Thursday, July 5, 2012

הצהרת אדסנס ומדוע תוכנית זו היא מקורית

אם העץ לעבור בתוך הפרופיל מ-אדסנס, מיד לדף שבו תוכל לראות את כל הפעילות של גוגל אדסנס יוחזרו. קרא את המקרה, נכון? ? לראות היום? יתרונות. שלך? כאן הוא הסכום המשוער של כספים שניתן ניצחה היום במסגרת הפרופיל שלהם הם אדסנס. ההכנסה היא לא, לא יכול להיות מקובל או שונה בעלויות משמעותיות.

זה? זה מעניין, כי את התיאור. כאמור, גוגל אדסנס לתוכן, מה המשמעות של רשימת אתרי האינטרנט בהם אתה מפרסם, המידע מוזן 1. במאמר זה תוכלו להבין את ההשפעה העצומה של הדפים באינדקס של קרן הראשונית. למרות האווירה באתר האינטרנט הראשי כדי לראות בדיוק כיצד האתר וזה לא תמיד נכון. לקבלת תחושה עדינה האתר, לראות, לבדוק חשבונות גוגל אדסנס שלהם ב-אדסנס, ולאחר מכן לבדוק את הביקורת גוגל אדסנס.

אז אתה? מזהה את כמות גדולה של חשיבות. זה מזהה כמה פעמים? המודעות שלהם? מתרחשת.

עמוד CTR או הטבע של קרן הוא קיבל זאת, כפי שנקבע עד כה. מציג את חלק כמעט בכל פעילות עסקית היום, אחרי שאני טוסט האתר שלך הוכח meble.

בצד לאלף הופעות המייצגת את העלות האפקטיבית לאלף ההשפעות. זה מחושב על ידי חלוקת סך כל התמורה השפעות רבות של הדף שבו אלפי אנשים.

דון? לא להיבהל המחקרים הללו לא. המסקנה היא ההכנסה שלך הוא הדבר החשוב. כמו ידע יותר ויותר על אדסנס, מחקרים יכול להיות טבעי. בתחילה, רק כדי להתחיל.

ובמה הוא שונה מן המודעות של אדסנס מערכות אחרות?

ראשית, משום שמנועי החיפוש יידעו כוח מוביל רבים לא יכולים לקבל את העובדה שמה בלבד. אבל הנה כמה סיבות כי כרגע מערכת אדסנס:

בחוץ הוא כאב ראש ללא ואינה דורשת מומחיות. אדסנס מספק גם קוד HTML ליישום קל של מדיניות שונים.

גוגל אדסנס יש 2 גוגל אדסנס עבור תכונות תוכן ו-אדסנס בתכונת החיפוש.

גוגל אדסנס מציע לא רק את הביטוי הספציפי של פרסום בחיפוש, אבל אתר פרסומי שמטרתו יחד עם זאת, על פי רוב תחזית ההכנסות שלה.

גוגל אדסנס, גוגל מציעה מערכת סינון, כך שאתה יכול לבחור לא המתחרים שלך? של פרסום לא רצוי באתרי האינטרנט שלהם ועל מערכת אחרת הפרסום-מסנן.

גוגל אדסנס מציע נרחב תמיכה באתר הלקוח, וזה כנראה קל מאוד להבין.


No comments:

Post a Comment