Wednesday, January 25, 2012

איך גוגל אדסנס מיצרת הכנסה בשבילך

עבור מפרסמים, המוצרים שלהם עבור אתרי תוכן, כאשר מישהו לוחץ על המודעות שלהם לקדם שגוגל משלמת. לדוגמה, אם יש לך את התוכן של מכסחות דשא, אז המודעות שמופיעות בדף זה, את מכסחת הדשא יצרנים או מפיצים. גוגל מכריזה לשלם כאשר מישהו לוחץ על מודעות Google לשלם ובתמורה אתה. מפרסמים את ההזדמנות כדי לקנות כאן בכל פעם שמישהו מסתכל על המודעה שלך.

היושרה של התהליך הזה נשלט לחלוטין על ידי גוגל. אם תלחץ על המודעות שלך אי פעם לרוץ לתוך החשבון שלך. לא לעודד אחרים לעשות זאת. לא רק בגלל המודעות הן בלי שום כוונה לקנות את המוצרים נקש, ובוודאי לא רוצה לשלם עבור הפוסטר הזה.

גוגל אדסנס
כל כך פשוט כי לא צריך להיות שולל. למעשה, אתה יכול להרוויח יותר כסף על הקרס. יצירת תוכן מעניין להמיר בקלות לתוך מנועי החיפוש. זה יהיה לקוראים המעוניינים תוכן הקשור לתוכן הפרסום.

הכלל החשוב ביותר - לא על פרסום ב-Google AdSense

אם אתה יכול לחכות, אתה עדיין לנצח, דוחקת חברים ובני משפחה לחץ על המודעות שלך להצליח, אתה טועה. על ידי אימוץ פרקטיקות אלה הם לא רק הונאה גוגל אדסנס, אלא גם לעצמם. זה מראה שאתה לא יכול להפעיל אתר טוב. כסף הוא בטוח ויציב כאשר התוכן של אתר האינטרנט שלך על פי דרישה. אז במקום לראות את גוגל אדסנס הטוב ביותר הייצור יכולות לייעל את איכות התוכן שלך ולראות את ההבדל.

No comments:

Post a Comment