Wednesday, September 5, 2012

חמש שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך לפני שימוש באדסנס

האם אתה משתמש בגוגל אדסנס בבלוג שלך, או אפילו אתה חושב על זה?

אז תעצור כאן עכשיו!

אתה צריך לשאול את עצמך שאלות לפני חמש באמצעות גוגל אדסנס.

בלוג זה יכול לפתוח את העיניים שלנו רק מה שאנחנו יכולים לעשות לבלוג והציבורי שלך לכמה דולרים. היה פוסט קודם בבלוג הזה שכותרתו "12 דברים לעשות לפני הגשת הבקשה לגוגל אדסנס", המנחה אותך בתהליך של מה שאתה צריך לוודא שיש לו מראה של הבלוג שלך ולפני הפנייה לגוגל אדסנס. בואו ניקח אותה הגישה, אבל עם קבוצה שונה של שאלות לשאול את עצמך אם אתה באמת רוצה להקריב את התנועה בבלוג שלך והאדיר גוגל אדסנס!

כמה זה התנועה באתר שלך?

לפני שימוש בכל פתרון פרסום, אתה צריך לדעת מה התנועה שלך היא וכמה הם שווים. אתרי בידור ובלוגים יש משתמש לנמוך, כפי שהם פחות או יותר, רק כדי לראות תמונות ולקבל את החדשות. תגובות ואתרים קופון יש ערך גבוה לכל משתמש, כפי שהם כבר בדרך לקונה. לדעת מבקר הממוצע הוא דבר חשוב מאוד לדעת!

האם אתה משחק לפי כללים של גוגל בכל הזמנים?

לאחרונה גוגל כבר על דמעה ולזרוק במקומות רבים מחוץ תכנית AdSense של גוגל. לא משנה הסיבה גוגל יכולה לסמן את החשבון שלך, ברגע שאתה משתחרר, היא נעלמה לתמיד וגם לשמור את כל הכסף שנותר בחשבונך. אתה באמת רוצה לעבוד עם רשת מודעות שיכולים לשמור את כל הרווחים שלך מזה והחודש הקודם? כחבר בגוגל אדסנס, אתה חייב תמיד לשחק לפי הכללים שלהם בכל העת.

אתה יכול להרוויח יותר כסף הולך ישירות?

האם חשב אפילו על מכירת שטחי הבאנר שלך? יש סיכוי טוב שתוכל למצוא פוסטר איכות בנישה שלך, שמשלם פרמיה גבוהות בהרבה הופעות במה גוגל אדסנס תשלם. אם אתה מפעיל 125 × 125 מודעות באנר באתר שלך אתה כנראה יכול למלא 09:56 באנרים של נקודות אלו ולעשות עוד כמה פעמים מגוגל אדסנס לא יכולות לנצח.


האם אתה הורג את הרווחים שלך באמצעות גוגל אדסנס?

אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להרוג את היתרונות שלך, משיק גוגל אדסנס באתר שלך. אם אתה מוכר מוצרים, מנסה לגרום לאנשים ברשימת התפוצה שלך, או לנקוט בכל פעולה אחרת ש... גוגל אדסנס תפגע. לשמור על המיקוד במטרה לגרום לאנשים ברשימה שלך אם לפעול או לקחת. אם יש לך תכנית מוצקה להפקת רווחי האתר שלך, גוגל אדסנס כנראה לא צריכה להיות אחד מהם.

לבסוף ... היית רוצה לתת לך את התנועה לכמה סנאטים לכל מבקר?

מתי הייתה הפעם האחרונה שתלחץ על הבאנר גוגל אדסנס?

לא בטוח שאתה זוכר.

אבל בכל פעם שמישהו לוחץ על כל דגל גוגל אדסנס, לעזוב את האתר וכיום הם הברקה במקומות אחר. רוב זמן גוגל אדסנס משלם רק כמה סנאטים לכל קליק. האם אתה מאבד את התנועה שלך לכמה סנאטים? אם כך, לא מודל עסקי טוב לכולם!

אל תבין אותי לא נכון ...

גוגל אדסנס הפכה מיליארדי דולרים לגוגל ומוציאים לאור ... אבל יש סיבה שזה כל כך קל ופשוט עד כדי הגיחוך להגדיר. גוגל עושה הרבה כסף לבעלי אתרים עצלנים פשוט לשים קוד במקום ולא ידעה למה. אין שום דבר רע עם השימוש בגוגל אדסנס, אבל יש הרבה יותר טובים ויותר רווחיים לעשות כסף!





No comments:

Post a Comment