Wednesday, July 4, 2012

גוגל אדסנס : למה אתה מרוויח כלכך מעט ללחיצה

תוכניות פרסום תלוי - מיקום של קישורי טקסט ממוקדות על אתרי האינטרנט שלהם, כגון גוגל אדסנס שינו את פניה של המהדורה המקוונת. בעלי אתרים רוצים להצטרף לפעולה, אם לא כבר תוכניות. אדסנס נראה דרך קלה יחסית להרוויח כסף באינטרנט. בעלי אתרים, ביניהם בלוגרים, אתה יכול להריץ את התוכנה, להכניס את הקודים של הביקוש פרסום, לקבל תנועה, ולחכות. אנשים רבים אמרו להרוויח מאות אם לא אלפים בחודש להיות רק חלק של גוגל אדסנס. בנוסף, הוא מגיע הרבה סיפורי הצלחה של שותפים, אלפי לחודש, ישנם רבים אחרים אשר מתוסכל עם אדסנס. אינטרנט מו"לים רבים על תוכנית אדסנס כדי להרוויח כמה סנטים ליום. הם ניסו אסטרטגיות שונות כדי לשנות את המיקום של פרסום, קונה ספרים אלקטרוניים כי תצטרך למצוא סכומים גדולים של כסף מ-אדסנס, ובילה נתח של כסף על הפרסום, רק כדי לקבל תנועה לאתר האינטרנט שלך. עם זאת, נראה לעבוד דבר. האמת היא כי כל האתרים מתאימים גוגל אדסנס. חלק מהדפים הם כלי מושלם עבור סוג זה של פרסום ולעשות טוב מאוד עם אדסנס, בעוד רבים אחרים לא יכולים לצפות הכנסה מוגבלת מאוד ממנה. האתר החדש עם מעט מאוד תנועה יכול לצפות פחות עמיתים שנקבעו שלהם ייהנו נפח התנועה גדל להרוויח. לכן, כאשר הוא גוגל אדסנס לא בשבילך? ראשון המבקרים מתעניינים רק תוכן, ולא שום דבר אחר. זה ראוי לשבח, כי אתה יכול לקבל את התשוקה לנצח את קהל היעד שלך עם התוכן שלך. אבל המבקרים אשר רק מה הצעתך הם מעוניינים לתת - מעדיף שלא, ההכנסה אדסנס שלך ​​- ולא את המודעות באתרים שלהם. דוגמה לכך היא אתרי משחקים שנוספים בעיקר לילדים 14 עד 18 המטרה העיקרית של ילדים אלה לאתר האינטרנט שלך, הגישה את המשחקים שאתה משחק בהם, ולא לקנות משהו או ללכת למקום אחר באמת. הם אוהבים את המשחקים כדי לבקר באתר האינטרנט שלהם. אתה יכול אפילו לראות את המודעות כהסחה כדי חוויית המשחק שלך באתר, הפורום במצב דומה, במיוחד אם למדת קהילה חזקה, הקבוצה פיתחו כדי לתקשר אחד עם השני. המבקרים מתעניינים בהם, ללמוד וליהנות הדיונים המתמשכים מודעות באתר שלך לא מעניינת אותם. לכן לא מפתיע כי בפורומים ב קליקים נמוכים מאוד ביחס ליצור מודעות לדאגה. שני קהל היעד שלך הוא מחפש דרכים לבזבז את הכסף שלך. אתר הזכיינית לספק מידע על בחירת הזכיינית הנכון הוא הרבה יותר טוב פרסום תלוי ביחס לאתר על אברהם לינקולן. למה? המחקר כי המבקרים באתר של הזכיינית, איך לקנות זיכיון, כך סביר יותר ללחוץ על המודעות לייעץ חינם, או הודעות שנכתבו על ידי חברות מחפש זכיינים. תשווה את זה לחקירת מבקר בביוגרפיה שלו של אברהם לינקולן, עניין לא יכול ללחוץ על מודעות שאומרות ". צפה לכיתה לשעבר שלך של אברהם לינקולן" 3 השאלה היא לא שילם גם. הנושא של האתר שלך כדי לקבוע את סוג של מילות מפתח המופיעות במודעות באתר שלך. יש מילים כסף שמפרסמים לשלם פרמיה עבור המודעות שלך. אם הפריטים לא באתר האינטרנט שלו מגייסת שמשלמים הצעות, אתה כנראה לא עושה הרבה עם אדסנס לעומת התמודדות עם אתרים חשובים משלמים מילות מפתח. מה הם הדברים האלה לכסף? ישנן רשימות של מילות מפתח המשלמים הזמין הטוב ביותר ברשת. המדד, לעומת זאת, אם הפריט מחפש להוציא כסף מושך. לבסוף, המפרסם יודע כי בדיונים אלה עשוי לקנות או לשימוש, הם