Sunday, January 22, 2012

כיצד אוכל לקבל אדסנס

אדסנס יכול להביא עושר בל יתואר אם לכלול אותו לתוך אתר האינטרנט שלך. למעשה, מפעילי האתר חיים רבים להשלים עם הכנסה שנוצר שינוי והם ממשיכים לייצר בעתיד.

כי מה יש להם את התוכנית בפירוט, את המחקר הבסיסי בנושא זה ראה והבין כי מאז פרסום קונטקסטואלי הוא המשלים של מודעות לתוכן שלך ועכשיו הוא רוצה ללכת על יישום של תוכנית אדסנס ולקבל קוד מותקן באתר שלך כל כך מהר ככל האפשר, נכון? אז מה היא להפסיק יישום עכשיו?

הכל הרבה יותר יפה, אם לא לעשות את שיעורי הבית שלהם לעשות קצת מחקר על מה צריך לעשות באתר שלך לפני שהם יכולים להיות מיושמים לעשות.

Google AdSense היא בתנאים של השירות (TOS) מבוססים, איכות האתר הנחיות, אשר אנשים רבים לשלם מס שפתיים כאשר הוא מוחל ואז פשוט לסרב. ואם האתר שלך נדחתה קשה מאוד לקבל אישור הוא, את המיקום, לא משנה כמה פעמים אתה שוב.

למעשה, אין זה יוצא דופן בפורום מקוון לקרוא שמישהו שאל חמש או שש פעמים להידחות בכל פעם. בסך הכל, זה בגלל שאנשים חושבים כי גוגל היא תמיד קשה, אבל המציאות היא כי בעל האתר לא עשתה שינויים באתר שלך מבחינת איכות התוכן באתר, או התעלמות פזיזה לשימוש של שירות או אתר אינטרנט איכות הנחיות. אתה חושב שהכל תמיד מחדש את Google AdSense מציעה לך חשבון, זה בבירור לא המקרה, כי יש להם חובת זהירות למפרסמים שלה.

אם האתר שלך לא טוב, למה לצפות שהם המפורסם שזה יהיה? אנשים רבים נופלים את הפרטים הבסיסיים כגון היעדר מסמכי הבקשה, אתה צריך דואר אלקטרוני חוקית לפעול באופן מלא. באותו אופן כי האתר שלך לא יכול להיות "תחת בנייה" - יכולה להסתיים בשבוע הבא, אבל איך אתה יודע בעת החלת.

אני לא יכול לחזור ולהדגיש עד כמה זה חשוב כדי לקבל יישום אדסנס שלך בהתחלה, זה באמת לא קשה מדי לעשות, אם כי תשעה מתוך עשרה מקרים, אתה צריך לעשות כמה שינויים באתר שלך כדי להבטיח פרטיות מדגם .

כמו כן, אם אתה עושה לבקש בעיות חשבון אדסנס ו כיצד להשיג חשבון שעות ספורות! כמה ימים או שבועות, או שאתה רוצה רק לוודא כי היישום הראשון שלך, ולאחר מכן לבקר באתר שלי ב-AdSense מומחה, שבו אתה יכול ללמוד כיצד חשבון AdSense מאושר להגיע בקלות בפעם הראשונה ליישם אדסנס .

טעויות שנעשו על ידי שימוש לא נכון באדסנס


אנחנו שומעים הרבה משווקים באינטרנט מוצלח כי Google AdSense תוכנית מצוינת ההכנסות של האתר שלך עם הכשרה תחזוקה מינימלית יופק. בניין Google AdSense יכול להיות קל אם אתה יודע באופן מלא לקיים את תנאי ולהימנע משותף באתר AdSense צד בעיות. הנה חמש הטעויות הנפוצות ביותר עשויים האינטרנט של AdSense:

# 1 תידע את תנאי AdSense
הידע של תנאי השירות של AdSense הוא המקום שבו אנשים רבים חדשים הוצאה לאור ופרסום באינטרנט הטעות הגדולה הראשונה של AdSense עבור מה שאנחנו מדורגת מס '1 ברשימה שלנו של 5 טעויות שותפי AdSense.

רבים נקראים, ואת מודעות אדסנס בדפים שלהם מבלי לקרוא את התנאים בו TOS. למרבה הצער, זה חוסר הבנה עלולה להוביל לפיטורים. נאסר פעם על ידי Google AdSense, אתה מתקשה מנסה להתאושש. גוגל משנה מדיניות קשה ובחריצות. חוסר ידע זה לא תירוץ. אם אתם חשים כי האתר שלך הוא הפרעה, או מראה הזנחת תחזוקה נאותה, כגון קישורים שבורים, ייתכן שהבעיה אזהרות או לסגור את החברה. לכן, כל החוקים והכללים באינטרנט, AdSense TOS הוא כנראה אחד החשובים ביותר כדי להתעדכן. מעל לכל, את התנאים של AdSense יכולים בארצם ואת כתובת החיוב שונה. ודא הדפים שלך ולשנות במידת הצורך על מנת שאתה מסכים להשאיר את החברות וחוזר פוטנציאליים מ-AdSense.

# 2 בקשה Hits
עוד טעות איומה של AdSense היא חטא לכם אחת המודעות על לחץ שלהם באתרים. בנוסף, לא ניתן לקדם או לבקש קליקים של אחרים, שימוש בכלים אוטומטיים או תוכנה אשר לוחצים על המודעות. קליקים לא חוקיים אסורה בהחלט. אין תפיסה של האתרים שלהם תוכניות לחילופי תנועה או על ידי מכונית. גוגל בודק קליקים חשודים ובלי כסף והוא יכול לגרום איסור החיים. לפעמים מישהו ילחץ על המודעות שלך נאסר באופן בלתי חוקי. מיד הדו"ח ולשקול להשבית באופן זמני את מודעות AdSense שגוגל חקרה את הבעיות של AdSense, נוקה של רשלנות. אם אתה רואה מודעות באתר שלך, להשתמש ב-Google. עם תוכנת ניטור לחץ הוא כלי שיווקי טוב, כגון הוכחת הגשת התקשורת לעקוב אחר קליקים מגיעים מומלץ.

No comments:

Post a Comment