Monday, January 23, 2012

עיצוב וייעוץ ליישום כדי לשפר את ההכנסה שלך באדסנס

כדי להפוך את מודעות אדסנס שלך כסף, למשוך מספר לא מבוטל של קליקים העיצוב והמיקום, לא את ההשפעות של אחוז הקליקים שנעשו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפוך את הרווח שלך.
שים אדסנס באתרים מרובים
ישנן שיטות מסוימות, כי הם ידועים להיות יעיל יותר מאשר לאחרים. אם יש לך מודעות מרובות, לשים אותם באתר האינטרנט שלהם עבור אפקט טוב יותר. ואם מודעה לא נראה הולך טוב במקום מסוים, נסה במקום אחר עד שאמצא מקום עבודה.
שמור ביותר מודעות במחצית העליונה
הכל מסכימים, כי המודעות לעשות אותם טוב יותר בחצי העליון. הקוראים שלך לא תמיד לרדת לאבד את הפרסום מתחת לקיפול לאחוז טוב של קליקים.
ב-אדסנס לתוכן שלך
אנשים רבים יקפצו על המסלול ולקפוץ לתוכן מיד. מסיבה זו, מודעות אדסנס בחלק העליון לא תמיד את הטוב ביותר. מקום מודעות באמצע תוכנו ואת הסוף, ממש לפני הקרדיטים. מומלץ עבור Blogger, מודעות אדסנס לפרסם תוכן במקום עבור קליקים על מודעות יותר.
אדסנס בצד שמאל של הדף
הבאנר בצד שמאל לעשות תוכן טוב יותר. אם הפרסום הוא לצד התוכן שלך, ייתכן שיהיה צורך להסב את תשומת הלב קצת יותר להם עם העיצוב שלהם.
השתמש מודעות להתמזג עם תוכן
מחקרים הראו כי אנשים הופעת המודעות, אם להציב לערבב התוכן המועדף. אדסנס ייתן לך את הבחירה באפשרויות עיצוב המודעות שלך באתר האינטרנט שלך להיות ניצול של תכונה זו.
החלף את לוח הצבעים
גוגל נותן לך את האפשרות להפוך את לוחות צבעים. ניתן להציג עד ארבעה צבעים שונה מספר פעמים לרוץ לקבל יותר תשומת לב.
שימוש בצבעים משלימים
במקום בניגוד מוחלט, אתה יכול להשתמש בצבעים משלימים את האתר שלך להתבלט, כך המודעות שלך. צבעים משלימים לעבוד היטב בשתי בהיר וכהה.
אתר העיצוב עובד הכי טוב
כל אתר הוא אמור להיות שונה, כך מודעות אדסנס הוא קצת שונה בכל אתר. המלצתנו היא לשחק עם האפשרויות שלך. העבר את המודעות שלך ולבדוק את האפקטיביות של כל מיקום ועיצוב. מה עובד הכי טוב עבור אחרים לא יכול להיות הטוב ביותר עבור האתר שלך

No comments:

Post a Comment