Wednesday, May 30, 2012

הגדלת תנועת מבקרים לאתר בחינם

קבל את הסיפור האמיתי על נטו המבקרים באתר אינטרנט לאתר האינטרנט שלך. אתה לא מקבל מספיק של סוג זה של המבקר, הכנסה תיצור עבור מוצקים, אם אתה נקלע מאות דפי אינטרנט השאלה למנוע החיפוש. מה זה ניסיון טוב עם מיטב רוצח, היה גרוס באתר המכירות אם אתה מצליח לראות מספר הנחשלים בשבוע?

זוהי דרך מהירה כדי להפוך את האתר למבקרים הטכנולוגיה בתקופה קצרה של זמן. איפה יש את הגמישות לחתוך היטב, או לתקשר היטב, ערוך רשימה של ביטויי מפתח בשוק, לקבל לפחות 50 חיפושים ליום ופחות מ 50,000 דפים מתחרים בגוגל. ניתן להשתמש במגוון של כלים סטטיסטיים. היו יצירתיים על מנת ליצור את המשפטים והמילים עד 30 מאמרים, סרטים, בלוגים, או מה שלא יהיה למצוא מקורות האהובים עליכם תוכן.

אתה צריך לקבל קצת זמן כדי לקבל את החומרים הללו בתוכן בעקבות פריטים שישמשו מאוחר יותר למען מטרה נעלה. לוודא כי הבעלים של כתיבה שיווקית ידידותי. המטרה היא להפיץ את הסט הראשון של תוכן מהותי לבלוג שלך, ועוד המקור העיקרי. לאחר מכן הוא שולח חצי לתוכן החומר שלה במקומות שונים יכול לספק תוכן נמוכה זמינה.

קח את איסוף ליצור מספר של אלמנטים או סרטים אחרים, מוצר משלים לקמפיין פרסומי שלך ליצור. אתה יכול להיות הקמתה של opt-in על תחום האינטרנט שלך כדי לקבל מידע על מכירות עתידיות. אז אתה מפיץ את המאמרים שלך או קטעי וידאו להיות מקורות מקוונים היה בדרך כלל להיות זמינים לכלב 1 על המגרש. אם חלוקת המאמרים בחלק העליון של הכלב הוא כלב זהב וייעוץ לסרטים, אחרי הכל של YouTube.

שלב תוכן הציוד ולקבל את המכשיר לבלוג שלך. אם הבלוג התוכנה, שבו אתה יכול למדוד שנוצר בעת חלוקת לשחרור מבוקר. משמעות הדבר היא כי החומר מוצג עם דיפלומה.

קבל את החומר התוכן בחנויות אחרות יש רוב הזמן לתכנן את הבחירה של התפלגות הפרסום. אתה יכול להרים את הראשון 20 או 30 נקודות מתוכן ולנצל קישורים נכנסים. האסטרטגיה מציע את הטוב שבשני העולמות, מקבל את הרלוונטיות של מנועי החיפוש כדי לדחוק את רשימת מנועי החיפוש, וכן להביא קישורים דרך אחת כדי להבטיח את מקומם בשוק.

אם במקרה הנאספים את מפתח וביטויים משפטים קבועים, או לעזאזל של הרבה מקרים, המקור העיקרי של ההפצה. אנשים ימצאו את גישתם הוצאתם בתחום ולקבל הצעה ללא תשלום. עכשיו בונים רשימה של לקוחות פוטנציאליים. ודא לפחות 30 הודעות דואר אלקטרוני כי ניתן להציב במהירות לתקשורת אוטומטית עם הקוראים שלהם במערכת מענה קולי אוטומטי. בנייה של הודעות דואר אלקטרוני למידע מועיל ולשלוח אותו מספר הסכמים חשובים.

החשיבות של אסטרטגיה זו היא אוסף של משפטים המשפטים שלו. מגדיר לתת לקהל היעד שלך מחפש למצוא אותך בקלות. אם אתה עושה את זה קל יותר למצוא אותם, במקרה מתחרה שלך, אשר עשוי להיות המקור המועדף עליך.

No comments:

Post a Comment