Sunday, February 19, 2012

חמש סיוטים למשתמשי גוגל אדסנס

אדסנס הכנסה פסיבית

אתה יכול להגיד את המודעות באינטרנט שראית להרוויח כסף עם גוגל אדסנס ישירות מהמחשב. ייתכן שיהיה לב גם אדם להראות המחאה מגוגל כהוכחה הכנסה. אז השאלה שאתה רוצה לעשות הוא כי בדיקות אלה מ-גוגל הם אמיתיים. התשובה היא כן הביקורות הן אמיתי אמיתי. להרוויח כסף לתוכנית גוגל אדסנס. גוגל למעשה לשלם מיליארד דולר עבור משתמשים ב-אדסנס בשנה. יום ראשון אדסנס היא רווחית אתה יכול להרוויח זמן, כסף גדול במהירות בגיהנום. אבל המצב לא קל כמו שזה נשמע.
תוכנית גוגל אדסנס יכול להיות סיוט, אם לא אכפת לך אין את הדברים הבאים.

ראשון לקבל אישור

המשוכה הראשונה שאתה יכול להתמודד הוא לקבל את אישורו של חשבון אדסנס שלך. יש לזכור כי הימים הם נעלמו כאשר גוגל משמש לאשר אתר אינטרנט או בלוג בתוך 2 עד 3 ימים. היום הכל השתנה בין השאר בשל התחרות הוא יום קשה מאוד עבור בלוגרים חדשים לתוכנית אדסנס. גוגל מקווה כי אתר האינטרנט שלה או את הבלוג שלך לאיכות מסוימת לפני שהם מתקבלים לתוכנית. אז כדי לקבל אישור, אתה חייב לכתוב תוכן טוב ולעדכן את הבלוג שלך מדי יום. קבל רישיון לא להקל ראש.

שני מיקום המודעה אפשרויות

לאחר האישור, המודעות שונים על האתר או הבלוג שלך יכול להיות מוצג. עם זאת, על מנת למקסם את הרווחים שלך, אתה צריך לדעת איך לבחור את הסוג הנכון של מודעות. אם המודעות שלך לא הולכים ביחד או את התוכן של מבקרים הבלוג שלך יכול ללחוץ על מודעות אלו. האנשים האלה המודעות, אשר משולבת באופן מלא עם תוכן ואז אתה לא באמת יכול לעשות את המודעות האלה באמת. בחר כל כך טוב להציב מודעות בתוכן של הבלוג מבוססים.

שלישי לחץ על הדור

זהו ידע חשוב מאוד עבור מי הם חדשים לתוכנית אדסנס. כפי שכולנו יודעים להרוויח כסף כאשר מישהו לוחץ על מודעות אלו. לכן אתה לא צריך לנסות ללחוץ על מודעות גוגל באופן קבוע כדי לסיים את עצמה לחשבון שלך כדי. אפילו לא מקבל את השאלה, קליקים, חברים שגרים במקומות שונים. גוגל יודע הכל. כתובות IP הן קליקים הם מזוהים. כאשר הם מבינים יותר מדי קליקים ליום מכתובת לכתובת ה-IP (של המחשב) לבוא, אתה יכול לסגור את החשבון שלך.

4 טעות תוכן

בתוכן אדסנס הוא המלך. לכן אתה לא צריך להפוך את התוכן שווא. אין להעתיק תוכן פה ושם ולהדביק אותו באתר שלך. גוגל הולכת לחלוטין רשימה שחורה האינטרנט שלך לעולם לא נמצא במנוע החיפוש. התוכן הוא תמיד טוב ונכון כי גוגל אוהב תוכן מקורי ורענן. יתר על כן, את התוכן ואת התקפה כוזבת על המוניטין שלו בתור בלוגר. אנשים לא יגיעו אל האתר שלך כאשר הם לומדים כי תוכנם מועתקים ממקום אחר.

5 הכנסה

הנקודה האחרונה שאני הסיוט שלך בחזרה. אתה לא מצפה יותר מדי כי זה תלוי בגורמים כמו הנושא של תנועה לאתר שלך ואיכות התוכן. עלות לקליק (CPC) היא לא גבוהה עבור כל נישה. נניח האתר שלך היכרויות, רומנטיקה, וכו ', ואז העלות תהיה רק 5 עד 10 סנט. העלות תלויה גם בארץ אתה מתמקד. העלות היא גבוהה יותר במדינות כמו ארה"ב, קנדה, בריטניה, והוא נמוך יותר במדינות כמו הודו, וכו 'אז אני מציע לך לא לצפות ליותר מדי בזמן קצר.

סיום

אני רוצה לומר ש-גוגל אדסנס יכול להיות סיום הסיוט עבור בלוגרים. לקבל אישור לא יהיה משב רוח, להיות לקחת את זה ברצינות. למקם את המודעות שלך לבחור נכון עבור התועלת המרבית. נסה לא ללחוץ על המודעות שלך. גוגל תפסיק את חשבונך לצמיתות. גוגל לא אוהב את התוכן, כדי למנוע את הקישורים שגויים. לבסוף, אל תצפו יותר מדי כסף בפרק זמן קצר. גוגל אדסנס הוא יעיל רק עבור בלוגרים, אלו חמש נקודות שאני יכול להבין שהוזכרו במאמר שלי. אם אינך בטוח העצה שלי, אז קשה מאוד להצליח.

אתה יכול למצוא המון טיפים על סוג זה של הכנסה פסיבית עם גוגל אדסנס באתר הזה היא אחת הבלוג הטוב ביותר להרוויח כסף רעיונות. כל שעליך לעשות הוא לבקר באתר אם אתה מחפש סוג זה של ייעוץ רעיונות.

No comments:

Post a Comment