Tuesday, January 24, 2012

אישור מאדסנס לאתר מה כדאי לדעת

Google AdSense היא אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף באמצעות הבלוג שלך. עם זאת, מנהלי אתרים רבים בלוגרים לא יכול לשמש לטובתך, כי הבקשה נדחתה על ידי גוגל. אז מה שאתם צריכים לדעת, כדי להשתחרר? האם יש משהו שאתה יכול לעשות כדי להבטיח את האימוץ של גוגל? במאמר זה כמה דברים שאתה זוכר Google AdSense צריך להיות מיושם. אם ברצונך להשתמש מפלצת SEO הקישור ולבנות עסק אינטרנט מאפס, אז אתה פשוט צריך לקבל את ההחלטה הזו בכל יום הוא חלק מהמשחק. זהו אחד מני רבים שיש להם להיאבק בתהליך ולקבל או לא.
אולי אחד הגישה החכמה ביותר היא פשוט לקבל את מה לגבי עסקים מקוונים ולהתקדם. זכור כי מיליונים לפני שאתה הולך, והם מסוגלים ללמוד כיצד להתמודד עם חוויות חדשות. רוב האנשים מוגשות על ידי מיטב הפחד מסוג זה או אחר, רק בגלל שאתה צריך לעבוד, פשוט להתגבר לחרוש ישר לתוכם. אם אתה באמת חושב על זה, זו היא רק חלק חובותיו לשלם, במציאות יש לכולם. איזו גישה היא תמיד ללמוד עם ראש פתוח ולראות את העסק שלך בעין ביקורתית כדי לראות כיצד ליישם אותן.

לא להעתיק את תוכן האתר שלך:

אם אתה מתראיין Google AdSense, עליך לוודא כי האתר שלך הוא באיכות גבוהה ואין שום דבר רע בזה. ביישום שלך, לוודא את אתר האינטרנט שלך אינו פלגיאט או לשכפל תוכן. זה בוודאי אומר, כי הבקשה שלך יידחו. גוגל כל אתרי האינטרנט ומוודא שהם מנת AdSense. אתה לא רוצה לגנוב את היחסים עם בלוגים בלוגים אחרים. זה לא קל לעשות מבחינה מקצועית. לכן, כדאי תמיד להיות מודעים לפעול התוכן שלה. חלק מבעלי האתר לחשוב כי המאמר יכול רק להפנות אחוז מסוים של הגדרות התוכנה. התוצאה של 50% עד 60% התוצאות המקוריות. אבל גם זה לא מקובל בעת החלת עבור חשבון AdSense. זה קל מאוד להגיע, כל כך רגילים לעקוב אחר כי אתה מאבד את המראה של כמה דברים חשובים. עם זאת, כל זה הכובע הישן לאנשים במשחק מספיק זמן בשביל מסרים מיידיים.
ישנן מספר סיבות עבור סוג זה של אופי דינמי, וזה ממש קל להבין, אם אתה מכיר את מה שאנחנו נוסעים. כפי שאתה המשך לקרוא קישור מפלצת SEO, אתה חושב שזה משהו המשלבים גם עם החברה שלך, או אפשר להוסיף? כל זה הוא רק חלק של אסטרטגיות הערכה, אולי עם רעיונות או אופקים חדשים של המאמן.
מה שאנחנו מדברים עליו היום, יכול לגמרי לחזור להיות לדעתו, ואתה באמת צריך להתעורר, ואתה יכול כל אלה תכונות חדשות, אתה יכול לצפות. עבודה אופטימיזציה למנועי חיפוש: האם זה לא ברור ליצור קישורים נכנסים לאתר שלך וחלק בסיסי בעמוד SEO לפני יישום עבור חשבון AdSense? כאשר צוות מאחורי גוגל עם נוף האתר, מנקודת המבט של מנוע החיפוש הגדולים, ולכן הוא מאמץ של התייחסות קל לזהות. המטרה הראשונה של SEO היא הצורה הנראית לעין של האתר שלך עבור מילות המפתח שלך נמצא להגדיל את המבקרים. אם אתה בדירוג של האתר שלך כדי למצוא את האתר שלך להילקח ברצינות כתוצאה מכך. אם האתר שלך חדש, תמתין כמה חודשים לפני היישום ולאחר מכן להתחיל לקבל את התנועה בזמן אמת, מנועי חיפוש אורגני. אם אתה מנסה לקבל אישור עבור חשבון AdSense, כמו גורמים אלו יכולים לגרום לשינוי משמעותי הרייטינג. ודא אובייקט בהיר חדש נתפס לחשוב איך הם יכולים להוביל אסטרטגיות, כגון שלטון האובייקטים סופר סיבוב חזק. אין שום דבר רע עם טעם של משהו שאתה צריך לקרוא, לעתים קרובות קורה, היה משהו דומיננטי פוטנציאל רווחי. יש להם מעל מספר גישות חדשות, אולי לקרוא חדשות מדי בשבילך, וזה שילוב מלא של דברים חדשים מדהימים עבור העסק שלך. אם עמדה הקצוב בין שלוש, ולאחר מכן בחר אותו ולהתחיל ליישם בחברה שלך. מה שאנחנו רוצים למנוע, זה לרוץ לשווא, לעומת זאת, מה ממשיך להישמע, אינה מספקת כל כך. זה כנראה עדיין לא מודע לכך חוסר האמון משפיעות על התוצאות של שיטות השיווק. ברור שאתה האדם היחיד מסוגל לבצע את השיחה בנושאים הללו.

הגרלת הלוטו

השתמש שם תחום מותאם אישית: האתר עשוי להילקח ברצינות רבה יותר אם אתה יודע איך לחשוב לרשום שם תחום מותאם אישית עבור מחלקה זו. יש לך את הבחירה או את הנישה אינה רלוונטית כאן: מה שחשוב הוא שם התחום שאתה רושם. השימוש משנה אירוח ספק אינטרנט חינם הוא ללא שום קפדנית הוא שם הדומיין של האתר שלך על תוכן אישית. אתה תגלה שאתה להציל אחד com. מתחם א ' נטו פחות מ 10 $ לשנה בקלות.
אם אתה רוצה לפרסם ב-AdSense, תחילה עליך להכין. אם אתם חסרי סבלנות ללא הכנה מוקדמת הבקשה לא תאושר. ברור שזה לא את התוצאה הרצויה. השתמש כמה עצות במאמר זה מגדיל את הסיכויים שלך להתקבל.

No comments:

Post a Comment