Thursday, November 1, 2012

להרוויח כסף עם אדסנס באינטרנט שלך, חלק 1



כלומר, איך זה עובד וכמה כסף אתה יכול להרוויח עם אדסנס:
מהי גוגל אדסנס?

מהי גוגל אדסנס? זאת השאלה הגדולה שהרבה אנשים שואלים. גוגל אדסנס היא אחת מתוכניות הפרסום המקוונות הרבות שיש לנו כרגע ברשת. לטעמנו והטעם של שום רבים ספק הטוב ביותר, כפי שגם מי שלעתים קרובות הם יזמו מהירות הופתעה מההיקף של התכנית של גוגל. אבל חשוב לא להיות בשלב זה, כי מודעות אדסנס, כדי להרוויח חייבות לחלץ כל טיפת המיץ אחרונה, ועל כך אנו חייבים להתחיל ללמוד עוד קצת.

די אם אומר שכדי להפעיל את התכנית עוזרת לשלם את החשבונות של הדומיינים שלך, ומאפשרת לך להתמקד יותר בתכנים ופחות על התשלומים שלך.
אבל, כמה כסף אני יכול להרוויח עם אדסנס?

למען אמת, אני לא יודע. אתה יכול לקבל דולר אחד או שניים ביום ועד לכמה אלפים או יותר. יש לנו כמה דוגמאות שכבר נודעו בציבור:

- מרקוס Frind של PlentyOfFish.com מרוויח 300.000 $ לחודש, מה שאומר שאם משהו כמו 10000 ביום.

- קווין רוז מDigg.com קצת יותר מרוויח 250.000 $ לחודש, קצת פחות מ 8.333 יומיים.

- ג'ייסון Calacanis: WeblogsInc.com קבל 120.000 $ לחודש, כ -4,000 ליום (נמכר קהילת הבלוג שלו ב 25 מ'ל AOL)

הסנדלר אמר ג'רמי להרוויח עד 140.000 $ חודשיים

שמות אלה ואחרים טופלו, אבל כל מי שמכיר קצת מזה מסקנה כי הדוגמות מחווירות ליד יישובים רבים שנמצאים באינטרנט, אחד מהם הוא נמכר לאחרונה youtube.com, שנרכש על ידי גוגל עצם, LOL, עם מלא ומוחלט ידע של העובדות, כי החבר 'ה בyoutube AdSense לבש מקור הכנסה העיקרי והאתר יש פרסום בכל אחד מכמה מיליוני דפים שלו.

אתה לא יכול לחזות כמה אתר יכול להרוויח עם אדסנס, אבל עם כמה נתונים יכולים להמחיש פחות או יותר סטנדרטי: אנחנו נוסעים CTR (אחוז הקלקות בהופעות) של 1.5%, שדרך אגב הוא לא אחוזים טובים מאוד, אבל פורטלים גדולים זה מספיק כדי לקבל עגלה של דולרים ליום, ויטפל ברווח ממוצע לקליק של 065 $ היא גם נמוכה, אבל טובה מאוד. עכשיו יעשה את החשבון:

עם 600 כניסות ינתנו לנו 9 קליקים וזה אומר 4.5 $ ביום.

אני חושב שהגיע 60,000 כניסות ליום הוא מחוץ להישג ידו של כל האדם כמעט, אבל זה לא מנע רב שהם עושים, ואפילו לא לדבר על 600,000, עכשיו זה עולם אחר לגמרי. עם זאת, אם זה אפשרי מאוד להגיע ולעלות את 6000 רשמים אם להגיע לעבודה ויש לי קצת סבלנות.

