Sunday, September 2, 2012

תשלום אדסנס למנית בעיה בסיסית

אם אתה קורא את פוסט זה, אתה בוודאי יודע מה זה גוגל אדסנס ומשתמש באדסנס ליצרת הכנסה פסיבית. אם יש תכנית שבה גוגל מאפשרת לאתרים להציב מודעות בתכנית AdWords במקום. כאשר מי מהמבקרים באתר שלך לוחץ על אחת המודעות, אתה מקבל הצעת מחיר מופחת של גוגל. זוהי תכנית פשוטה להפליא שמייצרת כמות משמעותית של הכנסות.

גוגל היא כיום יצרה בדיקות בטאו גרסה חדשה בשם אדסנס לשלם לכל פעולה. למרות שגוגל לא מספקת מידע רב על התוכנית החדשה, התכנית נראית כניסיון להפוך אדסנס תכנית שותפים ענקית. במקום לשלם שותפים עבור קליקים על מודעות, התכנית תשלם עמלה רק אם מי שלחץ על אחת מהמודעות באתר שלך המשיך לנקוט בפעולות מתאימות על המפרסמים באתר,כלומר מילא שאלון השאיר פרטים וכדומה. במקרה זה, נראה כי הפעולה היא קונה את כל מה שהציע או הפכו ליתרון. במקום להרוג את היבט קליק הכנסות אדסנס, שככל הנראה היא לחתוך כך ההכנסות המעמלות שנוצרו על ידי הבעלים של תנועתו.

ישנן מספר בעיות עם הגישה הזו. ראשית, גוגל אינה מציעה כל הסבר איך זה יביא בחשבון את האתרים שאת מספרי הטלפון מרשימת ההזמנות, שיטה המשמשת לקוחות מצפים שגוגל לא יכולה לעקוב. שנית, גוגל לא הציעה שום אינדיקציה כמה הכנסות נוצרו מאתרים המציעים שירותים כגון עורכי דין, רופאים, וכו '. רוב גדול של משתמשים שילחצו על אתרים אלה צור קצר באמצעות טלפון או דואר האלקטרוני של החברה, שעושה מעקב משחק מאוד קשה. זה נכון שהתכנית היא בבדיקות בטאו, כך גוגל יכול למצוא פתרונות לכל הבעיות האלה. יש, עם זאת, בעיה בסיסית יותר.

התשלום עבור תכנית הפעולה מכיל בעיה בסיסית. זה מבטל את המוטיבציה של המפרסם יש לך אתר טוב, מהירה והמרת שירות לקוחות הולם. כל הסימנים הם כי מפרסמים יכולים להשתמש בפלטפורמה בחינם ורק לשלם עמלות לגוגל שמפרידות בינינו, העורכים. אם כן, מה הוא מוטיבציית המפרסם בתוכנית לגרום לך לשפר את האתר שלך? מה מוטיבציה היא המפרסם יש לספק ללקוחות? בדעתי ההכנה, התשובה היא מעט מאוד. כן, הם רוצים להשיג יותר מכירות, אבל מה שחשוב באמת הם האם הם מקבלים הרבה תנועה בחינם?

אם הייתי אומר לך שיש דרך לקבל 100,000 מבקרים ביום, והיה צריך לשלם עמלה על מכירות בלבד, איך זה עובד כדי לשפר את האתר? היה כן. אולי זה יעבוד על זה במשך חודש או משהו כזה, אבל אחרי שטבע האדם היה מתגלה. כולנו יודעים של אתרים שם בחוץ, כי מקלט נגע בו שנים כי יש להם כל כך הרבה שותפים שמייצרים טונות של תנועה שאתה יכול לנוח ולאסוף במזומן בלבד.

אני מבין לחלוטין שגוגל מנסה להתמודד עם הונאת קליקים, לחיצות בעמצאות רובוטים ואחרים. אולי משלם על תכנית הפעולה יהיה הפתרון כשזה הסתיים סוף הסוף. אולי זה הדבר הגדול ביותר מאז, ובכן, גוגל. הניסיון שלי, לעומת זאת, הוא שרוב תוכניות שותפים הן מפוקפקות במקרה הטוב, אחרת הם מקדמים במקום אדסנס!

שוב, מוקדם מדי להסיק מסקנות על המהלך של גוגל, אבל אנשים עם מודעות אדסנס באתר שלך צריכים לשים לב. זה שינוי מהותי שמחלק מחדש את הסיכונים ויתרונות של תכנית אדסנס. אני בטוח שיאהו מזילה ריר על הסיכויים של רשת בעליה אם גוגל ממשיכה קדימה. אישית, אני מתכנן להישאר עם אדסנס בזמן שהוא הציע, אבל יש לי ספקות. אם היינו רוצה לשתף פעולה עם אתרים אחרים, אני היה עושה את זה מזמן.


No comments:

Post a Comment