Thursday, May 24, 2012

היתרונות של גוגל אדסנס חיפוש

היתרונות של AdSense לחיפוש

עם AdSense לבעלי החיפוש יכולים להציע כלי חיפוש באתר האינטרנט שלהם. כלי זה מאפשר למו"ל לייצר הכנסות, כאשר מבקרים משתמשים כדי לחפש באתר.


מידת האפקטיביות של הכלי תלויה בתפקוד של האתר של המפרסם. משאבים אלה אינם, חוזר לאתר, על מנת החיפוש של Google. אם משאב זה הוא אתר אינטרנט עכשיו, אז אתה כנראה להשתמש בעורך באתר האינטרנט למחקר, וכך יצא לאור לא יכול ליהנות ממנו. מפרסמים לעתים קרובות טוענים כי החיפוש באתר שלהם היא דרך מצוינת לייצר הכנסות אדסנס ללא חשש של המותג למטה. כחברה שמוכרת מוצרים לא, כי ספק מתחרה, כי המודעה של AdSense באתר שלך והוא לא שם אותם במצב שבו יש להם חיסרון. היתרונות של AdSense לחיפוש הוא גם כובש את ריבוע על המסך. מציג את התוצאות בדף אחר, העורכים אינם חשים שהם מקריבים את המרחב שבו נראה כי Adsense.

בעזרת כלי זה, המבקרים יכולים לטפל בעצמם לבעלי אתרים כדף הבית שלהם. אם האתר מכיל מקורות רלוונטיים, ובכל זאת פונקציונליות הקשורים גוגל, לאתר יש פנייה גדולה יותר באופן כללי. להכיר למבקר בפעם הראשונה זה לא לענות על הצרכים שלך עדיין יכול להשתמש בפונקציית החיפוש באתר. עם זאת, המו"לים מתלוננים לעיתים קרובות כי הם מקבלים פחות מ החיפוש הקליקים. אם כי במקרה הגולשים צפויים להיות מיושר את המודעות של Google AdSense. כאשר מבקר לנושא או נושא המחקר השתנה, ולא בהכרח על ידי מודעות, אבל אתה תמיד תמצא את מה שאתה מחפש, ומצפים המו"ל להרוויח סכום מסוים.

יש גם כלי טוב כמו מוציאים לאור יכולים להשתמש בו כדי לחפש את האתר שלך, עם אותה טכנולוגיה. לכן הגולשים נוטים יותר גם משאבים בתוך אתר האינטרנט של המוציא לאור כי הם זקוקים. לגוגל יש מאגר קטן יותר של מפרסמים עבור AdSense דרך בררנות של מפרסמים. סרגל הכלים מספק תוצאות חיפוש שמפרסמים לא רוצה להופיע כי AdSense לתוכן, כולל.

החיפוש של גוגל הוא גם האתרים המובילים בשוק גדול, שם הוא משמש לעתים נדירות עם AdSense. חברות שמספקות את השירות או המוצר למכור הוא רגיל יותר הבחירה לשלב את סרגל הכלים חיפוש באתר האינטרנט שלו, אם כי הם לא מרגישים שזה בערכם המותג שלהם. למעשה, עסקים רבים ממש להרגיש כאילו המותג שלך מקבלת חיזוק יישור שלהם עם הלוגו של גוגל. עוד החלטה לא להשתמש בלוגו של גוגל, עשויים להפיק תועלת ללקוח כי טכנולוגיית החיפוש המשמש את האתר שהם נשמעים, ולכן היתרונות החשובים ביותר הם קצרו ידי המו"ל.

איך הונאה Adsense לחץ נגוע, זה פחות סביר להתרחש במהלך החיפוש. הונאה לחץ היה להתחייב אדם או בני אדם, פשע לעקוב אחרי חיפושים מציאותיים, כדי למנוע כל התנהגות חשודה. זה יכול להיות קשה במיוחד, להתחייב באמצעות הכנסות פחות עבור כל קליק ידי קליקים לא חוקיים עלולה להתרחק מן המחקר כלל.

איך תוכלו להרוויח 10$ ביום מגוגל אדסנס

No comments:

Post a Comment