Saturday, May 26, 2012

מהם החסרונות בשימוש באדסנס באתר שלך

החסרונות של שימוש ב-אדסנס באתר שלך

עריכת תוכניות כגון אדסנס הופכת פופולרית יותר עבור מחירי הפרסום עבור כל קליק, פגמים וחסרונות עדיין קיים. מאז הקמתו, למפרסמים לפרסם חיפוש, כי הם חשבו המבקרים ידעו פחות. זו הבעיה האמיתית וזה הגיוני. כאשר אתה מבקר באתר, ובשם של המודעה הוא כנראה לא דגש מיוחד על התוכן. אדסנס הפך כל כך פופולרי, כי אנשים יכולים להבחין בינם לבין מודעות אחרות. אז אנשים יכולים לבחור להתעלם מהם, בלי לשלם אפילו מחשבה. זה היה נושא חם ואחד בלוגרים לשמור על מידה רבה של אמת, יכולים לדון. רבים ביקרו את גוגל על ​​זה, החלטתו לקחת טקסט כתוב "מודעות Google", אומר נמצאות מתחת למודעה.

מו"לים רבים לא מנצח בכל פעם שהוא צפוי הכנסות להריץ את התוכנה. רק את הביקורים היומיים המשתכרים 30-40 לאתר שלך כנראה לנצח אפילו דולר אחד ליום. מפרסמים רבים מדברים על שיעור של 1.5% - 5% לתנועה לחזור, ובמקביל להרוויח רק על 0.10 $ עבור כל קליק. מתמטיקה לא עובד טוב מאוד, אבל אינך יכול להאשים את המפרסמים או Google 1, אם הם לא מביאים מספיק תנועה. המפתח הוא תנועה ממוקדת לאתר האינטרנט שלך, ללחוץ על המודעות ככל הנראה, היא לנצח, אבל צריך להיות קל יותר בתוכניות אחרות, לתת מספרים כמו 75% נתח הכנסות הפרסום של בעלי האתרים.

חיסרון נוסף של השימוש של אדסנס היא שזה כמעט הופך דביק. המראה שלה על אתרי אינטרנט אשר נראה המיועדים בדרך כלל לגרום לאנשים DIY בהם קשורות בקשר בל יינתק. לא ניתן לפתח עוד יותר עבור מותגים גדולים באמצעות AdSense, בעוד הנוכחי מוגבל עם אדסנס אותו לאטרקטיבי להיפתר. גוגל אדסנס גם להתמודד עם הבעיה של הונאה לחץ צפוי כי מעל 15% CTR על התוכן. המשמעות היא שמפרסמים הושפעו במיוחד, עברו, או תוכניות אחרות מוגבל הפרסום שלהם למחקר.

לכן, יש תחרות גם בתוכן ולכן ההכנסות של בעלי האתרים הקטנים. המחבר, בעל ביצועים גבוהים מודעות העליון היה צריך להיות עכשיו עם לשנות את תוכנם כדי לוודא שהמודעות פועלים. זה היה בעיקר אשמתו של שותפים, עם זאת, השאלה היא, יכולה להביא AdSense מטופל על ברכי. גוגל אדסנס גם נוטה לשלם פחות עבור תוכנית המחקר שלהם. הוצאת יכול להיות שיעור גבוה יותר עם תוכניות אחרות, ואם מו"לים מחליטים ללכת למקום אחר, אז הבעיות יכול להתרחש עבור מפרסמים ומוציאים לאור. למרות שגוגל אינה משלמת מספיק בעיה נוספת גדולה עם אדסנס היא למצוא שיש לו מסד נתונים רב עוצמה של פרסום לבעלי לבחירה.

זו לא בעיה גדולה עבור בעלי האתרים, רבים מתלוננים כי המודעות באותו מקום, כך ביקורים חוזרים ונשנים שלהם כדי לראות את המודעות לא מפסיקים לבקר טרי כל כך. זהו נושא שיכול להיפתר על ידי הפעלת המודעות. עם זאת, בעת הפעלת המודעות, כמו מפרסמים לשלם תשלום עבור כל קליק ניתן להשיג? לכן, גוגל בהתמודדות עם בעיות אלה.

אדוורדס בצד השני יש גם יתרונות גדולים, והוא עדיין הטוב ביותר בשוק. שיעורי העלות לקליק יכול להיבחר על ידי המפרסמים, שגם אם הם מרגישים שהם לא תמיד משיג את התוצאות הצפויות על מנת להוריד את המחירים שלהם, בעוד הם ממשיכים להשתמש בשירות. בעוד שאלות רבות נותרו עם תוכנית AdSense נותר הפופולרי ביותר בקרב המו"לים, בעוד גוגל אדוורדס הוא עדיין הפופולרי ביותר עם מפרסמים, עם מסד נתונים של למעלה מ -140,000 מפרסמים יישאר בראש לתקופה הקרובה.
מצד שני גוגל אדסנס היא אחת הדרכים הריווחיות ביותר ליצר הכנסה פסיבית

No comments:

Post a Comment