Sunday, October 28, 2012

שלושה כללים לתשלום לעסקים קטן לקמפיינים



בימים אלה, יותר ויותר חברות שלנו נזקקות לשיווק באינטרנט כדרך לקידום המוצרים שלהם. Pay Per Click הוא אחת משיטות השיווק המקוונות הפופולריות יותר, ולעתים קרובות הוא נבחר על ידי עסקים קטנים כפי שיש מגוון רחב של כלים כדי ללכוד במדויק לקוחות. אתה מפרסם את המוצרים שלהם לאנשים שסבירים להניח שיהיו מעוניין ברכישתן.

האם אתה חדש בתחום זה? במקרה זה, אתה חייב לבוא למקום הנכון, כי אני אראה לך את הכללים של עסק קטן חייבים לעקוב כדי להיות יעיל יותר PPC מסעות פרסום.


1. גיא - לא צר מדי, לא רחב מדי

Google AdWords מציעה ההזדמנות להקים טווח גיאוגרפי שבו המודעות שלהם. זה נהדר עבור עסקים מקומיים, אבל חלק מאיתנו נוטים להגדיר מגבלות מחמירות מדי. לדוגמה, אם אתה מוכר במרחק של כק"מ וחצי, לא לשים את המספר הזה ב-Google AdWords, זה לא מדויק באותה מידה.

לכן, אם ברצונך להוסיף את הערך של ק"מ וחצי, גוגל תהיה מבולבלת. הכנס בכירים, כעשרה קילומטרים. זה חל על מרווחים כי הם קטנים יותר מחמישה קילומטרים. מצד השני, אל תלכו לקיצוניות השנייה. אנשים רבים שואפים ברחבי מדינה, כאשר הם מעוניינים דווקא בשתי ערים לכל היותר. אתה מבזבז את הכסף והזמן שלך. זה לא פועל כראוי.

2. לשנות את ברירת המחדל של Google

אם היה לך הגדרה זו לזמן ולא רואה תוצאות, זה זמן לשנות דברים. בואו נודה בזה, את הגדרות ברירת המחדל הן לא שם כדי לעזור. הם הוקמו כדי לסייע לגוגל למרות שהתהליך יכול לעבוד גם בשבילך. אבל אם זה לא מתאים לך, לשנות. יש סיבה לכך שנאפשר לנו לעשות את זה ואני מדבר על התייעלות. לדוגמה, אתה יכול לבחור מתוך רשת התוכן. משתמשים רבים מגיעים למסקנה זו, ולגלות מה הייתה הכי טוב. רשת התוכן שאינה מתאימה לכל.

3. יש מספר מסעות פרסום ומודעות בכל קבוצה מספיק

כמה ממילות המפתח שלך עשויים להזדקק אורינטציה גיאוגרפית שונה ותקציבים שונים. אתה לא יהיה מסוגל לעשות את זה אלא אם כן אתה להשיק מסעות פרסום שונים. כשזה מגיע לקבוצות מודעות, לעומת זאת, דבר אחד לזכור: לשים מספיק מודעות בקבוצת מודעות. זה יכול להיות משימה מרתיעה לכתוב מודעות ממוקדות כל אחת מהקבוצות שלהם והוא גם לא מועיל. אם אתה יודע מה שמוכר, למה לכתוב יותר ממודעה אחת לכל קבוצה?



No comments:

Post a Comment