Monday, May 28, 2012

להגדיל את ההכנסה שלך מגוגל אדסנס

במשך קצת יותר מחודש, הסתכלתי על רווחי AdSense שלי מ-Google Analytics כדי להבין טוב יותר את ההכנסה שלי מאדסנס, ופגשתי כמה תוצאות מעניינות מאוד. בלי לשים לב, אני בא עם עוד דרכים להגדיל את הכנסות AdSense שלי מדי חודש. הם נעים בין פשוטים ליצירת מודעות, לכתוב הודעות ספציפיות, ולהשתמש השולח בפרט. הנה איך אתה יכול להגדיל את הרווחים שלך.

תצורה

הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות זה להגדיר את AdSense שלך, כך שאתה יכול ללמוד את זה בפירוט רב יותר ב-Google Analytics. לשם כך, בעת הצגת הדו"ח באופן כללי, לחץ על הקישור כדי להטביע חשבון AdSense עם Google Analytics. זה רק לחץ, ואז כמות קטנה של מידע על חשבון Analytics שלך. עליך להיות מנהל על חשבון Google Analytics שלהם, אחרת לא יאפשר לך לבצע את השינויים הדרושים, אבל אם אתה האדם היחיד מפעיל האתר, לא צריכה להיות בעיה. הערה: ככל שאנו מוסיפים מידע חדש, GA, לא יועברו על פרטי בעבר, אתה יכול להציג את תוצאות חדשות שהתקבלו לאחר שהצטרף 2 יחד.

עכשיו מוקמת, עדיף להיות בעל היבט מוזנח של מה אומר כל תנאי, כך שאתה יכול להבין טוב יותר את התוצאות.

הכנסות AdSense היא כמות הכסף שאתה עושה בתקופת הזמן שבחרת (שבועיים בשבילי).

/ 1000 צפיות, הוא כמות הכסף שעשית עבור 1000 ביקורים באתר שלך.

מודעות לחיצה, מספר המודעות לוחץ על הצופים.

המודעות לחץ / לבקר, הוא המספר הכולל של הביקורים מחולק במספר המודעות לחיצה.

שק"ל מייצג לחץ באמצעות שיעור ושיעור קליקים שאתה מקבל עבור כל הופעה של מודעות.

eCPM הוא שם נרדף לרווחיות עבור 1000 הופעות (M היא הספרה הרומית). המחזור הכולל עבור 1000 הופעות.

ביקר מודעות AdSense הוא המספר הכולל של נקודות מבט כל המודעות מודעות יותר בכל עמוד ביקרו.

היחידה ההופעות של AdSense / ביקור הוא מספר המודעות פורסמו על ידי מבקרים בכל ביקור.

ההופעות של AdSense דף זה את מספר העמודים בעלי מודעות AdSense עליהם.

ההופעות של AdSense דף / ביקור דומה לאותם דפים נצפים לביקור, רק דפים עם נוף מודעות בכל ביקור.

טיפ # 1 - ראשי לצייר משלחים שלהם

עד כה, הדבר האהוב עלי ביותר על השימוש ב-Google Analytics להסתכל על AdSense שלהם הוא שאתה יכול לדעת מי התיחסות שלהם שווה יותר במונחים של רווחי AdSense. התוצאות שלי היו מאוד מזעזע אותי. בזמן האחרון אני כבר הוצגו בדף הבית של הפורום הצילום סביב 7000 חברים פעילים, אבל גדל הרבה בחודש האחרון או שניים. אני לא כמות עצומה של התנועה מגיע כיום רק קישור בדף הבית שלך, אבל כשאני עושה, זה שווה הרבה לי.

תן לי להראות לך דוגמה של מה שקרה. כאשר אנו נכנסים העצרת הכללית החדשה, לחץ על תוכן, אז ב-AdSense הפניות AdSense אז, תוצג רשימה של כל האתרים ששולחים מבקרים שלחצו על המודעה, ועל השתלשלות הרווחים שלהם. את התוצאות הבאות הן עבור חודש מלא, למרבה הצער, בגלל הכללים של גוגל והתקנות, אסור לי להראות להם, אז אתה פשוט לקחת את המילה שלי בשביל זה. התוצאות החשובות ביותר אינן קליקים על המודעות, לראות או אפילו הכנסה, הוא לחץ על שיעור (שק"ל) ועל עלות אפקטיבית לאלף הופעות (עלות אפקטיבית לכל 1000 הופעות).