המוצרים שלהם. הצג יותר זיכיונות עלות לקליק לעומת המודעות אברהם לינקולן. על ביטוח, משכנתאות הם, תחום מחקר, וירוסי מחשב גבוהות משלמים מילות מפתח. כמובן יש כמה אזהרות מיוחדות למפרסמים מילות מפתח יודעים שהם התעללו כנראה. הדוגמה הטובה ביותר את מילת המפתח המפורסם "M", או mesathelioma הוא (סוג של סרטן הנגרם על ידי אסבסט). אם המו"לים למדו המפרסמים (חברות, בעיקר מתוך תקווה לקדם mesathelioma הלקוח) שילם יותר מ 100 $ עבור כל קליק על היום, נראה כי כל דיק והארי התמוטט על פני כדור הארץ כדי לבנות אתר ב " M "מילה של תקווה ליצור כדי לקבל 100 $, לחץ. לרוע מזלם, הם שימושיים למפרסמים, הרעיון וכמעט אף אחד לא אמר 100 $ עבור כל קליק על "M" באתר האינטרנט שלה 4. סוג תוכן הוא לא צפוי לקבל "על מנת להשיג תוצאות עסקיות קיימא." ברוכים הבאים לעולם המופלא של "התמחור החכם" - קונספט שהוצגה על ידי גוגל באפריל 2004 שנועדה לתגמל או להעניש את השותפים עם תשלומים גבוהים ועלויות נמוכות יותר מחושבים על בסיס איכות ההמרות. גוגל מסבירה הצג חכם "התמחור ... אם הנתונים שלנו מראה כי לחץ הופכת בדף תוכן סביר פחות מודלים עסקיים ברי קיימא, כגון מכירות מקוונות, הרשמות, שיחות טלפון, או הרשמות עלון - הפחתת מחיר אתה משלם עבור קליק זה ... למשל, אתה יכול ללחוץ על הצג הקטן של מצלמות דיגיטליות בדף אינטרנט על טיפים לצילום מן הערך מ אינדיקטור אותו בנוסף סקירה של מצלמות דיגיטליות. "אם אתם חושבים הצעות של מפרסמים, אתם היא נמוכה מספיק, אני מבינה שקיבלו לחץ יכול להיות נמוך עוד יותר! להיות 5 ישנם לקוחות עסקיים קטנים בפלט. אתר שמושך מפרסמים כמה שאת נושא מושפעים ביותר על ידי עליית המחירים משבר אספקת הביקוש הציבורי. ההכנסה שלך במידה רבה מן הפעולות של מפרסמים כגון הפחתת התקציב שלהם או לשבור את מסעות הפרסום שלהם מושפעים. בנוסף, בעלי אתרים רודפים אותה קבוצה קטנה של מפרסמים, מוציאים לאור, בעיות עם כל הפרסום השמאלית עם גילויי הנמוך ביותר ששולם. ישנם שני מצבים בהם את המצב כמה מפרסמים, או להשתמש באתר האינטרנט לשוק נישה עם במידה מוגבלת מאוד, או אם הבעיה היחידה שלך היא, כמה מושכת מפרסמים. אתרי אינטרנט על נושאים שונים יושפעו פחות אספקת והמפרסמים דרישה. אם נושא שמפרסמים מותש תקציביהם לפרסום ורק נמוכה בתשלום הודיעה לעיל, בעיה נוספת עשויה ליהנות מחיר ההנפקה גדל עקב תחרות מצד מפרסמים. תנודות מפוצים, והכנסות יציבות. 6 מיקום רע של מודעות בדף. אחד הגורמים המשפיעים על הכנסות מפרסום הקשר הוא שיעור הקליקים, המושפעת על ידי מיקום של מודעות בדף, את הצבעים ואת מספר המודעות. גם אם התנועה ואת הרווחים לכל קליק הן מתמיד, להגדיל את ההכנסה שלך יכול פשוט על ידי שיפור שיעור הקליקים שלך. להגדיל את לחץ שלך דרך שיעור של 0.1% עד 2% יכולה לחולל שינוי גדול בהכנסות שלך. לשפר את שיעור הקליקים שלך מ-גוגל, פעל לפי ההצעות של מיקום המודעה הטובה ביותר. מפת החום ניתן למצוא ניתן לראות בתוכנית גוגל אדסנס. המפתח הוא לגלות כיצד המשתמשים שלך מגיבים לפרסום, והודעות שמושכים את המעברים לחץ ביותר. חשוב לזכור ש-אדסנס פרסום קונטקסטואלי תוכניות ואמצעים אחרים עובדים עבור אתר אינטרנט לא בהכרח יעבוד עבור אחרים. המפתח הוא להתנסות עם גורמים שונים ולראות מה עובד עבורך.

No comments:

Post a Comment