Saturday, September 1, 2012

עדכון פינגווין : שש עצות אסטרטגיית בניית הקישורים שלך

בקרוב צפוי עוד עדכון בפרסה שנקראת אלגוריתם פינגווין, האם אתם מוכנים?
מאז השקתו באפריל 2012 של אלגוריתם הזה הוא נקרא בשמות כמו "גוגל פינגווין",עדכון זה כולל הנחיות מחמירות יותר לאופטימיזציה יתר של אתר על מנת להימנע מגורמים רבים, כגון דואר זבל תוכן ספינינג, הסוואה, דחיסת מילות מפתח, ועוד.

גוגל בעצם מענישה עלידי עדכון פינגווין אתרים מוקדשים עם יתר אופטימיזציה עם אסטרטגיות קישור פסולות. מאבק זה בכובע השחור SEO השאיר אתרים אינספור ברחבי העולם לחוות ירידה משמעותית בתנועה של דירוג מילים שבעבר היו במקומות גבוהים יותר בגוגל.

חלק מהשיטות שהובילו עדכון פינגווין היו:

- לאחר מבט מקרוב על הקישורים שמפנים לאתר שלך. קישורים באיכות נמוכה יוסרו.

- הפינגווין הוריד רשתות בלוג המאפשרות למנויים לרכוש את השירות שלהם כדי לספק תוכן לאתר שלך. האלגוריתם אמר "לא, לא" גדול למניפולציות תוכן .

- האלגוריתם מעניש מוכרי הצפת מילות המפתח שלך בתגובות בבלוג.

- אתרי אינטרנט עם טקסטים עוגנים טבעיים נמצאים תחת פיקוח הדוק.

אלה הם רק חלק מהצרות הרבות מניפולציות שגוגל פינגווין יצר כדי לנסות לעשות את הדברים טובים יותר ולכוון לאנשים לעשות את מה שנכון או יותר נכון מה שטוב לגוגל.

עכשיו, השאלה שצריך להישאל היא "איך לשרוד את משטר גוגל הפינגווין?"

עם מחקר מקוון רציפה, קבץ כמה תשובות על איך לעשות את הדברים נכונים.

הפצה נכונה של מילות מפתח - אף פעם לא להציף את האתר שלך עם מילת המפתח יותר מדי. באופן אידאלי, צפיפות מילות המפתח הבטוחה היא 2-3 בין אחוזים.



גוגל דחיסת מילות מפתח מתאר כ "... הפרקטיקה של טעינת דף אינטרנט עם מילות מפתח בניסיון לטפל בדירוג של אתר בתוצאות חיפוש של Google. מילוי דפים במילות מפתח במשתמש שלילי ניסיון, ויכול לפגוע בדירוג של האתר שלך. .. " מקור וקרדיט אתר גוגל.



יחד עם זה, יש לנו עצה קטנה על איך להתמודד עם הבעיה:


כדי לפתור את הבעיה, בדוק את האתר האם יש לך יותר מדי מילות מפתח. באופן כללי, מדוברות ברשימות או פסקאות של מילות מפתח, לעתים חוזרות ונשנות באופן אקראי. בדקו בקפידה, מכיוון שמילות מפתח לעתים קרובות יכולות להיות בצורה של טקסט מוסתר, או יכול להיות מוסתר בתגיות הכותרת או תכונות תג "alt"


זכור לשמור על מילות המפתח שלך תמיד בשליטה, וכמובן, לשלב אותם נכון עם התוכן שלך.לגבי מאפייני ALT, אליך להבטיח שמתאר התוכן או התמונה.


תוכן איכותי הוא עדיין המלך - והיה כך עוד לפני גוגל השיקה את האלגוריתמים,בעבר האינטרנט היה כמרקחה עם תוכן באיכות נמוכה, הכתוב רע, שכמובן מתכוון רק לגרום לחיצות והתוויית דרכה למיקומים גבוהים יותר בגוגל.



עכשיו, כמו אלגוריתמים, כמו פינגווין, בוצעו ותוכן באיכות ירודה נענש או לגמרי בוטל. איכות אתרי אינטרנט שמדורגים גבוהה ומוצגים בחלק העליון של הדירוג יפגע עלידי פינגווין שיש:



- שכפל עותקים השתנו רק עם מילות מפתח.

