Monday, July 2, 2012

על כל ספרי אייבוק שמבטחים הכנסות מגוגל אדסנס

אם אתה כמוני מחפש דרך להכנסה פסיבית, ואני חיפשתי באינטרנט אחר דרך בטוחה לעשות כסף מהתוכן האתר העשיר שלך אז אתה בטח כבר מכיר את אדסנס גוגל מודעות גוגל הדרך להרוויח הכנסה אתר האינטרנט שלך, גם את התסכול של לא מספיק מבקרים חזרו לאתר שלך לקבל את חיפוש באינטרנט לקבלת מידע על שילוב של גוגל אדסנס של Google AdWords ו תנועה ממוקדת לאתר האינטרנט שלך.

אין ספק, אתה ואני רוצים "להתעשר מהר גוגל אדסנס" ויש המון ספרים אלקטרוניים שמערכת הירי, הקפד להשתמש ב-Google Adwords לפתוח את העושר של גוגל אדסנס באתר שלך, וכנראה לא מציעים 30 $ ל 60 $ $ כדי למצוא את השיטה הסודית. ובכן, מאמר זה נכתב על מנת להפריך את המיתוסים מאחורי מערכות אלו, וקרא לאנשים מזהירים כי התוצאות הן מאוד מאכזבות.

מוכן גוגל אדסנס

הבעיה העיקרית עם מערכות אלה היא מה שהם מבקשות להסתיר, ספרים אילו מציע רשימה גדולה של מילות מפתח בתשלום גבוה,תשלום שאמור להתקבל מהמתמודדים גוגל אדוורדס לשלם עבור מילות מפתח מסוימות ואת הגישה שלהם כדי לנסות להתמקד הכללת המילים הללו תן לאתר שלך תוכנית גוגל אדסנס יכול למקם אלה, בשכר גבוה, מודעות גוגל באתר שלך, כך שתוכל להגדיל את הקליקים תשלומים.

למעשה, גוגל מציגה רק לעתים רחוקות לשלם יותר מ 2 $ עבור כל קליק על גוגל אדסנס,רצתי על אחת ממיליות המפתח היקרות בשוק הכנתי את הדף על מילת המפתח "דומיינים יאהו", וכי היה לנו אמור להתקבל תשלום של 50 סנט לכל קליק נראה כי השימוש ב-גוגל אדסנס.

כל מילה פרטי התשלום הוא מאוד לא ללכת לשיחה 50 $ טענה לחץ כי חלק מאותם ספרים אלקטרוניים, לשלם עבור מילות מפתח טוב יותר שם בחוץ, עכשיו יש "לעשות סרטן אסבסט" ואז יהיה רק ​​בין $ 3 ל 5 $ עבור כל קליק, וזה כמו המילה נישה היא לא עבור כולם מעוניין לקרוא על זה או ללכת ללחוץ על מודעות Google באתר האינטרנט שלך.

גוגל אדוורדס תוצרת

מערכות מסוימות דורשות מילות המפתח של Google AdWords לנישה גבוהה משלמים למצוא יותר מ 200 רשימה של מילות מפתח הקשורות, אתה יוצר אתר אינטרנט עם דף של מאמר ממדור אתרים עלוקה עם שלושה אפיקים הנצורים חינם של מודעות גוגל, ולאחר מכן למעשה לכתוב מודעות גוגל עם מילות המפתח הנבחרות ככותרת (עם תווית מיוחדת של גוגל) וכן להגדיר תקציב מסע הפרסום של 10 $ ליום, עם מקסימום של 7 סנט לכל הצעה קליק.

הנקודה היא, הצעה של 7 סנט על הקובץ המודעה שלך כי הירידה מנוע החיפוש רק מספר קטן של הופעות דפים ולכן האפשרות שמישהו לוחץ על המודעה שלך ב-גוגל ולעשות שיא של מבקרים פוטנציאליים, כמו גם רוב מילות המפתח הן לא מודעות גוגל באמת במחיר נמוך יותר על מציעה.

סיום

למרות אלה ספרים אלקטרוניים נראה לספק מערכת, הייתי אומר שזה לא דרך בטוחה קטן הכנסה הגונה מ-גוגל אדסנס, יש פגמים רבים מדי שלא ניתן לכדי 1.

העצה שלי יהיה להתחיל בבניית תוכן האינטרנט עדכון עם מודעות של גוגל להישאר, לא יותר משניים או שלושה בכל צד, ב -12 חודשים, ללא ספק, כל מנועי החיפוש לסרוק ומדד דפי האינטרנט שלך, אנו מקווים , זרם קבוע של אנשים עם קלקים חקיים צפויים ללחוץ על מודעות גוגל שלך, ואתה מוכן לשלם הון קטן. בהצלחה!

No comments:

Post a Comment