Friday, April 13, 2012

אדסנס שיפור מערכת הצגת מודעות גוגל Ad Review Center for AdSense

  אודות מרכז בחינת המודעות כיום אדסנס "עוצמה", כפי שאושר על ידי גוגל. הוצאת עכשיו יש שליטה רבה יותר על המודעות המוצגות באתרי האינטרנט שלהם.
  גוגל אמר כי השינויים הבאים הערות עבור מנהלי אתרים שרוצים יותר שליטה נעשו. כמו גוגל אמר, "מרכז הודיעה פוסט חדש יהיה להציג את המודעות, כל מיני אוריינטציה (לפי הקשר, על בסיס עניין והשקעות), שהופיעו בין דפיו, ולאפשר מחקר עם באתר מודעות ממוקדות, בבקשה. בדוק תמיד לפני הצגתן באתר שלך. ועכשיו, במקום קיבוץ של מודעות אתה יכול לבדוק לקבל החלטות במודעות בודדות המופיעות באתר שלך ברמה פרטנית ".
  כעת מוציאים לאור יכולים לבדוק ולחסום את העתיד של מודעות תצוגה בדפים שלך. לאחר חוסם מודעות, גוגל תשתמש במידע על הנכס ויכול להיות מודעות להעליב את המפרסם להתרכז.
  לבחון שינויים התצוגה מאפשר יעילות גבוהה יותר גם כן. מנהלי אתרים עכשיו יש הזדמנות לראות את המודעות שקיבלו את המספר הגבוה ביותר של הדפסים על עמודי השער שלהם. במקרה של ביקורת מודעות במיקוד לפי מיקום, גוגל יציג את ההזדמנויות עבור המספר הגבוה ביותר של הופעות דפים. מאז אנחנו לא מקבלים פרסום או הופעות כנראה לקבל באתר האינטרנט, אינם מופיעים בכלי, מנהלי אתרים יתרכז אימות של נכסים נבחרים מבקרים רואים. המודעות יהיה מוגבר או בגודל מלא, כלומר פרטים נוספים על התצוגה ניתן לראות לתת בצורה טובה יותר.
  מנהלי אתרים, גרסה ישנה יותר של Tab-Ad אמת פונקציות חדשות ניתן לצפות בעוד כמה ימים להשתמש. בתור התחלה, אמר גוגל: "אם לא הפעלת עדיין בתכונה זו, עם זאת, לאפשר או לחסום מודעות לכרטיסייה כדי להתחיל." אילו שינויים אתה חושב על "הכוח" של ההודעה חושב דעותיהם.

No comments:

Post a Comment