Tuesday, May 22, 2012

רכישת העבודה עם Google Adsense

תחומי להתחיל לרכוש גוגל אדסנס


למעשה, קרוב לוודאי, אחד הנושאים החמים ביותר הזמינים, וכן מטרה מצוינת. איפה אתה יכול לשלם פעם אחר פעם, לעשות דבר אחד בכל פעם?

אין צורך לומר, אני מדבר על תוכנית AdSense של גוגל לבעלי אתרים שמוכנים לשים קצת קוד האתר שלך למודעות תמורת נתח של הכנסות יש לדווח.

קל יחסית להתחיל עם גוגל אדסנס, כי כל מה שאנחנו רוצים הוא בדרך כלל אתר אינטרנט או בלוג, כדי להציג את מודעות AdSense ו דו"ח על השותפים של Google AdSense. כדי לקבל חשבון AdSense, אתה צריך לבקר את גוגל / adsense ופתח חשבון, ובלבד האתר שלך עונה על המילים שלך, תועבר ולהיות מסוגלים להתחבר ליצור מודעות AdSense שלך. אם אין לכם אתר אינטרנט, אתה יכול ליצור בלוג ב-Blogger fr.ee לשים קצת חומר תוכן, ולהציג את הנושא הזה. Blogger שבבעלות גוגל אומרים, כמה אנשים, יש סיכוי טוב יותר להתקבל, בין אם זה עובד או לא יוחלט על ידך.

עבור רכיב זה, ברגע שיש לך להצטרף, עליך להחליט איזה סוג של הצגה של מודעות, יחידות היפר שורה אחת של קישורים לאתרים אחרים הקשורים למילות המפתח שלך, אתרים, קבוצות של מודעות הם גושי הינו תיאור קצר קישור URL לאתר האינטרנט כל הכריז. לאחר שהחלטת להראות הרבה פרסום, אז אתה יכול לבחור את הגודל והעיצוב של תיבת AdSense. זה המקום שבו אתה מקבל החלטה, לוודא שהוא משחק עם אתר האינטרנט שלך, בדיוק במקום שבו אתה צריך ליצור כדי למצוא את המיקום של אותו.

שים לב כי תיבות של AdSense ביצוע סדיר בגודל ביצועים טובים יותר לעומת הגודל הסטנדרטי, 468 × 60 הפרסום נספג במהירות לאחר ההודעה של זה דגלים בגודל של הלהקה ויש לו יותר קליקים שיעור נמוך, בעוד 336 × 300 × 280 ו - 250 בלוקים פונקציה אדסנס גבוה באופן משמעותי. יש גם טענות מסוימות לא משנה אם מערבבים את ההודעה באתר האינטרנט שלו עם לוח הצבעים של AdSense יציע לשנות את הצבעים על המודעות מסך צבעוני באותו אופן, כי באתר שלהם או לראות את ייצור צבע אחר, זה יכול מאתר האינטרנט שלו, ואתה יכול לבדוק מה הוא אידיאלי.

מיד לאחר צבע גודל וסוג הפרסום, אתה מקבל את הקוד באתר האינטרנט שלך. לפני שאתה קופץ ולהדביק, זה באמת רעיון טוב להקים ערוץ ניטור. הגדר שם תגי ערוץ, אז אתה יודע מה זה באמת, זה יכול לאפשר לך לעקוב אחר המודעות יעילים אתרים אלה על ידי חתימה על עד, והושפע זהותו של הערוץ השני. זהו אחד Adsense מוזנח ביותר, היכולת למקם את המודעות שלהם באמצעות היכולת לבחון ולהתאים את צבע את המיקום המושלם של המסלול AdSense.

אדסנס הוא יצוק טובה מאוד, על מנת לקבל מודעות הקשורות לאתר האינטרנט שלך, ואתה לא יכול לקבל מידע על מה ניתן לבדוק. מופתע לפעמים, אז אולי צריך להתאים את האתרים שלהם כדי להעתיק כדי ליצור את מילות המפתח הפופולריות ביותר אדסנס אתה יכול לעשות עבודה טובה הרבה יותר להתמקד המבקרים שלהם, יחד עם חשיפה ופרסום. כמובן, המודעות עוד יותר דווקא על המבקרים שלו לעשות הרבה קליקים ומחיר נמוך יותר.

כמו היום, אדסנס היא דרך טובה לעשות הכנסה קטנה, וחלקם אפילו ליצור חיים יוצא דופן, זה באמת הכנסה פסיבית, קל להתקנה ולתחזוקה. אם שום דבר אחר לא ממש חייב, העלות עבור אירוח האתר יימסרו, למה לא להתחיל עם גוגל אדסנס היום?

No comments:

Post a Comment