Saturday, September 15, 2012

אין אסטרטגית השטויות לייצר רווחים. לבנות את האימפריה של אדסנס האישית שלך


מנהלי אתרים שותפים גם בידע זה. אנחנו יודעים גוגל אדסנס יוצר מקור הכנסה משמעותי נוספת מפרסום.
זו הסיבה שרובנו משתמשים בו כדי ללכת יחד ולקבל תשלום על ביטויי מפתח רווחי. יש להם רשימות ספציפיות שמספרות לנו מהי מילות המפתח וכבר השתמשו באסטרטגיות זיהוי שונות.
ובכל זאת, בגלל המיקום עד אלה אמורים להיות למילות מפתח שאינם משלמים לדפים שלהם, את הכספים צפויים לבוא מתגלגלים בבאמת מגיע פנימה.

אז. מה שנראה כבעיה

קבלת הדפים עם מילות מפתח והביטויים הנכונים היא מדהימה. אבל הבאת מבקרים לדפים האלה היא באמת באופרה אחרת לחלוטין.
מחבר 'ה בבית הספר הישן שהיה בסביבה בהתחשב בעובדה שאת הימים הראשונים. לקראת החבר 'ה בבית הספר החדש שלמד מטעויות הבוגרים יותר כדי לקפוץ לתחילת המשחק ולעשות כסף ממסה מההתחלה. מה שכולנו צריכים שתהיה לי

תגיד את זה איתי עכשיו .. ממוקד תנועה! כיתה גדולה.
אתה רואה, מפתח לתוצאות באינטרנט בכל דבר, ובמיוחד ביחס למתן כספים בתכנית גוגל אדסנס הוא תנועה ממוקדת. מבין את זה, מתגורר, גאון.

אז איך אני יכול לקבל גם תנועה

בסדר, קודם כדי לייעל את הדפים שלנו עם מילות מפתח השתמש נכון בתג meta tags, תיאורים, כותרות. מספר האנשים שקוראים את זה יגיד לעצמם (דהה). כמו כן תמצאו אלה שאומרים, "בה, תגיות מטה כל כך מיושנות, לא מנועי חיפוש כמו גוגל הם חסרי תועלת." טוב מאוד, אני מתכוון, זה באמת יותר להיות אייתו ולא רוצה אותו, מבלי להיות והם צריכים להיות.

אתה תהיה מופתע בכמות אנשים שפשוט מתעלמים לגמרי על שלב זה. החבר 'ה האלה צריכים תקציב ענק להוציא על פרסום באמצעות תכניות טלוויזיה מאוד יקרות, ולרוץ 1,000עם דולרים בכל יום, יחד עם מסעות פרסום של חברות שיווק באינטרנט כולל מגוגל.

עם זאת, יש אנשים חכמים, הסוג הגבוה ביותר של מבקרים הוא ללא תנועה, והדרך היחידה להיות חופשיים הולכת להיות תנועת מבקרים היא אם הדפים שלך יכולים להיות ממוקמים בקלות על ידי מיקום גבוהה מנועי החיפוש.
כדי לייעל את הדפים שלך, כך שהדפים שלך יכולים לתקשר בצורה ברורה על ידי מנועי חיפוש כמו גוגל, סורקי אינטרנט מהו הדף שלך עליו. כדי להבטיח שתוכל להחליט כראוי כדי להראות את התוצאות שלהם. זה בהחלט מה שאנחנו רוצים. מנועי חיפוש רוצים לספק ללקוחות שלהם עם חומר תוכן רלוונטי לתוצאות שהם מנסים למצוא. אז לתת להם מה שהם רוצים, והם מספקים את מה שאתה צריך. לעשות את זה, ולא לתקן אותו. 5 דקות של אופטימיזציה עלולות בסופו הופכת את ההבחנה בין 10,000 אורחים ומבקרים 1. אתה.


עכשיו, בואו ניקח רגע כדי לעצור ולשקול כיצד לקוחות להשתמש באתר האינטרנט שלך.
לאחר שמישהו נכנס לאתר מבקר נוחת על דף מסוים, יש לו את הנטייה ללחוץ על דף נוסף שנשמע מרתק. הם מגיעים לשם בגלל הקישורים האחרים בדף שתחילה נחת עליו.
התופעה זו ידועה בניווט באתר. למעשה, זה לגבי הפעלת מבקרים לעבור מאתר האינטרנט שלהם. והיא גם מפתח למקסם רווחים.
אתר סטנדרטי יש קישורי תפריט בכל דף. הטקסט של היפר הוא מה לוקח גישת מבקרים ומתחיל לחיצה על אחד מהקישורים הרבים שתעברנה אותך לדף נוסף של אתר זה. קישורים כמו יש "חינם" או "להוריד" הם לעתים קרובות טובים מאוד למשוך את תשומת לב.

* זמן עצה. * (יש אנשים שמוכרים את הנתונים כאילו היו עומד להציע לך מאה, אם לא אלף דולרים. אולי אני טיפש הנה כמה תובנותיי. מחדש "ברוך הבא.)

היגיון בניווט האתר יכול להיות מיושם גם למשיכת מבקרים לדפים מהם את מרוויח הכי הרבה,תשלום גבוהה מילות מפתח בתוכנית גוגל אדסנס. תוכל למצוא כמה אתרי אינטרנט שאתה יכול להשיג המון מבקרים ממנועי חיפוש כמו גוגל, אבל יש הכנסה נמוכה. הטריק יהיה לנסות להשתמש במיומנות מסוימת מסומן היפר להגיע ללקוחות מדפים אלה ולעיין בם למי שמרוויח יותר.

זוהי שיטה מצוינת של עשיית קליקים בעלות נמוכה אמתיים לדולרים אמיתיים. האם אתה משלם כיום גישה

אתה יכול גם להשתמש בגרפיקה כדי לתפוס נישת הקוראים שלך. יש אנשים שאולי חושבים שזה יכול להיות קצת ערמומי, אנשים אלה צריכים לחיות את הקרנות הנאמנות של האבא. תאמין לי. אין מגבלות על מה שאתה יכול לעשות כדי להפוך את הקישור שלך מורגש.

במקרה מיד לאחר התוצאות של אתר אינטרנט, שתעשה כל דבר קטן שנדרש כדי להשיג מטרה זו.
להיות יצירתי. כל כך הרבה מפרסמי אדסנס מודאגים, אתה לא תמצא כתוב וחוקים הבלתי כתובים כדי לעמוד בכבוד למה שהם כותבים. קח את מה שאתה עושה ברצינות!

כל עוד אינכן חורג מההנחיות של מנועי חיפוש כמו גוגל, אז לך על זה.
מי יקרה לך להיות הולך צריך להבין את רוב מה שאפשרי במערכת עוצמה זאת אדסנס.

אני אגיד יותר על זה בשנייה.

עכשיו, לאחד מהגורמים החשובים ביותר, התוכן. האתרים היעילים ביותר הם אלה שנראים שמתעדכנים בתדירות גבוהה, ורץ על ידי אנשים נלהבים על הבעיות.

רוצה שיגעו מבקרים לאתרך?
תן להם מטרה על זה שטרחו ובאו, ולתת להם סיבה לחזור.
יחידה זו, ואתה תהיה הקנאה של כל החברים שלך.

אז, עכשיו אתה עומד להתחיל לבנות אימפריית אדסנס האישית שלך.
או שזה כבר מה שאתה עושה כיום ....

No comments:

Post a Comment