Saturday, April 7, 2012

מדוע רק גוגל אדסנס באמת מרוויחים מאדסנס

גוגל היא רשת גלובלית של הפרסום. בשנת 2011, מכירות של 37900000000 $ מעל 4 מיליארד לענפי הפיננסים והביטוח. צרכנים אחרים, יש שלוש חברות גדולות וקמעונאים בכלל, הקטע של תעשיית התיירות והתעסוקה והחינוך של חשבונאות 4 הגדול של% 30 מהמכירות של גוגל צ'אט.

מודל הפרסום ב-Google באמצעות חיפוש פרטים על העכבישים שלהם כדי לעקוב אחר מיליוני דפי תוכן שנוצרים באינטרנט כל יום. המטרה העיקרית של גוגל היא על ידי הכנסות מפרסום מיליון דפי החיפוש עבור כל מילת מפתח, כל בידיעה 99.99% מהמשתמשים להסתכל על התוצאות של עמוד החיפוש של גוגל נכתב לראשונה למקסם שנוצר. אז עבור כל עמוד של הפרסום על התוכן הפופולרי מיליון עמודים של תוכן הפרסום, כי רק 1 מתוך 10,000 אנשים גולשים באינטרנט נדרש.

על פי פורבס, AdWords ו-AdSense הם 2 רוכב מוכח המייצגים 96% מההכנסות של גוגל. חברות אחרות ההתפתחות האחרונה כמו אנדרואיד, YouTube, Google תצוגה רשת, מודעות להתקנים ניידים, Google Docs ו-Gmail, גוגל עושה הילה, אבל מייצר רק 4% מהמכירות. Google וברשת Google החברתית מוכיחה הוכיח שוב ככישלון קולוסאלי, וזה רק עניין של זמן עד שהוא, כמו קודמו, Buzz ו-Google Wave. זה הופך את גוגל בעצם טריק פוני התמקד הפרסום באינטרנט הרבה כסף 44000000000 $ בעשור ויצרה רעיון חכם, כי רק את העוצמה של Google.

עכשיו גוגל הציבה לעצמה בעיקר כחברת פרסום, אנו משווים Google לסוכנות לבנים וטיח פרסום, אשר משמש כמתווך בין הלקוח לבין הצרכן. לעומת זאת, לבנים וטיח שומרת הפעילות הרגילה של 85% הכנסות מפרסום מו"ל משרד הפרסום, רק 15% שילמו במקרה של יחסי גוגל היבט של פחות מ -1% מההכנסות.

גוגל אדסנס הוא קרוב מאוד חברות פרסום שמשלמות פרוטות כלומר על בסיס של עלות לקליק. אם האתר נחשב הוצאת ספרים בבעלות גוגל הוא דייר מסחרי, הכנסה להיות אומלל, כאילו לקוח שיחות הדלת שלך לשלם. זה עדיין לא חונה על עורך רכושם של 24 × 7 על ידי שינוי קו המוצרים שלהם בכל פעם עכבישים שלהם ועובדים רוצה.

Google לקליק לא הוגן המפרסם הוא. האלגוריתם שלהם פונקציונליות אטום ואין לו נתונים בזמן אמת על מכירות בפועל לקליקים. אם אתה לא יודע איך לייעל את מסע הפרסום שלך, לא תוכל להרוויח כסף באמצעות AdSense. בנוסף, עם תכונות יתרון לכאורה, כגון העכביש התקציב CAP נראה לייעל את הקמפיין שלך ב-Google AdWords עבור המודעות שלך על הבמה את הדף האחרון, אף אחד לא רוצה לראות. זה יכול בקלות להחזיק מיליון עמודים של תוצאות החיפוש לך במסגרת התקציב שלך להיות מופקד, אבל הקמפיין שלו לא בסדר

No comments:

Post a Comment