Friday, May 25, 2012

הכנסה פסיבית| האם אתה מתעלם מאפשריות הכנסה פסיבית מהעסק שלך

האם אתה רוצה להרוויח יותר כסף עבור פחות עבודה? אנחנו תמיד מחפשים הכנסה נוספת בעסק ואיך לעשות דברים, כסף, אבל לא לעשות יותר עבודה. הם עסוקים ויש להם מספיק עבודה לעשות בין העובדים וכל את פשוט נוסע לעסק שלך.

תחשבו על זה ... האם ניתן בעסק שלך עכשיו, אתה זרם הכנסות או הנהר שבו אתה יכול הערוץ שדרכו מוצר או שירות, אבל הם בעצם מתן שירות?


האם ניתן לקבוע את תצורת החברה סיפקה שירותים עבור מישהו אחר, מישהו אחר עושה, ואתה מקבל רק אחוז מסוים של המכירה? משהו כמו שותפים, זה רק מערכת יחסים לאורך זמן. מיזם משותף בימים אלה קורה שוב ושוב בשבילך.

כך, למשל, אולי אתם לא מציעים את האפשרות של שירותים באתר, אבל אתה יודע מי באמת טוב לבנות אתרי אינטרנט. אז מתקשרים ואומרים להם שאתה רוצה להציע אתרי אינטרנט הלקוחות שלהם ולגרום להם בעצם לעשות את העבודה. אחר כך בא הסכם תועלת הדדית. מה קרה, אתה פשוט אדם יחד, או ספר עזר או קו, וחברות אחרות אשר הופכות את העבודה ולשלם סכום קטן. זוהי הכנסה פסיבית בשבילך.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת יושב במשק, ורק לחשוב על איך זה יעבוד הכי טוב בשבילך.

דוגמה נוספת תהיה אם אתה מישהו עושה דיוור ישיר, ואתה יכול להשתמש בביטוי או באמצעות דואר אלקטרוני להדפיס חלקים אלקטרוני בפועל. צור לעשות את העבודה בשבילך בזמן שאתה מקבל אחוז עבודה או דמי שטוח עבור כל הפניה. יש מקור נוסף של הכנסה אתה ושלך.

מקור הכנסה פסיבית כי היא משתמשת במשאבים של אחרים, להרוויח יותר כסף על ידי ביצוע עבודה נוספת.

תארו לעצמכם את היצירה של חמש או עשר סוגים שונים, איך לעשות כסף באמצעות משאבים שונים. כדי להוסיף זרמי הכנסה נוספים כדי להתמודד עם העוצמה של זמן אנשים אחרים.

תמיד יש את המספר הגרוע ביותר בעסק, כי אם משהו משתבש, או משהו לא עובד כמו שאתה רגיל לעשות את זה לעבודה, או שינויים בחוק, כפי שקרה עם שיחות פקס וטלפון, וכן את הדברים האלה, ואתה צריך לשנות את מה שאתה עושה, אתה יודע מה? מקורות ההכנסה נעצר.

כמובן שאתה יכול להוסיף זרמי הכנסה שבו אתה עובד, מה שאנחנו מקבלים ולשמור על הצוות

ההשפעה הגדולה ביותר על העסק שלך, ואתה יודע איך. כמו כן איך אפשר להרוויח כסף כיצד להוסיף מקורות הכנסה חדשים, כגון חושב דיוקן של התייחסות, צינור שדרכו העסק פועל.

מקווה שזה נותן לך כמה רעיונות על דרכים אחרות לעבוד פחות ולהרוויח יותר כסף בחשיבה העסק שלך.

למד איך לזכות בלוטו

No comments:

Post a Comment