Tuesday, July 3, 2012

adsesne אדסנס כסף

אחת השאלות השכיחות ביותר הנשאלות בכל הזמנים הוא: "איך גם אני יכול להרוויח כסף באינטרנט"?

אם ניסית לעשות כסף באינטרנט, אפילו עם לזמן קצר, סביר להניח שכבר שמעת על הרבה שמות תוכניות ומומחים. נראה כאילו כל אחד הוא מומחה וכל מי הוא מישהו יודע מי הוא מי. זה כמו כת גורו השיווק. ואני חושב שאם אתה לא יודע, מישהו תמיד אדם אחד ינצל את זה.

סביר להניח שיש לך השקות מוצרים, שמע הזרמת וידאו, הזרעה ומיזמים משותפים, וכו ', הגיע הגורואים שמוכרים מוצרים ושירותים מסוג זה עושה ביד כסף על אגרוף. למען ההגינות, אלו מוצרים ושירותים אמיתיים ערך עבור אנשים שקונים אותם.

אבל מה שהם לא אומרים רובם, היא כי יש אלפי אנשים באינטרנט מי הם אלפי דולרים בחודש מבלי לבזבז הרבה כסף. הם אינם רצים על כל סמינר בארץ או טסים לכנסים בחול, רק כדי ליצור קשרים. הם לעתים נדירות מציגים מיזמים משותפים, כי למען האמת, אף אחד לא יודע מי הם. הם ממש יושבים מול המחשבים שלהם בתחתונים,כל מה שהם עושים זה אתרים עם תנועה ואז לחץ על כמה קישורים, ולחכות כסף כדי לגלגל פנימה

איך הם עושים את זה? שותפים קישורים, גוגל אדסנס, ותוכן.

עבודה עם גוגל אדסנס ,למשל. מנועי חיפוש אוהבים תוכן טוב,כמה שיותר טוב הכי טוב.

אם אתה יוצר דפי תוכן רבים באתר שלך, מנועי החיפוש לסרוק את הדף ולחצו על הקישור כדי לקבל תוכן נוסף שיכול הגדיל את הדירוג שלך.

איך אתה יכול לעשות כסף? על ידי מודעות אדסנס בכל דף. שקוראים לוחצים בדפים שלך, רבים מהם גם על לוחצים על הקישורים אדסנס. כל פעם הם עושים את זה נשלט על ידי גוגל. אתה יכול להרוויח על לחיצה שכזאת בין כמה מאות עד כמה דולרים או במקרה הרע כמה סנטים שמצתברים להון קטן.

אתה לא צריך לקנות משהו. כל שעליך לעשות לגרום ללחוץ על הקישור כדי להרוויח כסף. ככל שיותר אנשים נכנסים לאתר שלך יהיו יותר אנשים שילחצו על קישורים,וכך תעשה יותר כסף.

כל מה שאתה צריך עכשיו הוא התוכן. אם אתה סופר טוב, אתה יכול לכתוב בעצמך. עם זאת, רובנו לא.

אפשרות אחת תהיה לשכתב את המאמרים של אחרים. עבור כל ספריות המאמר הגדולות יש אלפי מאמרים. ברובם ניתן להשתמש ללא תשלום, בתנאי שיש לך את תיבת משאב של כל פריט(קישור למקור). כי הם לא לקדם את המוצר שלהם, שהוא אפשרות מעשית מאוד.

החיסרון העיקרי של מוצרים של אנשים אחרים היא שהקורא יכול לראות מומחה לחץ סביר על הקישור בתיבה משאבים במקום הקישורים אדסנס, אתה מפסיד כסף.

עם זאת, האפשרות הטובה ביותר היא פרטיות הזכויות מאמרים התווית. רק עריכת הקטן יכול לעשות אלה אלמנטים ביצירה שלך. הקורא הוא מוכר כמומחה, כי הם לא בתחרות עם סופר אחר.

אתה יכול גם לקחת קופסת המשאבים שלך עם קישור בתוכנית שותפים, אם הקישורים אדסנס או השותפים שלך, את סיכוייהם להרוויח כסף ואז גדל. הוא עשה את זה בלי מוצר אחד של החשבון שלך.

להרוויח כסף באינטרנט לא קשה כמו כמה היו רוצים שנאמין. כמו בכל עסק, האנשים מה הם רוצים והם ימשיכו לחזור.

No comments:

Post a Comment