Thursday, July 12, 2012

איך לגרום לאדסנס לא להראות כמו פרסומת

דרכים להצגת מודעות אדסנס כחלק מאתרכם

מודעות אדסנס כחלק מאתר

החשש העיקרי של מפרסמים היום באופן כללי, הוא משתמשי האינטרנט נעשים מודעים יותר מה שנראה כמו מודעה ואיך AdWords ו-אדסנס שינה את הדרך בה אנשים רואים מודעות, אנשים מודעים יותר ויותר על נוכחותם. בסופו של דבר, זה גורם לאנשים להיראות קצת יותר תשומת לב ולא יכול לקרוא או ללחוץ על המודעה שלכם. לכן, המפרסמים מקבלים הופעות אך לא קליקים. כדי לפצות על זה, מפרסמים כל הזמן מנסים למצוא דרכים להגדיל את שיעור הקליקים שלך. המודעה שלך לא יגרום לך הודעה: בלי לדעת זאת, ביותר, כמו עלייה איבדת. מתוך אלה, הנה כמה דרכים אתה יכול לעשות מודעה מודעות PPC אינה מוצגת.



מודעות טקסט אדסנס

מודעות טקסט קשה מאוד להשיג, ההודעה לא כי הם לא שולטים על המראה שלהם. במקום זאת, השימוש ב-AdWords שותפים לשלוט איך הם נראים, מה את הגופן, צבע וגודל. עם זאת, ישנן דרכים להגביר את מודעות הטקסט שיעור הקליקים שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור עותק מודעה מושלמת. הוסף קריאה לפעולה ומילים שקבעו לעורר תגובה מן הקורא כדי להיות קליק אחד.





תמונה / מדיה עשירה מודעות אדסנס

התקשורת ומודעות תמונה עשירים כדי להקל לפרסם הודעה לא מופיע, כי להם אין מראה סטריאוטיפי. לדוגמה, מודעות טקסט, יש ראש, התיאור הוא בדרך כלל שתי שורות כתובות בתחתית. מודעות עם התקשורת image.rich, מהו המבנה של זה? יש מבנה זה עושה את זה קל לשנות את המראה, אז זה לא נראה כמו מודעה עושה.



דרך מעניינת ניתן להציג את התמונה שלך נראית כמו פרסומת, על ידי זה נראה רע. מאמר מעניין, כי הבנתי את הייצור של פרסומות פגומה יכול להכות מודעות סטנדרטיות להדביק לקרוא. דוגמה לכך היא מסע הפרסום להרוויח קליק, מרוצי רכב חינם משחק משחק:
להפתעתו, את ההכרזה על הזוכה CTR של 0.049%, תוך מודעות בלתי מתקבלת על הדעת זכה גבוהה יותר שיעור הקליקים של 0.137%! לכן ברור כי לא משנה מה יש לך רעיון, נסה, כי הן עלולות לייצר תוצאות טובות יותר! ההודעה על קרן לא נראית כמו מודעה ושל המודעה לעיל. אני חושב שזה כי אף אחד לא יאמין שמישהו נמסר כי הם נראים רע, ואכן CFP. העובדה היא שאנשים עושים וזה עובד!



הדרך הסופית אתה יכול לעשות את המודעות שלך ניתן לראות אינדיקציה לא לעשות המטרה הכללית שלך כמו לחיצה על המודעה שלך. בכך אני מתכוון שאתה לא ברור קליק על המודעה שלך. במקום זאת, אתה יכול לספק מידע לקורא אשר אינו דורש קליק אחד. זה מאפשר לך לקשר את המודעה שלך להיות רחוק התצוגה. בלבול זה גורם תמריץ קלה עבור קליקים קורא על המודעה שלך.

מודעות אדסנס
קרא עוד :

No comments:

Post a Comment