Monday, February 20, 2012

הכוח של גוגל אדסנס

שוחרר על ידי גוגל אדסנס, לא היה הרבה אנשים הטילו ספק ברעיון של גוגל יהיה לשווק ולמעשה לייצר רווחים. עם זאת, כפי שאנו נמצאים כאן היום, הוא כנראה לשלם הידועה ביותר לכל החברות לחץ בעולם. כן, זה הכל נגמר סיירס לאכול את דבריו בסוף. הסיבה לכך היא שאנשים לא משהו בגוגל, הוא אדם ללא פסק דין, בין אם זה יהיה רווחי, או איך בדיוק רווחי זה.

אבל אדסנס היא לא רווחית רק עבור גוגל, אלא גם רווחית עבור המפרסמים באמצעות אדוורד רווחית מאוד עבור בעלי אתרים, להשתמש בו כדי להפוך את ההכנסות באמצעות אתרי האינטרנט שלהם. לכן, השיטה היא המובילה בפרסום באינטרנט כי עסקים משתמשים כיום.

ובכן, זה מה שהיא היום, אדסנס, המציע הטבות עבור כולם במשחק כי היא משתמשת פגם במודל הפרסום באינטרנט. אתה רואה, האינטרנט הוא סביבה אינטראקטיביים, ואת האינטראקציות ביניהם באים אנשים באזור. אתה יכול גם לבחור אם ללכת בעקבות קרבה מסוימת, את המונח "ניווט" הוא כנראה מדויק יותר לתאר את המצב הזה.

הוא בהיר כל כך כי זה מתחבר הקונים למוכרים. גוגל יודע שיש אנשים, דברים ואנשים למכור מה שהם רוצים ב-גוגל אדסנס ומשמש גשר עליהם למצוא עניין אחר לקנות. עם אדסנס, אתה לא יכול לראות את ההובלה באנרים. אתה רואה רק כמה מילים. ואם אתה אוהב את מה שאתה רואה לחצת בדיוק. זה עובד כי המבקרים לא יש לי הרגשה שמישהו מנסה לפתות אותם להוציא כסף.

הוא עובד עבור מפרסמי אד וורד, כי המודעות שלהם לכל מקום. ברשימה לא רק חיפוש של גוגל, אשר מקבל מיליון של להיטים ליום מראש ללא צורך לעבוד גם עבור SEO ו מחכה כל כך הרבה זמן. המודעות שלך יכול להגיע לכל אתר מוכר כמו מה הם מנסים. ובכן, כפי שאתה יודע, כי אני אף פעם לא יכול להיות פרסומת לא פחות על עצמו. וזה מביא אותנו מה טוב חברים עם גוגל אדסנס שותפים. האם זו המודעות הן הקשר, שאיכשהו את מילות המפתח לטיפול הן בצד שלך. כי אנשים או באתר האינטרנט שלך עם הנושא, כי אתה יודע המעוניינים לעבוד בנושא זה. אבל, היי, חכה רגע יודע, גוגל כמה חברות שרוצות למכור משהו המבקרים שלך הקשור לנושא שלך. גוגל רוצה מבקרים את רוצה, אתה רוצה מפרסמים של גוגל ומבקרים קל פשוט לקנות דברים. וזה המהות של מה שעושה אדסנס רב לכולם.

זהו ללא ספק הפרסום הרווחי ביותר בתחום האינטרנט. לגוגל כל כך אסיר תודה לעשות חלוקה של הרוצח. אתה צריך להבין איך מתוכנן היטב, פשוט, אבל המערכת הזאת באמת. כמובן, בפועל יש לו כמה מוזרויות, אבל אלה קטנים יותר לנצל הזדמנות זו כדי להודות לכל שמחה אדסנס של גוגל נראה.

No comments:

Post a Comment