- שטויות תוכן שלא עוזרים לקורא ולספק תשובות רלוונטיות לשאילתות שלהם.

- קישורים מוגזמים ללא קשר למיקום שממנו בא הקישור.

- מלא מילות המפתח במבלי לדאוג לגבי צפיפות מילות מפתח נורמלית ואם הם מתאימים אל ההקשר.

לכן, במקום לפרסם מאמרים עם "תוספת של מנועי החיפוש" , בהפקה ייחודית ואיכות גבוהה שקוראים ימצאו רלוונטיים מתוך כוונה הטהורה של ממש לעזור לאנשים למצוא פתרונות לשאלות שלהם.


גיוון טקסט עוגן - מחקר קו מצא כי אחד מגורמי המפתח של אתר מדורג לטפטף בשל מילות מפתח יתר על אופטימיזציה של כסף כמו הטקסטים העוגנים שלהם.



גוגל מעניש אתרי אינטרנט באמצעות "מילות מפתח" של כסף, יותר מ 65 אחוזים, כטקסט העוגן שלה. הם הבהירו שטקסט עוגן אחוז לא מאוזן יכול לקבל את התוכן של אתר האינטרנט שלך יהיה בסיכון של עונש.



עם זאת, הניתוח המקוון של אלף אתרי אינטרנט מראה שאלו שלא אושרו השתמשו בטקסט עוגן בשימוש פחות מ 50 אחוזים. זה אומר שהתוכן שלך יש פרופיל קישור אחורי נראה טבעי יותר.



לכן, שים לב שלא תמיד משתמשים באותם טקסטים בקישורים שלך- יהיה זה גם רעיון טוב שילוב עם כתובות האתר או כל "לחץ כאן" כלינק קישור.


כתוב הודעה אורח איכותית בבלוגים אחרים - זה הוא ללא ספק אחת מהטכניקות הטובות ביותר כדי להביא תנועה וחסידים אל האתר שלך. בלוג טוב הוא כזה שבו אתה יכול לראות אנשים אמתיים לתקשר, לראות ולהגיב למה שראה באתר.



אם יש לך פריטים ייחודיים שברצונך לשתף עם העולם, ודא שאתה מציג כאורח קישור לשורת אתרים רלוונטיים ומכובדים יותר בבלוג. כמה דוגמאות הן:


- SEOmoz (Youmoz) - יש דירוג Alexa של 420 ושורש תחום יחסי הציבור 6.

- אתר חדשות פרו - תחום שורש עם דירוג PR 5 Alexa של 8125.

- טיפי בלוג יומיים - 5852 דירוג ודרגה של 6 עמוד Alexa


נצל את היתרון של רמזים חברתיים - אתרי מדיה חברתיים הם סלבריטאים באינטרנט 2.0 היום. יחד עם המדיה החברתית הוא אותות חברתיים הם פעולות המבוצעות על ידי משתמשים לשתף קישורים או תוכן על גבי רשתות, כגון טוויטים, אהב, צבעות וגוגל +1.

חיפושים באינטרנט היום הפכו למנהג שיש לו עדיפות על בסיס מיקום או המלצות כאשר אתה מחובר לפרופיל הרשת החברתי שלך על ידי ביצוע שאילתות במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

אתה יכול להשתמש בזה לטובתך על ידי יצירת קישורים האחוריים של המניות, ואת לייק של פייסבוק, ציוצי טוויטר ו+1 על גוגל פלוס. עם זאת, זכור שזה ייראה טבעי ככל האפשר על ידי שימוש במקורות שונים.


כמה מילים על כלי מנהלי אתרים של גוגל - זה הוא שירות חינם המוצע על ידי גוגל למנהלי אתרים. זהו חיבור ישיר המספק מידע שימושי וחשוב כמו גוגל לקרוא את האתר שלך. בעיקר מסייע לשפר את התוצאה שלך באתר נראות החיפוש של גוגל.

Webmaster Tools מזהיר מטעויות שקורות באתר שלך, כגון 404, תוכן החסום וכן הלאה. עדיף לנקות את המבוי הסתום במקום, כך שמנועי חיפוש יכולים בקלות לזחול ולאינדקס את האתר שלך.

No comments:

Post a Comment