Tuesday, October 16, 2012

כיצד לזהות את תחושת אדסנס תוכניות תמיכה


תכנית אדסנס של גוגל גדלה ב פופולריות כתכנית win-win לכל המעורבים. כפלטפורמת פרסום, מפרסמים מקבלים קהל יעד שבאמת קונה שירותים ומוצרים, שותפי תכנית אדסנס משלמים עבור מודעות באתרי התוכן שלהם, וגוגל בעצם ממשיכה לשחרר תכונות תפקודיות טובות השומרות על צמיחת התכנית. לא פלא שתכנית אדסנס של גוגל הביאה לגל של פעילויות ותכניות הקשורים ל-אדסנס. בכל יום, אני מקבל את חלקם הוגן של מיילים הקשורים תכנית אדסנס לתיבת הדוא"ל שלי. לא עובר יום שאני לא רואה באתר פרסום בדואר אלקטרוני החברות האחרונה מוגבלת ל 500 או 1000 אנשים בזכויות מותג פרטיות יוקרתיות שיכולים לשמש כאתר תוכן או אדסנס לקידום מאמר משמורת האוסף שלה מאת דיווחי התנועה הישירות.

בכל שבוע, אני מקבל מיילים מאיזשהו גורו "שמקדמים תוכנות שיש לו את היכולת ליצור מאה ואלף דפים בדקות של זלוף בעזרת תכנית אדסנס. לעתים נדירות רואים יום שעובר שאני לא רואה את הצעה לרכוש החבילה מוכנה באתרי אינטרנט עם תוכניות שותפים יחד ...

וכמובן עם גוגל אדסנס. בלהט הרגע, ומכיר בפופולריות של תכנית אדסנס של גוגל, חשוב שתהיה לי לבדוק את המציאות. לא כל התוכניות להיות אותנטיות, או לא משנה כמה הם אמיתיים, חלקם לא מסוגלים להמשיך במסלול ומתקפלים די מהר, במיוחד באלה עם ירידה במספר הכניסות לאתר, כחברים משתעממים בבית והחברות ברח להצטרף לחברות האתר הבא מבטיחים את כל חפצי הערך בעניין של חודשים!

עכשיו, בפעם הבאה שאתה מקבל תכנית הקשורה לאדסנס וליצור אימפרית אדסנס שלך בתוך חודש, להפוך את מציאות המחאה. כמה שאלות שעשויות לסייע הן:

1. האם הבטחות הגורו של היצע ורק ספוט של כתיבה ופרסום אלגנטי?

2. מי הם היוצרים של התכנית? כמה ספקים ידועים והקימו שנחשבים טוב בתחום המומחיות שלהם?

3. תכנית מוגבלת למספר סביר של אנשים, כך שהזרימה של מאמרו של מותג הפרטי זכויות וספרים אלקטרוניים נשלטה, כדי למנוע כפילות מיותרות?

4. האם תכנית שנועדה לאפשר לך לפתח את העסק שלך כמו שותפים של אדסנס, או היא התכנית שנועדה להגדיל את ההכנסות מסתם "מהר מאוד" עם טכנולוגיה מפוקפקת, כולל כמה "טכנולוגיה" סמויה, כולל מגע של חיפוש אדסנס כובע שחור " "טכניקות אופטימיזציה של מנועים שהם מנוגדים לתנאי השירות של גוגל אדסנס?

5. האם אתה באופן אישי מוכן להשקיע את הזמן ולהתחייב לתכנית תהיה הצלחה או רק נמשך על ידי הצעות מיוחדות כלולות בתכנית שאתה מפרסם, ויודע היטב שהם לא מסוגלים לספק התחייבות להפוך את התכנית כפלטפורמת פרסום להצלחה?

6. האם התכנית "מורה מבוסס" כדי להראות את התהליך של איך להיות הצלחה או מו"ל תכנית אדסנס הוא רק כדי לספק כלים למסחר ל? זה חשוב כדי להבטיח שאתה בחירת תכנית שמתאימה לצרכימים שלך. סופו של דבר, הסיבה הבסיסית להשתתפותם בתכנית אדסנס של גוגל חייבת להיות לך לפיצוי סביר כתוכן אינטרנט שותף תכנית אדסנס מציע איכות ולא כל אתר אשפה. בצע את המציאות שלך לבדוק את ההצעות שמגיעות דרך תיבת הדואר שלך לגבי תחושה של מודעות גוגל ולהימנע מלהיות מרומה או מקופח כאשר המפעיל של התכנית שנגמר לך, ופתאום נעלם על אי טרופי אי שם באסיה ל" חופשה "ו סוגר את התכנית למטה בלי אזהרה, משאיר את חבריה בשעת צרה. אם אתה חושב שזה מוגזם, זה ממש קרה לאחרונה ...

וכך לבדוק את המציאות יש צורך להסיר את המוץ מן התבן. תלבש לבדוק את המציאות שבפעם הבאה שאתה מקבל עסקה מיוחדת דרך הדוא"ל שלך בתיבה, ואתה תהיה בטוח ולא תחזור בי.


No comments:

Post a Comment