Tuesday, May 29, 2012

האם אתם מוכנים להכנסה פסיבית ללא הפסקה?

הכנסה פסיבית ללא הפסקה

איך אתה יכול להפוך את ההודעה בלתי נשכח, כך מסביב תוכל לשתף, סימניה, ולקדם לקונים רעבים ומיואשים עבור האתר שלך? אתה חושב שזה קל או קשה להשיג?

טוב, להרוויח כסף באינטרנט קל רוב האנשים מאוד "מאוד" קשה לאחרים.

ההבדל היחיד בין אדם הנלחם באופן מקוון עבור חיים של אדם אחר, 3000 $ - 10,000 $ / חודש הכנסה פסיבית היא "פלטפורמה".

אם הגעת לרמה טובה של "פלטפורמה", אתה לא יכול להירתע להרוויח באופן מקוון הכנסה פסיבית.

לפני שנוכל להראות לך איך הכנסה פסיבית ללא הפסקה, אשר יכול לבצע שינויים בחיים הפיננסית שלך, תן לי להגדיר במה במסגרת שיווק באינטרנט.

מה המצע?

הפלטפורמה היא נקודת המבט שבו אתה יכול להישאר ולבחון את הקהל. שטח הרצפה כמו העלה לדוברי, מטיפים אמנים, ולכן קל לקהל, ללא קרבות, כדי לגרום להם לעשות זאת.

בואו נחזור אל בלוגים. אם אתה באמת רוצה לעשות כסף באינטרנט, זאת אומרת כסף אמיתי, אתה צריך להתרכז במה לעצמם.

אולי זה לא קל במבט ראשון, אבל זה היופי שבדבר - משהו שלוקח זמן לפתח, הוא בדרך כלל גבוה.

ומה דרך טובה יותר ליצור פלטפורמה לעבודה ברשת עם בלוגרים אחרים כדי לבנות משווקים באינטרנט ויזמים לא מקוונים. אפשרות אחרת היא תמיד הקהל (הקורא) עם תוכן בעל ערך. אף פעם לא בודדה, להכיר אנשים, היא הדרך המהירה ביותר לכישלון בעסקים.

אני לא יראה את השלבים הדרושים כדי לבנות פלטפורמה, כמובן, זה נושא רחב, ואני מקווה לשתף רעיונות, אבל אני רוצה לדבר על משהו חשוב שיכול לייצר הכנסה פסיבית בלי לעצור. האם אתה מוכן?

לנפח שיווק ויראלי

המילה "ויראלי", כלומר "התפשטות". ההודעה היא להפוך את הבסיס בשביל להרוויח כסף באינטרנט.

האמת היא שאתה לא יכול להשיג הצלחה העסק המקוון שלהם באינטרנט אם אתה כל הזמן לקדם את הספרים שלהם, תוכנה, אתרי חברות או מוצרים אחרים שיצרת באופן ידני.

מי מרוויח את סכום בן שש ספרות באינטרנט כדי להבין את החשיבות של שיווק ויראלי.

אנו מסכימים, אנחנו חייבים לעבוד קשה כדי להרוויח באינטרנט הכנסה נוספת, אבל זה לא אומר שזה לא מציאותי. באינטרנט יש הרבה אנשים להיות מיליונרים בחדר שלהם. אם אתה עובד קשה, אתה יכול להיות הבא.

אם אתה לא יכול להתלונן על כך בסופו של דבר כמו כולם.

נזכרתי שיווק באינטרנט אשר יצר דו"ח קצר 15 עמודים. בחודש הראשון, הדו"ח כבר הורדו על ידי 12,000 איש. בעוד כשלושה חודשים, סך של 50 837 הורדות שנוצר יותר מ 100.938 $ בהכנסה פסיבית.

איך הם אלה סכומי עתק, כי אני לתת דוח זה חינם, אתם שואלים?

כמובן, שותפים קישורים משובצים במאמרים הן על מוצר זה. זה כל כך פשוט, שלא לדבר על שמו, המוכר עשה רשימה ספציפית של 20,000 קונים שישה חודשים.

זהו יתרון גדול - מופעים יכול להיות שיווק ויראלי חזק, אם נעשה בצורה נכונה.

איך שיווק ויראלי יכול

שיווק ויראלי הוא כמו פצצה. עליך, לפני שהם יכולים למקם או בכל דרך אחרת להרוס אותך. דיברנו על בניית פלטפורמה לעיל, שהוא כל כך חשוב, כי להיות מוצר, ויראלי, פלטפורמה חייב להיות נוכח.

נניח שבנית מערכת יחסים טובה עם 30-רשימת בלוגרים מניבים שש ספרות. אלה אנשים מצליחים יש רשימות של 10,000 או יותר.

ברגע שאתה מתחיל את המוצר הוא כל מה שאתה צריך לעשות כדי ליידע את הרשתות שלהם ולהציע עמלות טובות. אתה יכול למשוך את עלויות עד 70%, רק להם. יש לך במה, אולי לא - חור לברז ואת היתרונות.

all about self improvement

No comments:

Post a Comment