Wednesday, September 5, 2012

איך להצליח עם רשת המדיה של גוגל


רשת המדיה של Google היא עצומה, המשתרעת על יותר מ 4 מליון צפיות ביום ועדין גדלה בקצב, 700 מיליון משתמשים בחודש, ומגיע ליותר מ 80% מהקהל באינטרנט.

עם זאת, עם כל המלאי הזה, אנשי מכירות רבים נכשלים בהצגת שיווק.

הסיבות העיקריות הן שגם מנסים להשיג את המטרות השגויות או שאינו מבינים איך אפשרויות המיקוד.

google display network

במאמר זה, אני אנחה אותך כיצד להתחיל בהצגת פרסום, כך שתוכל להימנע מכמה מהטעויות הנפוצות הגורמות לכישלון מוכרים ברשת.

הצגת מילות מפתח

רוב המוכרים פשוט להשתמש באפשרות ברירת המחדל של Google למסך - להוסיף כמה מילות מפתח ולראות מה קורה. לעתים קרובות, זה רשימה של מילות מפתח בחשבון חיפוש. זו טעות.
מציאת הצלחה עם רשת המדיה של Google

לחיפוש, גוגל באמת אכפת מסוגי ההתאמה של מילות מפתח חיוביות ושליליות. על המסך, גוגל מתעלם סוגי התאמה. הם ישתמשו במילות מפתח שליליות כדי לעזור עם המיקום של מודעות, אבל אם רק אלף יבוא שלילי של מבצעי חיפוש, גוגל לא עושה בדרך כלל עבודה טובה משרתת את המודעה שלך.

באופן כללי, אתה רוצה כמה מילות מפתח בקבוצת מודעות, ותהיה מקרים שבם אפילו במילות מפתח שליליות משמשות לתצוגה, שהוא חטא קדמון למסעות החיפוש שלך.

בעבר, גוגל מעדיפה גישה המבוססת על ערכות נושא לבחירת תצוגת מילות מפתח. בחודשים האחרונים, הייתי נותן יותר דגש למילות מפתח בודדות. זה עשה את זה קל יותר לקחת את מילות החיפוש שלהם ולהשתמש בם על מסך, אך עדיין לא שיטה מושלמת.

לכן, נקודת התחלה טובה למפתח היא להפוך את מילות החיפוש רחבות יותר (2-3 וריאציות של מילים, ולא שישה שילובים של מילים) ולשכפל אותם בקמפיין לקריאה בלבד. אם יש לך מילות מפתח שליליות באמת ברצונך להשתמש - תרגיש חופשי, אבל לא אכפת לך את אלף תשלילים במסע פרסום לתצוגה.

מילות מפתח פילוח

הבעיה הגדולה ביותר עם רוב הקבוצות לצוד מודעות היא שאין ארגון פרטני בין המודעות ומילות מפתח. זה נכון שעל המסך.

על ידי יצירת קבוצות של מודעות תצוגה, לקבוע את מודעות עמוד והיעד ראשון לכל קבוצת מודעות. לאחר שנקבע, ולאחר מכן להשתמש במילות מפתח שמתאימות לשניהם את המודעה ודף הנחיתה. אם מילת מפתח אינה מתאימה ולכן יש להיות בקבוצת מודעות חדשה. פילוח זה טוב לחיפוש והן תצוגה.

עם זאת, אם אתה פשוט למקד את המודעות שלך מבוסס על מילות מפתח, לא משנה כמה טוב הן מילות המפתח שלך, אז אתה יכול למצוא את ההודעה במגוון רחב של אתרים. חלקם עשוי להביא לתוצאות טובות, חלק לא, אבל לא ממש יודע אם זה הוא תנועה באתר או להציע - מודעה ודף נחיתה.

מיקוד לפי מיקום

AdWords מציעה שפע של אפשרויות לכיוון תצוגה. אחד ידוע כנטייה של מיקום. בעזרת המיקוד לפי מיקום, אתה יכול לבחור מיקום מודעה באתר ברשת המדיה של Google, ורק להראות את המודעות שבאתר או פרסומת מסוים.

עם המיקוד לפי מיקום לוקח את בעית ניחושי מילת המפתח העיקרית: האם זה אתר או הצעת המרה אינו?

שימוש בכלי מחקר כגון של DoubleClick Ad Planner כדי למצוא מקומות שבם הלקוח האידיאלי שלך מבלה את הזמן באינטרנט, אז אתה יכול לוודא שהמודעות שלך יוצגה רק ללקוחות הטובים ביותר שלך.