אבל מה אם נכפיל את המספרים, אשר מושגים על ידי אופטימיזציה של המודעות והדפים שלך, כלומר להשיג CTR של 3.0%. בואו לראות מה קורה.
אופס, ולכן אנחנו מצפים לעבוד חחח אחד. זכור כי מספרי מודעות אדסנס הם משתנים מאוד בין נושא ואחר, בין עונה אחת לשנייה, כך לכמה אתרי אינטרנט הנתונים אלה יכולים להיות בלתי אפשריים להגיע ולאחרים זה קל ובטוח. כלומר, אתה יכול להרוויח ממוצע של 0.65 $ עבור כל קליק כדוגמה או שזה יכול להיות 02, אבל זה גם יכול להיות אחד או אפילו 5 דולרים לקליק. זה גם הוביל רב לחפש נושא עסיסי יותר, לעומת זאת, כמעט 100% ממקרי החיפוש היא לא מוצלח. עדיף לטפל בנושאים שאנחנו אוהבים ואנחנו יודעים אם אנחנו מנצחים 0.05 $ ללחיצה בממוצע.

אבל אם יש לנו כמה ודאויות.
- גידול פי ביקורים להגדיל רווחי האתר שלך
- המבקרים החדשים מקבלים אחוז הקלקות גבוהה עוד כמה קליקים שהמבקרים המשיכו
- האתרים באנגלית יצרו רווח גבוה יותר מאשר מאתרים הכתובים בעברית, אולי אפילו פעמים
- אופטימיזציה של הדפים שלך מודעות אדסנס קליקים ולהגדיל רווחים ובכך
- בפורומים הרווח קצת יורד על ידי כמה קליקים של משתמשים רציפים.
- ולבסוף, ככל שתנסה ופעלת בדרך הנכונה יותר גדולה המשכורת שלך, אבל שאם יש להיות סבלני וללמוד את הנושא

מודעות אדסנס מייצר שיק כאשר אתה מגיע לפחות 100 דולרים לחודש. אם לא תגיע לסכום שמצטבר בחודש הבא.

כל זה טוב ויפה, אבל איך זה עובד?

ראשית, עליך להגיש בקשה להתקבל לתכנית, להגיש את האתר שלך וביקור סוכן גוגל כדי לראות אם הוא עומד בסטנדרטים שנקבעו לאתרים המפרסמים את אדסנס. זה עלול לקחת כמה שעות לשני ימים או יותר כאשר זה בסוף השבוע, LOL, הם אנושיים.

אחרי זה אתה יכול להוסיף אתרים אחרים מקבלים ללא הבדיקה כראשונה. ברגע שהשתחרר יכול לקחת לקוד אדסנס פרסום ולהדביק אותו באתר האינטרנט שלך. גוגל דואגת לפרטים האחרים. אדסנס היא מסוגלת לזהות את המילים באופן כמעט מיידי מערה של דפים השונים באתר שלך ומציגה יותר פרסומות הקשורות לתוכן של האתר שלך, ששוב פרסום אדסנס מאוד אטרקטיבי עבור מבקרים, למשל, אם אחד מדפי שיחות סיוריך על מקסיקו, זה כנראה גם לפרסם אדסנס טיולים לחול. והוא שאחד המפתחות העיקריים להצלחתה של מערכת זו לפרסום.
מודעות אדסנס קשורות לנושאים של האינטרנט שבו הוא.

האם זה הכל? איך זה מספיק?

אם, לעשות את היסודות עשויים להיות מספיק, אבל יש טכניקות רבות שמאפשרות לך לקבל כל טיפה אחרונה של הפרי העסיסי הזה מגוגל אדסנס בשם. תאר לעצמכם שאתם כבר מרוויחים 150 דולרים לחודש, אבל עם כמה אופטימיזציות יכולות להגיע עד 300, פעמים. במאמרים בעתיד אנחנו נדון בעניין זה. לעת עתה אני אומר שלום ותודה לך על הקריאה, ההמלצה וההערות שלך.

הצטרף גוגל אדסנס

אם עדיין לא עשה זאת, זה זמן שאתה נרשם עם גוגל אדסנס ולהתחיל להרוויח כמה דולרים מיותרים, האם כמה מאה? לעשות כמה אלף? אני לא יודע.

No comments:

Post a Comment