Wednesday, August 29, 2012

אדסנס כן או לא

אז יש לך אתר או בלוג שלך ואתה שוקל את פוטנציאל רווחים. האתר מייצר הרבה תנועה וששמעת שרווחיות יכולה להיות דרך מצוינת לעשות הכנסה נוספת או הכנסה פסיבית. יש כמה אפשרויות עומדות לרשותך כשמדובר בהפקת רווחים עבור האתר שלך, ואחת הדרכים הפופולריות ביותר לשימוש בגוגל אדסנס. לפני שאזל ורק להוסיף את גוגל לאתר שלך, המשך לקרוא כדי ללמוד יותר על היתרונות וחסרונות של תכנית זו.

ראשית, מה היא גוגל אדסנס? בקיצור, מתייחס למודעות אדסנס שגוגל יציבו באתר שלך, כי הם רלוונטיים לתוכן של האתר שלך. לדוגמה, אם האתר שלך בנושא מה יש לעשות עם בחגים, אז גוגל יכול להציב פרסומות בהקשר לחג באתר האינטרנט שלה. כל פעם שמישהו לוחץ על מודעות אלו, גוגל מודעה משלמת מתקבל תשלום קטן. נשמע די פשוט, נכון? ובכן, עכשיו לקרוא על מנת לגלות את הטוב ואת הרע, כדי לקבוע אם או לא להשתמש ב-אדסנס .

יתרונותיה:

כל שעליך לעשות הוא להוסיף את הקוד שניתן לך על ידי גוגל לאתר האינטרנט שלך כאשר אתה נרשם לאדסנס, גוגל עושה את השאר של העבודה בשבילך. מיקום מודעה, בחר את המודעות והפקיד את ההכנסות שנוצרו על ידי המודעות ישירות לחשבון שלך. במהותו זהו יישום חלק.
אתה יכול בקלות לעקוב אחר ההכנסות שלך באמצעות גוגל אדסנס עם כלי מעקב המסופק על ידי התכנית.
גוגל אדסנס יכולה לכסות את עלויות תפעול של אתר האינטרנט שלך. עם אדסנס, פשוט לכתוב את התוכן שלך, לשים אותו באתר שלך ומציבה מודעות גוגל בשבילך, אתה תשלם על הפעולה של האתר שלך.
זה מאפשר לך להתמקד ביצירת תוכן איכותי ואתה לא צריך לדאוג למצוא דרכים לשלם עבור אתר האינטרנט שלך.

חסרונות

חשבון AdSense גוגל אדסנס יכולה לסגור בכל עת וללא הודעה מוקדמת את הפירסום באתרך ולסגור את חשבונך לצמיתות.פעולה זו מתרחשת בדרך כלל כאשר יש הונאת קליקים, או כאשר מישהו ללחוץ על מודעות כדי לייצר הכנסות, שלא נעשתה לעתים קרובות על ידי הבעלים של האתר.
אדסנס יכול להתערב באלגוריתמים, אשר עשוי להשפיע על מיקומך במנועי חיפוש.
אנשים לא רוצים לראות את כל המודעות באתר אתה מבקר, מה שעלול להוביל לביקורים פחות ופחות הכנסות.

אין דרך טובה יותר לעשות כסף עבור גוגל אדסנס, ותקלת משאית נסיעה! הבוס של כסף חינם שיווק באינטרנט הופץ לכל מי שמתכוון לשחק לפי הכללים שלהם. הדרך הקלה ביותר להרוויח כסף הכנסה פסיבית בישראל תהיה בהתאם להוראות, שהם ברורים מאליו, קלים ונגישים לכל אחד. תראו את זה:

1. התחל מייד הוא הדרך הקלה ביותר להרוויח כסף בישראל ואין זמן טוב יותר מאשר עכשיו. לקנות דומיין באופן אידיאלי להשתמש במילות המפתח שלך בדומיים הקנוי שלך. האטרקציה העיקרית של האתר, היתרון הגדול ביותר היא ככל הנראה, כך להקדיש זמן ואנרגיה ביצירת אתר מרתק. יכול להיות לך אתר או הבלוג שלך להגיש מאמר שאתה רוצה לקדם או פשוט ליצור כמה משפטי מיקוד מאמרים כראוי מפתח "יקר" באתר הנישה שלך.

2. לפני חתימת החוזה, שקלו גוגל אדסנס בהחלט מזמינה לעיין בהוראות בקפידה. הדרך הקלה ביותר להרוויח כסף בינג מבוססת על המקור של תוכן רלוונטי ולאפשר להם לבצע את עבודת ההתקנה מאוד מודעות הקונטקסטואליות הרלוונטיות לתכנים המתפרסמים באתר האינטרנט שלך. השתמש בלוח שלך להתמקד יותר בדפים של מילות מפתח, תקבל יותר תנועה לאתר שלך. גוגל מציגה את הפורמט של גורדי שחקים מעניינים, המציג מודעות אדסנס מודעה בצד ימין של הדף כולו, ולכן כאשר גלוי כאן, לחץ לעבוד ביעילות רבה יותר, אנשי מודעות לחצו מיידיים לירידה במשקל, ו כל קליק משמע היתרון של קצת יותר מחשבון הבנק שלך.

3. ביטויים השתמש מילות מפתח הם תחרותיים מאוד דרך קלה לעורר את סקרנותם של אתרי אינטרנט קומפקטיים יותר. הדבר זה מגביר את הצורך בעיתונות כדבר החשוב ביותר כאן הוא שאנשים נמשכים לאתר שלך וכאשר המידע מעניין, הם יחזרו לקבלת מידע נוסף. שימוש חסכוני של ביטויי מפתח יקרים כדי לייעל את הערך של המידע שאתה מעניק ל-גוגל אדסנס הזדמנות להפיץ לכמה מודעות קונטקסטואליות, אשר מפעילות אנשים קליקים באופן מיידי, בדומה לחריצים של תנועה מטבעים.

אז עכשיו שאתה יודע על כמה מהיתרונות והחסרונות, אתה יכול להחליט אם גוגל אדסנס היא הבחירה הנכונה בשבילך.

No comments:

Post a Comment