הבעיה הגדולה ביותר עם מיקוד לפי מיקום היא אחד מהאתרים הטובים ביותר יש מגוון של תנועה ולקוחות. NYTimes.com וAbout.com האורינטציה יגרמו במספר רב של הדפסים, שרבים מהם לא יקרים להצעתו.

בעזרת המיקוד לפי מיקום, אתה יכול למקד את קטע של אתרים מסוימים, כגון מדור עסקים של ניו יורק טיימס, לעומת זאת, אף שסעיף יומי משקיף דפים רבים שרוב החברות לא יכולות להרשות לעצמו לפרסם מודעה בכל צפייה בדף.

אז, מה שאנחנו באמת רוצים לעשות הוא לבחור את המקומות שבם הקהל שלנו לאורך זמן, אלא גם בשכבות במסנן מילות מפתח.

כיוון גמיש

זה המקום בו הקסם האמיתי של מסך התמקדות נכנס לשחק. עם היקף גמיש, אתה יכול בקלות לשלב שיטות מיקוד מרובות יחד, כך שאתה מבחין מוצג כאשר משתמש מבצע שילובים מסוימים של התמצאות. אפשרות זו היא עדיין חדשה יחסית, אבל יום אחד הוא יהיה ברירת המחדל.

עם היקף גמיש, ניתן להגדיר הכיוון שלך, כך שהמודעה תופיע רק אם המשתמש הוא במיקום של הבחירה ואת המאמר שלך לבחירת מילות המפתח שלך.

עם שילוב של מילות מפתח ומיקומי תצוגה, אתה צריך להיות בטוח שהמיקום הוא לא בעיה, אם אתה לא מקבל את מרות - הוא יד הרימה מיקום.

אם יש לך את מילות המפתח העיקרי שלך מפולח נבחרו, ולאחר מכן את מילות המפתח לא צריכות להיות הבעיה. עם זאת, תמיד לבדוק זאת על ידי בדיקת כתובות האתר של הדפים שהמודעות שלך מוצגות. אם הם לא מתאימים, אז אתה צריך לחדד את רשימת מילות המפתח שלך.

אז עכשיו אנחנו לוקחים את משתני מיקום ומילות מפתח של המשוואה. לכן, אם ההצעה תהפוך - כנראה את ההצעה.

בדיקות הצעה

ברשת המדיה, לא תמיד מגיע למשתמש שהוא רחוק במורד מחזור הקנייה. במקרים מסוימים אתה מגיע למשתמשים מרוחקים בתהליך הקנייה, במקרים אחרים שאתה לא.

לכן, יש צורך לבדוק את ההיצע שלהם בין פעילויות מרה קשות, כגון מכירות, בהשוואה לפעילות המרה חלקה כגון הורדות נייר לבנים ומנויים באמצעות דוא"ל, כך שתוכל למצוא את מה שיעבוד יותר טוב למטרות של המסך.

שים לב שככל שתהפכו מתוחכמים יותר עם יותר אפשרויות ולהוסיף כיוון מסך, כמו שיווק, אז אתה יכול להיות פועל הנפקות שונות על ידי מיקוד סוג או מיקום.

לפני שהגיע לשלב הזה, אתה צריך לוודא שאתה יכול למצוא את שילובים הפשוט שמאפשרים לך למשוך לקוחות חדשים עם מחוון כיוון.

מסקנה

רשת המדיה מציעה כמות עצומה של אפשרויות מיקוד, שליטה ומלאה. עם זאת, אם אתה לא מוצא את הצעה שעוברת ברשת המדיה, ואז אתה תהיה בסופו של דבר להפסיד כסף והגעת למסקנה שרשת המדיה לא עובדת.

זה נדיר. זה קורה לפעמים שפרסום בבאנרים לא עובד בשביל חברה. עם זאת, רוב החברות ניתן למצוא הצלחה עם מסך, אם אתה מוצא את הצעה שעובדת 1.

הדרך הטובה ביותר למצוא את מה שעובד עסקה היא לקבל את משתני מודעות, כגון איכות האתר והעניין של המשתמש. שימוש בהיקף גמיש ומיקוד רק פריטים התואמים את מילות המפתח שלך באתרים באיכות גבוהה, יכול לחסל את המשתנים. פעם אלה יוסרו, מה שנשאר הוא את ההצעה.

ואז לעשות כמה בדיקות כדי להציע פשוט, אתה יכול גם למצוא את הצלחה עם תצוגת פרסום.


No comments:

Post a Comment