Monday, January 23, 2012

החודשים הטובים ביותר והגרועים ביותר להרוויח כסף עם אדסנס

האם יש לך את הקוד של גוגל אדסנס רבים של הדפים שלך באינטרנט? האם אתה יודע מדוע כמה חודשים כסף, הרבה הרבה יותר קשה כדי להרוויח אותו כי אנשים רבים נראים? האם אתה מחפש דרכים להגדיל את ההכנסה שלך? בדו"ח זה מסוגלים סוג של פונקציות, רצוי מאוד, עשוי להשפיע על AdSense כדי לייצר חשמל בעצמם הכסף שהרוויח בעמל ואיזה סוג של חודש, למשל, להשלים את כנראה יותר מתאים לכתוב.

בעבר הצעתי הדברים הטובים ביותר על Google AdSense של אחד הקולגות שלי, כל שנה בערך בעבר. הוא הציע כי זוהי דרך קלה ליצור קצת כסף כל חודש, עד שתבצע הצעה תוצאות מצוינות עם אותו זמין. החלטתי כמה דפים באינטרנט כדי לאסוף על המלצתו. פעם הייתי הרבה יותר מתרשם הצלחה, שני תחומים בעייתיים, אבל יש ברור, הוקמה, והיה עמדה ברורה במיוחד במנועי החיפוש. חבר שלי הזהיר אותי כי זה לא קל לעשות עסקים כמו כסף טוב הרוויח קשה יש אתר חדש, ואתה חייב לסמוך מעל לכל זמן ארוך מאוד של מנועי החיפוש אל כל אתר חדש זה המקום שבו פיזור, נכנסים לשאלה. הבנתי מה הוא אמר אבל אני עדיין צריך כמה אתרי אינטרנט עבור כל זה לא היה חזרה על מצב הרוח שלי.


כעבור שנה, עכשיו אני כל תיק גדול של אתרים הקשורים בעיקר לבריאות, בדיוק מה שנקרא ייעוץ פורטלים. בשנתיים הבא של הכנה, יש לי עוד הרבה מה להוסיף מתיק זה של אתרי אינטרנט, ואני, היינו מאוד שמחים עם ההצלחה של AdSense עד כה מרוצים מאוד. אני לא אומר שאני מספיק לעשות בעמל פרישה כסף, אבל אני אקח את מבט על הפרשה, פרוייקט לטווח ארוך, שכן שדות בוגרת הפרסום יותר מכל, אני בטוח תוך שנה של רבים כי הם לא רק הרבה יותר כסף בעמל ב-AdSense לעשות, אבל אני אצטרך מאות ערך תיק. למעשה, כפי הנדל"ן בעיניים, ויש רבים מאיתנו מתמקדים אינטרנט דפים הידיים. הם נועדו עבור כל משכורות, מנוכה ללא מתחיל מהתחלה כפי שעשיתי אני. נזכיר כי אין שום דרך שאני אישית למכור, אבל, אבל למה אני צריך? בהנחה כי כל זכר יש את הערך שלו, עם זאת.

מה השותף שלי שם לב כי בחודשים מסוימים, נוצר הרבה יותר קשה הרוויח כסף בחודשים אחרים. זה יכול להיות סתם טורניר כדורגל גדול, דל Copa הכוכב שלו. זהו סוג של מפלגה בעלת השפעה שלילית על הרווחים ב-AdSense. כל צד או נסיבות, להיות ללא ספק, הרבה פחות לנצל אנשים יושבים מול המחשב קורה בבית כמעט בוודאות בשל ירידה בהכנסות AdSense.
לשם כך, בחודש אוגוסט, יולי, יוני ודצמבר ללא ספק החודשים הגרועים ביותר לבמה. מרץ, אפריל, אוקטובר ונובמבר הם ללא ספק אחד החודשים הטובים ביותר לעשות.
לאחר ירידה בהכנסות של AdSense על פני חודשי הקיץ להבחין בדרך כלל לא פאניקה, ממשיכים לתמוך באתר שלך עם אפשרויות רגילות לשבת ולחכות להתחיל לחודשי החורף. תיהנו בקיץ, למרות שאין ספק קשה.

No comments:

Post a Comment