Saturday, July 14, 2012

עשרה שלבים להקמת עסק אדסנס מכניס

ראשון מילות מפתח ותחרות

להרוויח כסף באמצעות אדסנס הכל מתחיל כאן על ידי בחירת מילות מפתח גבוהה משלמים אדסנס כדי להרוויח יותר כסף. חפשו את מילות המפתח, כי הם חיפשו לעתים קרובות, אבל יש תחרות קטנה לבנות דפי אינטרנט סביב מילות מפתח אלו. הצדדים עדיין להראות גבוהה לשלם מודעות אדסנס כדי להרוויח יותר כסף.

שני תחום שמות טובים

רישום שמות מילות מפתח עשירים אטרקטיביים. אם האתר מציע ייעוץ בנושאי ביטוח, ולאחר מכן לחץ על "שלכם ביטוח ייעוץ-site.com" הוא אטרקטיבי יותר עבור חוקרים לבצע "ABCInsurance.com" ותהיה תנועה רבה יותר, להרוויח יותר כסף עם אדסנס. שלישי תוכן ייחודי ומעניין

יצירת תוכן ייחודי ומעניין עבור המבקרים שלך חוזרים תוכלו לעשות עוד יותר כסף עם אדסנס. התוכן שלהם טוב יותר, או שאתה יכול ללכת דפי המאמרים והתכנים שלהם (אם הם והכללים שלהם), אלא גם מבוא וסיכום להיות ייחודי.

4 אתר מראה מקצועי

רבים באיכות גבוהה מודלים ליצירת אתרי AdSense. להשתמש בתמונות בחסכנות על המבקרים משבש למנוע את התוכן שלך ולחץ על מודעות AdSense שלך. אתרים מקצועיים יצרו כסף מחפש לבנות, לא על אתר שנראה כמו הכלב שלך.

5 אופטימיזציה לדפי

ובכן, אופטימיזציה לדפי ולהקצות להרוויח Adsense טוב:

* כותרת: מילת המפתח שלך וכמה מילים מיותרים

* תיאור מטה: השתמש במילות מפתח שלך ומה הוא אטרקטיבי

* Meta Tag מילת מפתח: השתמש רק מילת מפתח אחת או שתיים מילות מפתח קשורות.

* צפיפות מילות מפתח: המטרה של 3% - 5% צפיפות מילות מפתח



* Quick קישורים פנימיים: השתמש במילות מפתח בקישורים

6 הצבת AdSense

ידוע כי את המודעות שיופיעו בתחילת באמצע הדף להרוויח יותר כסף מאשר על הצד או בתחתית. הפוך את תערובת מודעות AdSense שלך ​​עם האתר שלך.

7 בלוג

ליצור בלוגים ולהוסיף קישורים לאתר שלך וחלק את ההודעות שלהם. בלוגים באופן קבוע הודעות בעלות דירוג גבוה יותר להופיע מהר יותר מאשר אתרי אינטרנט (קישורים עכביש). כתוב לפחות שני מאמרים בשבוע עם AdSense בבלוגים שלהם כדי להרוויח יותר כסף.

8 Google Sitemap

תחילת העבודה עם אדסנס להרוויח כסף מהר יותר צמוד. ליצירת Sitemap של Google ולשלוח אותו אליהם האתר שלך יאונדקסו במהירות.

9 מאמר

מעטים מנצלים את השיטה הזו כדי ליצור תנועה חופשית לעשות כסף עם AdSense. המאמרים לתת לך סוג של קישורים איכותיים. כתוב למיקום חדש על שניים או שלושה מאמרים בשבוע.

10 קישורים חיצוניים

שום דבר לא ישפר את מנוע החיפוש שלך הדירוג יותר מאשר צורה של קישורים איכותיים לאתר האינטרנט שלך. קישורים טובים אתן לך גם יותר תנועה, יותר כסף ממודעות AdSense שלך.

10 שלבים מערכת אדסנס מוכח עובד. היישום של המערכת היא ידנית ארוכה וקשה. כלי חדש שהפך אוטומטית ביותר של המערכת, יצירת מספר רב של אתרים בזמן הקצר ביותר האפשרי - המפתח להרוויח כסף עם AdSense. ניתן ללמוד עוד על כך כאן:

No comments:

Post a Comment