כפי שגילינו קודם לכן, שיעור הקליקים הוא אחוז המודעות תלחץ על כן, לכל הופעה, אז אנחנו רוצים להיות גבוה ככל האפשר. הסיבה CTR הוא הרבה יותר גבוה מאשר כמה אזכורים אחרים בגלל האיכות של המבקרים שאני מקבלת התייחסות זו. לפורום יש CTR גרוע במיוחד, כי אנשים המשתמשים לא מחפשים משהו מיוחד מה שהופך את זה קשה לקבל את תשומת הלב שלך, מה שעלול לגרום לחץ על המודעה. יד Ugly Hedgehog השני הוא פורום עבור צלמים, כך שאנשים באתר זה מחפשים באופן פעיל את התוכן של הנישה שלי.

ECPM הוא גם גבוה משמעותית את ההפניות אחרים, שאומר לי שאם אני יכול להגדיל את מספר ההופעות שאני מקבל אותם, אז אני אעשה יותר כסף. איכות בטוויטר המשתמש הוא בדרך כלל גרוע למדי, כפי שהם לעתים נדירות מבלים זמן רב באתר (0:01:47), ולמרות הרבה דברים כדי לחבר את האתר שלי בערך 10 פעמים ביום באמצעות טוויטר אני עדיין מקבל פחות תנועה זהים לאלה של פייסבוק. פייסבוק, לעומת זאת יש איכות טובה יותר של מבקרים, עם אנשים הצגת דפים ולהישאר זמן רב יותר (0:02:29, אבל eCPM הוא למעשה נמוך יותר מזה של טוויטר.

מן הממצאים האלה אני יכול להסיק את התנועה באיכות גבוהה, כגון פורומים בנישה שלך (uglyhedgehog.com יש זמן ממוצע של 0:04:09 באתר ו 2.19 דפים בכל ביקור), אתה יעשה הרבה יותר כסף, רק כל עוד אתה יכול לקבל תנועה שאתה צריך. אנשים נוטים פחות ללחוץ על המודעות כאשר יש להם אתרים כמו פייסבוק כי הוא מעוניין יותר בתוכן שכתבת. הם מספקים איכות טובה של המבקר, אבל הזמן שלו באתר הוא כמעט מחצית בפורום במקומי, לכן חשוב למצוא איזון טוב של מבקרים איכותיים. משתמשי טוויטר נראה מתנהגים בצורה שונה מאשר אחרים, כי אנחנו נמצאים במצב ניווט, ולחץ על התוכן שהם רואים את האוכל לפני שהוא נעלם. נראה כי אתרי אינטרנט עונג, כמו גם, על ידי לחיצה על מודעות ועוד. למעשה, להשיג יותר תנועה מפייסבוק, טוויטר, אבל ההכנסה שלי היא הרבה יותר גבוהה מזו של פייסבוק, וזה טוב מאוד, כי זה הרבה יותר מקובל לפרסם קישורים רבים על טוויטר.

טיפ # 2 - לכתוב תוכן הקישורים באתר שלך

צעד זה מייצר תוצאות טובות באופן מפתיע עבור ההכנסה שלי. אם אתה מסתכל על תסתכל על התמונה שלי למטה, אתה תראה את זה ב -6 בנובמבר, חלה עלייה מסיבית ברווחים. הדבר הראשון שעשיתי היה להסתכל לאחור על אותו יום כדי לראות את זה, אחרי שפירסם, ומצאתי פוסט תחת הכותרת "המדריך למתחילים לצילום", וזה היה פשוט אוסף של מדריכים שלי. משמעות הדבר היא כי כל מי שראה את הדף אתה לוחץ על אחר, אם הם יודעים משהו. זה נאלץ להגדיל את הדפים שלהם בכל ביקור, אשר מייצרת הופעות מודעה רבות יותר.

