Friday, September 14, 2012

חלופות לתוכנית גוגל כאשר הפקת רווחי האתר שלך

צריך להרוויח כסף מהאתר או הבלוג שלך? גוגל אדסנס יכולה לעזור לך לעשות זאת במהירות וביעילות. זה מאוד קל לעשות. אתה שם את פיסת הקוד איפשהו בבלוג שלך ופתאום הן פרסומות מבוססות טקסט (מודעות לעתים, תלוי בהגדרות שלך) באתר שלך! כל מודעה באתר שלך כי הוא לחץ תהיה לייצר מזומנים בשבילך. נשמע פשוט, נכון? פרנסה עם אדסנס יכולה להיות מקום מחוספס, למרות שהמודעות הן קלות להתקנה. מערכת אדסנס הסרה לצמיתות היא משהו שהרבה אנשים התמודדו וחוו. האם יש אלטרנטיבה אחרת?

הנה כמה חלופות שעשויות לעניין את גוגל אדסנס.

A רשתות פרסום גדול שרוצות לדעת נקראות Federated Media, והרבה אנשים עברו אליהם. ההודאה היא לא דבר בטוח באופן אוטומטי, כפי שהם די מקפידים על מה שהם רוצים. אבל יש גמול על כל העבודה וזה שאתה תהיה מרוצה עם המודעות. יש הקמעונאים לאומי, עסקים בינלאומיים, והתשלום טוב יותר ואמין יותר.

חלופה נוספת היא BuySellAds אדסנס ואנשים מצאו אותו להיות קל לשימוש. כאשר אתה נרשם, מקבל קטע קוד ואז למקם את הקטע שבו אתה רוצה את המודעות באתר שלך. לשלם עבור כל קליק הוא כ 75 אחוזים, מה שהופך אותו לאחד הפרסום בתשלום הגבוה ביותר ושיטות מונטיזציה באינטרנט. אחד הדברים הטובים ביותר על הרשת המסוימת הזה הוא שאתה יכול להגדיר את המחיר שלך, שאומר שאתה אחראי על כמה הכנסה אתה מרוויח במערכת.

מודעות Smowtion לעתים קרובות מופיעות ברשימות "עשר חלופות אדסנס מיטב Google" של מה יהיה רשלנות לא להזכיר אותן כאן. המוקד של בלוגרים הוא במודעות לתצוגה ובאנרים שבמיקום אסטרטגי בהודעות וsidebars. אתרים ברשת ובאתרים אחרים יש אפשרויות עומדות לרשותם אחרות שהם יותר מתאימים לפונקציות הן האתרים העיקריים. חברה זו מציעה אפשרות תשלום נפוצה אפילו אין לו כרטיס שלהם-Adsense של הכספומט! חברות מסוימות לתת שום תשלומים עד ההכנסה שלהם מגיעה לנקודה מסוימת, אבל עם זה יהיה לך גישה מיידית לכספם.

יתרונות של שימוש גוגל אדסנס לייצר הכנסות

- קל לשימוש וקל לתפעול. למי יש תוכנם עשוי להתחיל להציג מודעות אדסנס בדקות. זה אחד מהמקורות הנגישים ביותר של הכנסות באינטרנט זמין.

- אנשים רבים לא רוצים למכור באינטרנט. אם אתה נופל בקטגוריה הזו ואת הרעיון שיש לכתוב מכתבי מכירות מיוחדים לא אוהב אותך אז אדסנס יכול להיות מערכת יצירת הכנסות טובה בשבילך. בעל האתר יכול להתמקד בפרסום תוכן טוב ותנועה למודעות באתר שמוצגים באופן אוטומטי ונמכרות בביקור באתר האינטרנט.

- כמו כן, אנשים רבים אינם אוהבים את היבט שירות הלקוחות של בעלות על עסק מקוון. הצורך להתמודד עם שאילתות של לקוחות יכול להיות מייגע ומלחיץ. עם אדסנס, בעל האתר משלם בכל פעם שמישהו לוחץ על אחת מהמודעות שאתה רואה, וזה כל מה שיש לעשות.

- בתנאים המתאימים, אדסנס יכול להיות מקור ההכנסה עיקרי. חלק מבעלי האתר הראו עד 19,000 $ ולשלם יותר מדמי השכירות של חודש אחד מאדסנס לבד. כמובן, זה סוג של הכנסה הוא מאוד קשה להשגה בעת ההפעלה הראשונה (אלא אם יש לך רשת אתר ענקית עם תנועות תנועה גדולות).

- לגוגל יש מספר גדול מאוד של מפרסמים לשוק הנישה שלך אבל יש סיכוי גדול להשתתף בתכנית AdSense.

- אדסנס מציע רמה גבוהה של התאמה אישית של המראה ותחושה של ניתן לשנות את המסכים של AdSense להידמות האתר שלך. סופו של דבר התוצאה היא גבוהים יותר בשיעורי הקליקים.

- כמעט כל אחד יכול להתחיל מחדש עם אדסנס. התכנית עוצמה היא ללא תשלום, וגם לאלה שאין להם את הכספים או מומחיות כדי להגדיר את האתר שלהם יכול להקים בלוג בחינם.

- גוגל מאפשרת לך לחסום מודעות שאינכם רוצה שתופיע בדפים שלך (לדוגמה אלו של מתחרים ישירים).

חסרונות עם גוגל אדסנס כמה נקודות לשקול הפעלת מודל זה

- אתה חייב להיות תוכן מוצק כדי להצליח עם אדסנס. עבור אלו עם חוסר הזמן לכתוב תוכן משלהם קצת השקעה עשויה להידרש לשכור סופר צללים כדי ליצור תוכן עבורם, או לרכוש תכנים אשר זכויות מותג פרטיים.

- ברגע שהמשתמש לוחץ על המודעה של אדסנס נלקחה מחוץ לאתר ומפרסמים באתר (כלומר, הפרסומת לא נפתחה בחלון חדש). זה יכול להוביל לאובדן הכנסות לבעל האתר.

- לגוגל יש חלק משמעותי מהסכום שהמפרסם משלם כדי להציג את המסר שלה באתר שלה. זו ניתן להילחם בעתיד כשחקנים גדולים יותר להיכנס לתחרות בשוק הפרסום הקונטקסטואלית יכולה להיות חלק גדול יותר מהכנסות מהפרסום יישמר על ידי בעל האתר.

כפי שאתה יכול לראות, אתה יכול למצוא כמה דרכים גדולות באמת לפרסום מודעות באתר שלך שאינן אדסנס. זה כמו שקראת בעבר, ויש גם אפשרויות נוספות. אם אתה עושה את שיעורי בית קטנים תוכל למצוא שפע של אפשרויות אחרות לבחירה ולהשתמש בו כדי להרוויח כסף. אז הדבר החשוב ביותר הוא שהם עכשיו יותר מודעים למצב ולעסק שלך.



No comments:

Post a Comment