אדסנס ז"ל
לאחר עצה ממקורות מהימנים מספר, נודע לי אדסנס מת. לכאורה, אם היו עושים כסף עם אדסנס, אתה גם לוותר על אותו דבר, אתה לוקח את המיקום שלך ולעשות משהו אחר במקום.
האם יש לך את ההרגשה מדי?
יש הרבה אנשים שמוכרים את המוצרים באדסנס שלהם, וכל כך הרבה משתמשים את התסריטים הגרועים ביותר כדי לראות איך האתר שלך הוא רע לעסקים, איך מנועי החיפוש את מה שהם עשו תמיד, לתקן ולבדוק את האלגוריתמים שלהם. אלה סוחרים של טרגדיה ועצב מספיק תוכן כפול על שינויים קטנים, אבל מנועי החיפוש יש צורך לעשות באופן קבוע כדי למנוע דואר זבל ומילות מפתח ממולאים חוות קישורים נראים חסרי תועלת מודעות ליהנות את העדכונים האחרונים.
אז, מה אתה ובעלי אתרי אינטרנט אדסנס מה שאתה צריך לעשות כדי לשמור על ההכנסות שלך?
למרות דעות מנוגדות, לעשות את מה שהיינו צריכים לעשות תמיד. בדיקות וביצוע. כל האתרים של קמעונאית בדף הראשי ובניית אתרים אדסנס בדק חייבים להיבדק, אז אתה צריך להתאמץ קצת יותר זה תמיד איתך כדי להרוויח כמה שיותר. אם דברים משתנים, את הזמן כדי לבצע התאמות ונסה שוב.
רוב קובע הודעות עמוסים בדרך כלל עם קישור כלי חדש או תוכנה אוטומטיות כדי להפוך את כל מקומות חדשים, להגיע במחיר גבוה יותר, כי אין שום סיבה שהם אומרים לך לעשות את ההכנסה שלך נופל מבטיח להתגבר. האמת היא שאם יש לך תוכן איכותי, ובדיקה וביצוע כדי, ואז מנועי החיפוש לא צריך לבוא שוב ושוב, ורשימה של האתר שלך. זה לחיות. הבעיות מתעוררות כאשר אין כל תוכן, מלא רק צד אחד של הקישורים מילות מפתח בתקווה להרוויח קצת כסף. אף אחד לא רוצה לראות את החיפוש, הם בזבוז זמן. זה מה שהבעלים מנסים לסנן את מנועי החיפוש.
הנה הטיפים שלנו, הוספת תוכן חדש עבור אתרי האינטרנט שלהם לעתים קרובות ככל האפשר. מילת מפתח וביצוע בדיקות, מיקום המודעה וצבעים, וכו ', כפי שהוא תמיד צריך לעשות, ולבסוף לא להתפתות על ידי פרסומות, הכנסות אדסנס שלך עדיין שם, לא יכול למעשה יש פחות תחרות עם כל הקישורים של התרבות נעלם.
No comments:
Post a Comment