Wednesday, August 1, 2012

איך להמשיך להרוויח מאתר שלך אחרי שנחסמת מאדסנס

מה המצב העצוב ביותר של הבלוגר? בשום פנים ואופן לקבל "את חשבון Google AdSense מושעה" דואר של Google. אני מתכוון השעיה מ-Google AdSense. E להרוג רבים בתקווה בלוגר, דואר אלקטרוני הורג את התוכניות העתידיות של הבלוגר. אתה זורק כמה מצבים מסוכנים מאוד מאושרים בלוגר. גם אם אתה יכול להרוויח כסף באמצעות הבלוג שלך ולעשות את התוכניות שלך לחיים. כן! Google AdSense היא לא הדרך היחידה להרוויח כסף באינטרנט.

כולם יודעים כי גוגל אדסנס היא הדרך הטובה ביותר לעשות כסף באינטרנט, הוא אמין מאוד. עם זאת, בגלל טעויות קטנות שלנו של חשבון Google AdSense שלנו על תנאי ללא אזהרה. במיוחד עבור עורכי החדשות, רוב הסיכויים ההשעיה גבוהה מאוד בהתחלה. לפני שאתה מנסה דרכים חדשות להרוויח כסף, ברגע שאתה תן לי לספר לך למה את חשבון AdSense שלך ​​הושעה.

מספר סיבות נפוצות מדוע גוגל לא מצליח בחשבון השותף?

1. קליקים הונאה הם הסיבה העיקרית לאיסור על Google AdSense.

2. השימוש חשבונות AdSense מרובים עם אותם פרטים, את גוגל לא בסדר.

3. ליצור תנועה שווא לבלוג שלך

4. תשאל בין חברים שלך לראות את המודעות שלך, מה שאילץ את המבקרים ללחוץ על המודעות.

5. AdSense לתוכן באמצעות איסור

6. הפרה של תקנון AdSense ו.

ראשית לקרר גם את דעתם ולהתחיל לחקור את הסיבות שלך ב-AdSense אסור. פעם מצאתי את הסיבה לאיסור על AdSense? יש לזכור ולא לחזור על הטעות בעתיד.

כיצד להחזיר אותה ל-AdSense?

למעשה, אדם מקבל רק אחד AdSense פעם אחת בחיים שלך, כלומר אתה יכול לקבל AdSense החדש שלך אם הוא חסום. אז להיות זהירים עם חשבון ה-AdSense שלך. אתה לא יכול לקבל אישור מ-AdSense אם אתה חוזר לאתר שבו השתמשת בעבר. אחת האפשרות היחידה היא "יצירת אתר חדש בזהירות, הנחיות פיתוח ואיכות AdSense ברגע שיש לך את התנועה שם טוב, שוב חלה על" AdSense.

אחרת, אתה יכול לדווח על הבעיה שלך ל-Google, אם נאסר על קליקים לא חוקיים. יש סיכוי לחזור חשבונך.



קרא את עצות בטיחות למטה כדי לשמור על האבטחה חשבון חדש ב-AdSense:

הבעיה הראשונה: הונאת קליקים

פתרון: לחץ על הונאה: אדם מ כתובת IP על ידי לחיצה על המודעות שלך יותר מפעם אחת. אתה יכול להגיד גוגל אם אתה מוצא קליקים הונאה לבלוג שלך. אם היית רואה את מספר הקליקים הגבוה ביותר מכתובת IP אחת או מדינה? עליך להצהיר כי הונאות קליקים. אחרת, יושעה מ-Google AdSense, אם Google מזהה קליקים לא חוקיים על חשבונך.

טיפ 2: עצור אם תשאלו את החברים שלך לבקר באתר שלך כל יום, אז לא מכריחים את המבקרים ללחוץ על המודעות. אין להשתמש מודעות AdSense באתרי פורנו. אל תציג מודעות AdSense באמצעות העיתונות תוספים מילים מוקפץ.

טיפ 3: בצע את כל האיכות של גוגל לא ליצור תוכן באיכות ירודה לבלוג שלך. אתה צריך לקרוא את כל הכללים והמדיניות של תוכנית AdSense של Google לפני ההצטרפות ל-AdSense.

מה הן רשתות חלופיות מודעות Google AdSense?

מעוניין כבר לא משתמש ב-Google AdSense? אל תדאג, הנה כמה חלופות זמינות ב-Google AdSense. למעשה, ישנן רשתות פרסום כל כך הרבה זמין באינטרנט, אבל אני ממליץ לכולם. אני מקווה כמה רשתות מודעות אמיתיות, הזכרתי רשתות האהובים עלי מודעות וסומכים כאן.

1. מודעות דרושים: מכירת רכוש מסווגות היא החלופה הטובה ביותר ב-AdSense, אתה יודע כי חלק ההכנסה האישית כהכנסה באמצעות AdSense עם רכישה ומכירה של המודעות ברשת. לקנות למכור אישור מודעות גם קשה מאוד, כמו גוגל אדסנס. BSA גם יש דרישות רבות של העורך, אתה מקבל אישור, אם הבלוג שלך יש את כל מודעות מכירת הנחיות האיכות ברשת. BSA לקחת 30% עמלה על הזכייה שלך, תקבל 70% מההכנסות של המו"ל. שיטת התשלום היא BSA PayPal, התשלום המינימלי הוא 10 $. אני חושב שראינו את חריצי BSA בפרסומת של הבלוג שלך, בלוגים רבים שמשתמשים בו.

2. קישורים: קישורים למידע המידע הוא אחד של הרשת, אך המודעה שלך ב 1 לא לשלם עבור כל קליק התוכנית. גילוי שיטה של ​​מידע נקרא כטקסט הקישור בפרסום. מידע הקשר הוא אמין מאוד ורבים ולכן החברים שלי כבר קיבלו תשלומים מהקישורים של מידע באמצעות PayPal. אתה יכול להשתמש ברשת כדי להרוויח הכנסה נוספת, בבקשה אל תשתמש כרשת המודעה שלך הבלוג הראשי שלך.

3. ממומנים הודעות: רשת בחסות הודעה דרך ייחודית לעשות כסף, אבל עוזר למצוא נותני חסות עבור הבלוג שלך. אתה צריך לכתוב מאמר בבלוג שלו, כי הדרישות של היזם. תוכלו לקבל תשלומים מנותני חסות שלהם. יהיה לך ספונסרים מהר מאוד אם יש לך דף טוב דרגה, תנועה הטוב.

4. שיווק שותפים

שיווק שותפים היא שונה לחלוטין מ-AdSense. זה לא כמו הרשתות לשלם עבור כל קליק או עלות לכל הופעה, וכו ', אבל זה משתלם מאוד אם אתה מכיר את הטכניקות העיקריות אותו הדבר. במילים אחרות, מהו שיווק שותפים "אתה צריך למכור מוצרים באינטרנט, אתה מקבל עמלה על המכירות".

איך להשתיק מודעת אדסנס

No comments:

Post a Comment