Wednesday, January 25, 2012

כיצד לקבל הטבות נוספות באמצעות הגדלת אדסנס CTR?

אם אתה AdSense אתה יודע יותר קליקים כדי לקבל את הטוב ביותר. אז אנחנו כל הזמן שואפים לשפר את שיעור הקליקים של AdSense שלנו על ידי אופטימיזציה של שטח הפרסום שלנו. אם אתה רואה ירידה של שיעור הקליקים שלך ב-AdSense, או פשוט לא מותקנת עם התצפיות אחר פעם, משהו כל מבחן ללמוד}. לקבלת מידע נוסף, בקר ב-Google AdSense

הנה כמה דברים כדי לנסות כשמדובר בשיפור שיעור הקליקים של AdSense שלך.

הפוך את המודעות שלך ב-Google AdSense היא תכונה חשובה

אם אתה רוצה לשפר את שיעור הקליקים שלך ב-AdSense, אין אפשרויות אחרות עבור אנשים רבים ללחוץ. לדוגמה, לחיצה על ביקור במקום פרסום ב-AdSense. אם אתה על גבי הדף או קישורים אחרים את המסר לחברה המובילה במאמר אחר באתר האינטרנט שלך עם AdSense.

הפוך את AdSense שלך כחלק תוכן

אם אתה מקשר לאתר שלך, שהן כחולות, אז כחול מודעות טקסט AdSense היא תוכנית טובה, כי זה נראה כמו פיסת תוכן. אין לפרסם מכוער. יש להם שירותים כגון אפשרויות התפריט, לחץ או לשלב.

כתיבת תוכן הרוצח על מנת לשפר את לחץ AdSense דרך שער



Google AdSense יכול לראות מה התוכן? אם לא יחולו עליך מודעות המאמר שלך, אז זה אשמתו. עליך להבטיח כי כל רכיב גלוי סביב הנושא של אופטימיזציה למנועי חיפוש מקום להחליט מה גוגל, שם סיפר. סעיף Google AdSense יכול מיקוד, אם אתה מרגיש כי גוגל לא לוקח את ההשקפה הנכונה.

הניסוי עם מיקום המודעה

אתה לא יכול פשוט לשחק את המודעות באתר שלך, ואנו מקווים קצב טוב. אתה צריך לייעל את כל החושים. העובדה כי מיקום המודעה הוא עובד עבור אתר אינטרנט, לא אומר שזה יעבוד בשבילך, אז אתה צריך מידע קצת יותר לבקר experimenting.For הכנסות אדסנס

לעשות קצת מחקר על מילות מפתח

מילות מפתח מה להביא מבקרים לאתר האינטרנט שלך? כשהם רואים את האתר שלך על ידי מציאת המפתח, עלות לקליק הוא נמוך, אז זה לא שיעור הקליקים שלך ואת ההכנסות. Google AdSense רוצה מבקרים ללחוץ על מודעות ממוקדות. לדוגמה, אם מישהו אחר "תמונות" והיה לאתר עם וירוס מחשב פחות חיפשו "תוכנת האנטי וירוס".

הדרך הטובה ביותר להשתמש במילות מפתח שאנשים ניתן למצוא להגיע לאתר שלך, עבור אל Google Webmaster Tools.

מידע חשוב בתחום - הקפד לבדוק את האתר הזה. הזמנים היו מידע טוב הוא למעשה זמין, השתמש באפשרות זו

No comments:

Post a Comment