Friday, July 6, 2012

שלוש דרכים בדוקות להביא אנשים שילחצו על מודעות אדסנס שלך באופן חוקי

יצירת אתר אינטרנט ולעשות כסף מעכשיו בהישג ידם של כל מי שלומד את השיטות הנכונות. באפשרותך ליצור אתר האינטרנט שלך, אתה מרוויח הכנסה קבועה. יש עשרות דרכים לך להרוויח כסף באינטרנט, אבל שיטה בדוקה ונכונה היא להשתמש בתוכנית מודעות גוגל, AdSense. אתה מקבל תשלום כאשר מישהו לוחץ על המודעה, אך בדרך כלל כמות קטנה, אולם כאשר אלה רווחים קטנים עבור כל קליק, אתה יכול לעשות יותר רווחים. הדבר היחיד שיש לשקול הוא לוודא שהם עושים את זה בדרך הנכונה, כך ההכנסה שלך לא סובל. במאמר זה אנחנו נראה שלוש טקטיקות, כי הם הוכיחו כדי לייעל את מסעות הפרסום AdSense שלך. אנחנו יודעים שאתה רוצה האירופי אביב מועצת מסרים מיידיים הגדול עסקים מקוונים, מי לא? ראשית, זכור כי תצטרך לחקור לתכנן זמן רב מראש, כדי למנוע טעויות יקרות. תן דבר אחד שהרבה אנשים שמים לב קטן - ידע של שוק היעד. הבנת השוק שלך הוא אולי אחד התפקידים החשובים ביותר הוא לעסק שלך. להכיר החזק ביותר של השוק הוא משהו כי חברות רבות אינן פועלות היטב. מחקר זה, כפי שאמרנו, ליתר דיוק, זה ייתן לך את היכולת לדבר בשפה של בני כל הגילים. לכן אתה צריך לעשות את העבודה מבחינת לגלות מה השוק שלכם.

הגורם החשוב ביותר עבור המבקרים שלך לוחצים על מודעות אדסנס שלך היא להיות טוב אופי נושאיות. יש דרך לקבל מודעות רלוונטיות באתר שלך. כיצד להעלות את המודעות הרלוונטיות היא לכלול מילות מפתח בתוכן שלה לשמור על תוכן בנושא כי יעדיו של מילות מפתח. גוגל בוחרת אוטומטית את המודעות מופיעות באתר שלך באמצעות התוכנה שלהם הקובע מה האתר שלך מבוסס על מילים על הדף, אם אתה שומר הכל עד כדי והנושא תקבל את המודעות הרצויות. עם השילוב הנכון של מילות מפתח תוכן רלוונטי יכול לקבל מודעות המבקרים שלך יהיה לחץ. אתה יכול לקבל יותר את התנועה שלך, אם יש לך תוכן איכותי, יותר מבקרים לאתר שלך קרא עוד דפים אם האתר שלך מכיל תוכן באיכות ירודה. אז לא לקמץ על איכות התוכן שלהם המחקר באתר, לפני הכניסה, ולהתמקד במילות מפתח, כי הם טעונים ויש לו כמות גדולה של תנועה.

הדרך היחידה לקבל הרבה קליקים בעת שימוש ב-Google AdSense היא להפוך את המודעה שלך לחשוף לעומת כל דבר אחר באתר האינטרנט שלך. המודעות שלך תמיד צריך להיות גלוי עם אנשים מגיעים לאתר שלך, ללא קשר רזולוציית המסך.

תערובת של המודעות הוא חשוב, אבל חשוב גם להתמקד עושה את המודעות שלך לעבוד בצורה יעילה יותר. אם אתה רוצה שאנשים לוחצים על המודעות שלך, עליך להפוך אותם לגלויים ומושך כל מבקר בדף שלך.

אתה גם רוצה לוודא שיש לך מקורות הכנסה אחרים, כמו גם גוגל אדסנס. הסיבה העיקרית לכך היא שהם רוצים סך ההכנסות שלהם לסבול אם הם הוחרמו על ידי גוגל או שהמודעות שלהם יופיעו. אם יש לך אמצעים אחרים של עשיית רווח, אז לא אכפת לך אותי כמו את הטוב ביותר. רק זכור ש-AdSense היא לא הדרך היחידה להפיק רווחים את אתר האינטרנט שלך, אתה יכול למכור את המוצרים שותפים, או לשים מודעות טקסט וקישורים כדי באנרים עבור זרמי הכנסה נוספים . אתה צריך לקחת סיכונים מחושבים, אבל לוודא כי ההכנסה שלך נשאר זהה. לכל היותר מוחלטת GuruProduct-Blueprints.com וכל מה שיש לו להציע, אז אתה צריך מידע נוסף. כמובן, יש שונות רבה בקרב בעלי עסקים קטנים של האתר בכל הנוגע מאגר הידע של טכניקות שיווק. אם אתה רק להיכנס לעולם של מסרים מיידיים, כך שזה רעיון טוב לרשת עם אנשי מקצוע מנוסים כדי שתוכל לשאול שאלות. אתה עדיין יכול למצוא מידע רב יותר על כל הנושאים הקשורים לנושא השיווק של דיון בכל נושא, כולל שלנו. אנחנו כל הזמן מחפשים דברים קטנים שניתן לבנות לבדוק באופן שנותן לנו יתרון.

לסיכום, אם אתם רוצים להשתמש ב-AdSense באתרים שלהם, אנחנו יודעים שאתה לא יכול לראות את התוצאות של תקופה ארוכה. אבל אל תהיה מדוכא או לגרום לך אפילו שוקל לנסות. פשוט לעשות קצת בכל פעם, ברגע שאתה מתחיל לראות הכנסות, להמשיך לעשות את מה שאתה עושה כדי להפוך את זרימת הכסף רק יגביר. זה תלוי עד כמה אתה מנצח, כאשר היום היא דרך, ועם גוגל אדסנס, נתון זה יכול רק לעלות עוד אתה שומר על זה. אנשי עסקים רבים השתמשו אדסנס.blogspot.com לייצר מגוון של תוצאות מצוינות, ונגעה רק על פריטים מסוימים.

מה במאמר זה הוא טוב מאוד על מי רשאי לבצע הערכה ולאחר מכן על בסיס הידע שלהם, אם השיטות טובות בשבילך. ההחלטה להמשיך עם צמיחה רציני יכול להוביל להיכנס לאזורים שונים של פרסום, יכול למעשה להגביר את הסיכויים שלך הצבת על השוק. זה יכול להיות מרגש כאשר אתה מנסה גישה חדשה או אסטרטגיה, אבל לא שקוע כרגע. זכור כי אתה רוצה לשמור את הסיכונים שלהם, לפחות עד שאתה מרגיש די טוב עם הנחה של יותר סיכון. הרבה ספקי הודעות מיידיות של החדשות עדיין לא למדה לטפל טוב ולדאוג לאינטרסים המסחריים שלהם, חשוב לעשות זאת. למעשה, ככל שתקדימו יהיה לאמץ את העצה הטובה ביותר.

http://xn--4dbg3bdb.blogspot.com/2012/07/adsesne.html

No comments:

Post a Comment