כאשר אני שובר את ההכנסה שלי, אז אני מנסה לקבל מידע נובמבר 6 אני יכול להתחיל לראות מה אתה מקבל לגבי הכי הרבה כסף. T.co היא כתובת האתר Shortener בשימוש בטוויטר, כך אני יכול לראות בבירור כי מספר קטן של הופעות דפים יש תוצאות טובות מאוד. עם קליקים רבים 76 הופעות בדף, יש לי CTR גבוה באופן חריג. התגובה הזאת, אני רואה את זה להרוויח כסף, זה סוג של תוכן, כי אני חייב להתקדם, אם כי מקורות רבים ככל האפשר. כרגע אני שילוב של תוכן זה עם פורום שהוזכר לעיל עצה, מה שיכול ליצור תנועה באיכות גבוהה, עם תוכן מרוויח יותר כסף ממני. אחרי יומיים בלבד כדי לעשות זאת, אני מתחילה לראות שיפור עצום.


טיפ # 3 - מודעות טקסט ותמונה

ההפעלה של יחידות מודעה להציג טקסט ותמונה / מדיה עשירה הפרסום של סוגי תקשורת, מספר מתחרים מודעות באתר שלך. מפרסמים נוספים במכרז הפרסום מעודד הצעות גבוהות יותר רווחים עבורך. בממוצע, מוציאים לאור לראות גידול של 59% eCPM נטו כאשר הם שינויים אלה המומלצות. אם אתה לא משתמש שניהם, אז זה פשוט כמו ללכת ללשונית "המודעות שלי" ולחץ על "רשימת שינוי סוג", את דעתו של הרשימה. זה יגביר את עלות לקליק, כך שגם אם לא לשפר את מספר הקליקים לאתר שלך הוא מקבל, אתה עדיין להרוויח יותר כסף.

טיפ # 4 - הגדלת המודעות

המפרסמים מעדיפים את יחידות מודעה רבות יותר על המלאי של איכות גבוהה, וכתוצאה מכך הצעות גבוהות יותר עבור מיקום המודעות. למרות כל האתרים הם שונים, בדרך כלל מו"לים לראות 0.35 eCPM בעת השימוש בגודל גדול יותר של המודעה. אתה יכול להתחיל פשוט על ידי שינוי מודעות בודדות בעמודים הפופולריים ביותר לראות כמה טוב הם עובדים, ואם זה לא פולשניות מדי, אז אתה יכול להתחיל להתגלגל על ​​פני אתר האינטרנט שלך. עשיתי את זה על התפריט שלי, כי הוא היה מודע לכך רוחב הסרגל הצידי ישנה, ​​וזה לא רק לקחת קצת זמן, אבל איבד בחלל היה מוכן הודעות. במקום זאת, הוספתי ההודעה הרחב בסוף כל הודעה, השונה כל מודעות אחרות באתר שלי, וזה היה שיפור טוב במכירות הפרסום.

טיפ 5 - מיקום המודעה

כאשר אתה מחליט למקם את המודעות באתר שלך יעשה הבדל גדול במספר הקליקים שהם מקבלים, כאשר הבולטת ביותר של מודעות זו, סביר יותר שמישהו יראה. קשה לשפוט את האינטרנט שלך, כי אתה מסתכל על האתרים שלנו באופן שונה מהאופן שבו אנשים רואים אותם, ולכן הדרך הטובה ביותר להתחיל לראות תוצאות הוא להתנסות מיקום המודעה . כשהתחלתי, היו לי שתי מודעות באתר שלי, זה על גבי סרגל הצד, ואחד בתחתית. מאז יש לנו הוסיף מודעה נוספת מתוך הסרגל הצידי, related התחתון של הכפתור מנוי, הוסיף לב בתחתית כל הודעה, ולשים מודעות טקסט קטן, ממש מתחת הראש שלך.

טקסט בעקבות ההודעה על הראש שלנו למעשה ההבדל הקטן לתוצאות שלנו, שכן המבקרים החדשים הבולטים ביותר, יכול להתבלבל עם קישור בתוך אתר האינטרנט שלנו. זוהי מודעה פשוטה מאוד, פחות אטרקטיבי כמו פלאש, אבל זה הרבה יותר פולשני פחות, במצב טוב יותר. באופן כללי, אני לא להוסיף לפרסום רב מדי, כי אני לא להרתיע מבקרים באתר שלי או בצרות. אני תמיד מוצא את זה מוזר שאנשים לבחור לכלול יחידת מודעה על הראש, כי אני מוצא את האתר שלך הרבה פחות אטרקטיבי.

No comments:

Post a Comment