Tuesday, February 21, 2012

להרוויח כסף עם נישות אדסנס

איך אתה יכול להשתמש ב-גוגל אדסנס לערך מהמחזור? איך אדסנס יכול לפעול בסביבה תחרותית מאוד של האינטרנט?


עובדה היא כי כמעט כל בעיות אדסנס בראש כרגע תפוס על ידי מספר שותפים מומחים אדסנס. אם אתה מתחיל וניו יקרה עם מערכת אדסנס, קשה מאוד להשיג דריסת רגל נישה אדסנס ביעילות.


אחת הדרכים היעילות ביותר לקבל את עצמך כדי לבנות תוכנית היא להתמקד נושאים חדשים נישה אדסנס.


אבל רק כמה בעיות ידועות של אדסנס הם אידיאליים עבור מגוון רחב של גורמים. ראשית, טבעם של שינויים ברשת. משתמשים מחפשים ביטוח הידע שלהם על שאלות חשובות של ריבית מרבים להשתמש שילובים של מילות מפתח בשלוש מילים או במאוחר במחקר שלהם. זה מודל חדש של התנהגות הלקוח הציג לעולם של נישות אדסנס. שותפים חדשים כבר לא מתחרים על כמה מפתחות הביטויים החביבים באופן קבוע אלפי בודדים של אתרים כיום קייטרינג עבורם.


במקום זאת, באפשרותך בנושאים נישה מבוסס על שאלות של אדסנס המתאר עבודה יותר ספציפי, שלוש מילים וביטויים חשובים להתמקד, או יותר. זה פותח מספר בעיות מוכרות, כי הם מנוצלים על ידי מפרסמי אדסנס אינטליגנטי, בעל כישורים וניסיון לגלות נישות חדשות ל-אדסנס. כמובן, גילוי של שאלות חדשות של אדסנס לא תהליך חלק, אך עם השכלה קצת על האסטרטגיות הטובות ביותר ואת מותג קטנות ניסיון חדשים שותפי אדסנס יכולים להיות מומחה בידוד של המילה אדסנס שילובים בת קיימא.


ישנם מספר היבטים חיוביים בשימוש של נושאים ספציפיים. העלאת שאלות של אדסנס לעתים קרובות צריך ללבוש התחרות קטנה או לא מאתרים אחרים, פרסום קונטקסטואלי. בנסיבות מסוימות, בדיוק איפה זה קצת תחרות, בדרך כלל באיכות היה רע מאוד. עם כזאת תחרות, אלה נושאים נישה לעיתים קרובות אתה יכול לקבל מבט רחב של תנועה ברשת של האנטרנט נועד לטפל בנושא בהקשר. וכמו שכולנו יודעים מבקרים רבים כמו המזומנים של גוגל.


שאלות של אדסנס הנ"ל יש גם דרישה חיובית עבור המבקרים. חלק משמעותי של משתמשי המערכת יש אינטרס בנושא. ביקוש חזק בתורו שווה את המטען המתאימים לאורח לאתר והגשמה.


אז אם אתה חדש במערכת הפיצוי מ-גוגל, לחץ על הטכניקה המועדפת להשתמש כדי להרוויח קצת כסף מ-אדסנס היא למצוא את המחקר הראשון לעשות כמה מילות מפתח שיטת קנס הנושא.האדסנס במקום לגלות ערכת נושא חדשה לפקוח את עינינו לאפשרויות הקיימות במערכת. זה יכול אפילו להוביל לגילוי של מילות מפתח חדשות, ו-אדסנס הרבה יותר משתלם יותר משפטים. זה יכול להאט את התקדמות הראשונה, אך היא צעד חשוב בכיוון של ייצור ראשוני של אתר רווחי אדסנס לאינטרנט.

No comments:

Post a Comment