Saturday, August 4, 2012

יצירת כסף עם Google AdSense

מעט מאוד אנשי מקצוע מקדמים את השימוש של גוגל להציב מודעות מוכוונות מול לקוחות פוטנציאליים. זה יכול להיות מוצלח יותר בגלל האופי ריכוז גבוה של Google Ad Words. גוגל אדסנס, בצד השני של המשוואה של הפרסום באינטרנט מאפשר לבעלי אתרים ליצור קרנות המוצעים על ידי פרסומות ממוקדות המבקרים לדפי אינטרנט.


 ההודעה מציינת את מתן רשת של לקוחות המיוצר חוויית משתמש טובה יותר ומספק מידע לציבור שהם משרתים. גוגל אדסנס מציע מודעות טקסט ותגובות בין תמונה אשר ממוקדות בדיוק לאתר שלך, ותוכן של אתר האינטרנט שלך בתהליך של הפרסום של גוגל אדסנס.

 אם אתה מעורב בעל תוכנית שותפים כמו צומת הנציבות, אתה מבין כי החברה, ולשמור על שותפויות עם מפרסמים יכולים להיות עיסוק במשרה מלאה. עם גוגל, גוגל אדסנס מנהלת קשרים עם מפרסמים לך באופן אישי, כך תהליך קל ופשוט לשימוש. כאשר אתה רואה את הקוד הנכון באתר שלך, הוא בעצם מערכת אדסנס תחזוקה חינם.

כיצד לייצר רווחים

 לאחר הצגת מודעות גוגל באתר האינטרנט שלה, היא יוצרת את הפוטנציאל ליצור הכנסה. גוגל שמה לקליק רלוונטי עלות לאלף הופעות הזכות במכירה פומבית בזמן אמת ומאפשר למפרסמים רבים מתחרים זה בזה כדי להציג את המודעות שלהם. המכרז מתקיים באופן מיידי וכאשר זה באמת יותר מציגה באופן מיידי את מודעות טקסט או תמונה של אדסנס יכול ליצור האופטימלי עבור דף מסוים, אשר בעקבות בהכנסות המרבי עבור רשת בעל האתר.

המודעות הן ההגדרות הנוכחיות כאשר תוכן

 הטכנולוגיה של גוגל אדסנס מנתחת את התוכן של דפי האינטרנט שלהם ומספק מודעות יכול להיות מתאים בשלב זה, לא משנה כמה עמודים של תוכן החומר של האתר שלך יוכלו לקבל. כל תוכן החומר שלהם משתנה, מודעות אדסנס הופכים להתאים.

 מודעות גוגל יכול להיות מותאם אישית כדי להיראות ולהרגיש

אדסנס מאפשר לך לשנות את המראה של המודעות שלך כדי להתאים לחלוטין את המראה והתחושה באמת אתר האינטרנט שלך. בעת כתיבת שורות אלה מאמר קצר, גוגל אדסנס מציעה יותר מ 200 צבעים ו -24 לוחות צבעים מוגדרים מראש לבחירה. הם יכולים ליצור ולתחזק לוחות מותאמים אישית משלהם באמצעות נקודת הצבע של כלי ולחץ על האפשרות, שהוא יחסית בסיסי יותר לשימוש. זה מבטיח כמה משתמשים נתקלים כל הזמן לחפש את הרשת באתר.

 תחשוב על הרווחים שלך באינטרנט

המפתח להרוויח כסף עם תוכנית גוגל אדסנס היא לעקוב אחר ביצועי המודעה שלך עם דוחות אינטרנט הניתנים להתאמה אישית. מחקרים אלה זמינים באינטרנט ולספק פרטים על הופעות של דפי אינטרנט, לוחץ שלח ושיעורי הקליקים. ניתן גם לעקוב אחר היעילות של פורמטים של מודעות, צבעים ספציפיים ודפי, המאפשר לך לזהות מגמות במהירות וללא מאמץ. מנגנון הדיווח מאפשר לך דפי אינטרנט קבוצה שתרצה, כך שתוכל להציג בתצוגה מקדימה את הרווחים שלהם כדי לראות את התוצאות על ידי כתובת האתר, תחום, סוג מודעה, ומעמד. בכל פעם אתה מציב את המגמות בהכנסות, כדי לפתח תוכן נוסף של האתר באזורים שמייצרים את התוצאה הטובה ביותר של גוגל אדסנס.


 אם אתה מתכנן להתחיל להיות שותף אדסנס של גוגל, פשוט ללכת לדפדפן וניהול עבור גוגל אדסנס. תוכלו למצוא מידע על תוכנית וקישור סוג של הרישום. הרשמה מהירה מאוד. זה לוקח רק כמה דקות כדי להשתמש באינטרנט של תוכן חומר ומודעות החיפוש. מאת להיות מאושר, אתה רוצה לגשת לחשבון שלך, לשכפל, ולהדביק בלוק של קוד HTML בשרת הקיים או פרסום לא ישירות לתוך כל דף אינטרנט. תגובות מתחילים להופיע בדפי האינטרנט שלהם באופן מיידי, ולהתחיל לעשות בהכנסות הרושם לחץ על 1 או.

 הקפד לבדוק את האפקטיביות של המערכת לפחות, כאשר אחד בשבוע. בצע עד שאתה יכול לקבוע איזה סוג של תוכן הוא נוהג חלק גדול יותר של מכירות באמצעות שיווק. כאמור, בעת פיתוח תוכן חדש עבור אתר האינטרנט שלך, ודא שאתה להתמקד באזורים יכול לנהוג בטוויטר קבוצת הטובה ביותר, כפי שעולה הנקי בדוחות של גוגל אדסנס.

No comments:

Post a Comment