Wednesday, July 11, 2012

מדריך חיבור אדסנס לחשבון אניאלסט

איך לחבר בין חשבון אדסנס שלכם לחשבון אניאלסט שלכם

איך ניתן לראות דרך גוגל אניאלסט הכנסות מאדסנס

לראות יותר מידע על הכנסות אדסנס שלכם עם גוגל אניאלסט


לא מזמן ניסה להתחבר לחשבון AdSense חדש ב-Google Analytics שלי, אבל נתקל בקיר עם חצו ברגל, כפי שאני מסתובב. למרבה המזל, אחרי כמה שעות של תסכול, הצלחתי לגרום לזה לעבוד. כדי לתת לכם מושג של הבעיה היה לי בחשבון AdSense שלי אין שום קשר, "השילוב של AdSense עם Google Analytics" בבית או בדף דוחות מתקדמים. כפתרון אפשרי, אני מחובר לחשבון Google Analytics שלי, במקום ללחוץ על כפתור ברשימת חשבון הכל על הכרטיסייה חשבונות, ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה ניהול בצד ימין למעלה (הסיבה שאתה על כפתור הרשימה החשבון הראשון הוא של גוגל שלא איכפת לו לא לקחת אותך בכרטיסיה ניהול חשבון מסוים, בפרט). לאחר מכן לחץ על שם החשבון שלי ולאחר מכן לחץ על הכרטיסיה מקורות הנתונים של הכרטיסייה AdSense אחר. שמחתי לראות את "חשבונות קישור" כפתור, אבל אחרי שאני לוחץ על זה יש לי בדף הבית של AdSense. כך החלה את מעגל אינסופי של לחיצה בין Google Analytics ו-AdSense, אבל למרבה המזל יש פתרון.

ראשון עבור אל הקישור הזה: https://www.google.com/adsense/support/bin/request.py?contact=analyticsunlink ולבקש כי חשבון AdSense שלך ​​עם Analytics לפתור (מה זה אומר עשוי להימשך עד 48 שעות, אבל הייתי די מהר לאחר מילוי הטופס).

שני לאחר ההפרדה אושרה שאתה רוצה להתחבר לחשבון גוגל הוא ניתק.

שלישי עכשיו לפתוח שוב באותו חשבון Google Analytics, לעשות את זה https://adwords.google.com/analytics/web/ כאן

4 עכשיו "הגרסה הקודמת" לחץ הימנית העליונה.

5 היכנס שוב Analytics, בעוד בגרסה הקודמת.

6 עכשיו, לך להיכנס לחשבון AdSense שלך ​​ואתה צריך להחליף את "מבט ביצועים ב-Google Analytics" כפתור לראות את "האינטגרציה עם Google Analytics."

7 בצע את ההוראות לאחר לחיצה על "האינטגרציה עם Google Analytics", קישור ל-Google AdSense של Google Analytics.

8 לבסוף, אתה יכול לבדוק את הנתונים AdSense שלך ​​בחשבון Analytics החדש שלך כדי להציג בתצוגה מקדימה את התוכן קפיצה> AdSense>.

הערה: אם בשלב 6 עדיין תוצאות רק בחשבון את הבחירה ולאחר מכן לחץ על כלי ניהול> "החשבון שלך שם"> מקורות הנתונים> AdSense> AdSense קישור ומסך לך על פרטים נוספים.
אני מקווה שלאחר שזה עוזר קצת תסכול עם AdSense ו Analytics. הערה על הצד, אני יודע את השלבים 3-5 נראה קצת מיותר, אבל אני פשוט לכתוב את מה שיש לי כדי לגרום לזה לעבוד. אם מישהו יכול לעשות בלי הצעדים הבאים, לכתוב הודעה על דבריו ואני לערוך את ההודעה.

קרא עוד
חיבור בין חשבון אדסנס לחשבון גוגל אנילסט

No comments:

Post a Comment