה נוספת מאתר האינטרנט או הבלוג שלך. בזמן שאתה עסוק עד הגדרת צורות אחרות של פעילות מניבה כגון שיווק שותפים או בניית מכירות מקוונות, הכנסות מאדסנס יכולות לעזור להביא יציבות הרבה צורך לאתר האינטרנט שלך.

הנה 8 דרכים פשוטות כדי לייעל יחידות מודעות אדסנס שלך:

1. עיצוב וגודל

כמעט כל היחידות עם תוצאות פרסום טובות יותר לבוא באחד מהשלושה גדלים: בגודל 336 x 280 מלבן גדול 160 x 600 גודל גורד שחקים רחבים ומקוון 300 x 250 מלבן בגודל. בעוד שאמצעים אלה עבדו במשך רוב אתרי אינטרנט ובלוגים, ייתכן שתרצה לשקול אמצעים אחרים, ומתאים יותר לצרכים שלך.

2. צבע

אמנם יש לך את החופש לבחור כל צבע שתרצה, הצבע הכחול נראה שיש את הצבע של קישורים למעלה. העובדה שאתרי אינטרנט גדולים השתמשו כחול לקישורים שהביאה להשערה כי קוראים יראו את הצבע כחול כלחיץ יותר. לא משנה מה צבע אתה משתמש, תנסה לעשות סנכרון הצבע בצורה מושלמת עם הנושא הכללי של האתר ואת הדפוס.

3. גבול

על ידי הצבת מודעות בתוך התוכן של הדף שלך, אתה צריך לנסות להימנע מגבולות למודעות. כאשר מודעות ממוקמות הרחק מתוכן, המאגד את הגבולות יכולים להפוך את המודעות לאטרקטיביות יותר. כאשר ערכת צבעים של האתר שלך היא מאוד חיוורת ולאחר מכן להשתמש במודעות לשולים את המודעות להיראות אטרקטיבי. כאשר ערכת צבעים של האתר שלך היא מאוד כהה, ולאחר מכן לנסות יש קצה כהה למודעה בולטת משאר האתר.

4. תוכן

לפני שאתה למקם את המודעות באתר שלך, עליך לתכנן את תוכן האתר שלך מודעות אדסנס שמירה על המוח שלך. האתר שלך צריך להיות תוכן עשיר של מילות מפתח שיכול להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך. אבל לוודא כי התוכן ממוקד לקהל היעד שלך ולא תוכן שנכתב במיוחד למילות מפתח יקרות בשביל מודעות אדסנס.

5. נסה לבטל את סימן הבעלים של האתר שלך ב

ייתכן שתרצה לשקול השבתת סימן מפרסם מהאתר שלך. בעוד שכמה עשוי מעדיפים לבטל את אפשרות הכניסה, אחרים לא נראים לי לשקול את זה בעיה.

6. עצב את פורומי המודעה משמשים

אם יש מבקרים תכופים באתר שלך על ידי שינוי צבע הרקע של המודעה שלך באופן קבוע הוא רעיון טוב כדי לשמור על יעילותו של פרסום.

7. תיבת חיפוש

יש שיטה אחרת כדי להגדיל את ההכנסות מהמודעות שלך מאדסנס. זה הוא להציג את המודעות שלך, גם כאשר אנשים לחפש כל מוצר של אתר האינטרנט שלך.

8. בדקו באופן קבוע לקבלת תוצאות הטובות ביותר

מאז בלוגים ואתרי אינטרנט שונים לחלוטין אחד מהשני, חשוב לבדוק בדף אינטרנט או הבלוג שלך עם פורמטים שונים, גבולות, צבעים ותוכן. נסה גרסות שונות תעזורנה לך למצוא את העיצוב הנכון מתאים ביותר באתר שלך.

No comments:

Post a Comment