Saturday, February 18, 2012

שנה את התנועה לתנועה אדסנס שלך

אם מודעות אדסנס באתר שלך במשך זמן מה היו לך לא תאמין איך הוא יכול לפדות 99.99% מהמקרים, אתה צודק. רוב האנשים מתוסכלים, כי הם לא יוצרים את ההכנסות שהם צפויים, וזאת בשל רמות תנועה ושיעור קליקים.

ישנן מספר אפשרויות לגבי התנועה לתוך התנועה אד סנס והנה רשימה קצרה של אותם בתיאור של כל אחד. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לכוון את התוכן של האתר שלך. בעוד עבור אנשים מסוימים זו לא אופציה (אם אתה משתמש בפורום, למשל, קשה הרבה יותר) רוב האנשים כסף כדי לכסות את אתרי אדסנס שלהם האמיתי מתחיל לדעת מה המילים הם המפתח לאתר האינטרנט שלהם . זוהי טכניקה בסיסית ב SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), מאשר לבדוק את צפיפות מילות מפתח ידוע. כלי טוב לעבודה זה SEO Analizer צפיפות.

הנה, קח את רשימת מילים ולחפש החיפוש המלאי שלהם או ב-גוגל אדסנס ארגז חול, כלומר כי הם יעילים יותר למצוא. משם, נסו למקד את האתר שלך מופיע על הדברים שבדרך כלל להיכנס הצעות למילות מפתח. נסה את מילות המפתח, או לפחות כמה מילות מפתח הקשורות לעתים קרובות ככל שאתה יכול לכלול קישורים לאתר שלך. בגלל הדרך שבה זה עובד גוגל אדסנס היא דרך בטוחה כדי להגדיל את הרווחים היא כי הם מקבלים מודעות אדסנס טובות יותר על באנרים שלהם.

כמו כן, חשוב להמשיך לפתח דפים חדשים אל האתר שלך. זה חשוב מאוד, כי הדפים שיש לך, כך סביר יותר תקבל להיטים נוספים על המודעות שלך. כמו כן, חשוב מאוד לבחור פורמטים המתאימים באנרים אדסנס שלך במיקומים הטובים ביותר עבורם. אמנם מדובר בבעיה הרבה יותר גדול באופן כללי צריך לדעת את שלושת הפורמטים של אדסנס של ביג G ה36 × 280 מלבן גדול 300 × 250 × 600 מלבן בגודל 160 גורד שחקים. הקפד לבחור את הצבעים המתאימים המודעות כפי שהן יותר מדי של התוכן של האתר שלך (או שונים רק במובן השלילי) הוא בטוח למבקרים לעשות כדי לראות אותם כמו באנרים אשר להן שום קשר עם האתר עצמו.

ודא מודעות אלה ממוקמות שם יפיק את התועלת הגדולה ביותר. רוב הזמן, המקום הזה ממש לפני תחילת התוכן הממשי התייחס אל האתר שלך. נוהלי יהיה טוב יותר בצדדים עם טקסט ארוך. בנוסף, עבור אתרים עם חדשות או מוצרים דומים, תוכלו למצוא עמדה טובה כדי להיות בחלק התחתון של התוכן שלהם, כי אז אנשים מוכנים לקרוא את הסיפור שלך והם מחפשים משהו אחר לעשות. אתה צריך להיות יותר אדסנס של גוגל מדי טקסט בדף שלך. אבל לא לנסות יותר מדי קשה, כי אתה מקבל שיעור קליקים נמוך יותר הכנסות נמוכות יותר, אם אתה משתמש בטכניקה זו, במובן הרע. ניתן להשתמש עד שלוש יחידות, סביר כל כך.

השתמש כדי לראות את כלי התצוגה המקדימה, מה הפרסום. כמו כן להקפיד על הונאה. כמצביע, אתה יכול לשים תמונה לצד המודעות שלך, הקפד להשאיר רווח ביניהם, כדי להבטיח שהיא לא נחשבת לעודד מבקרים שילחצו על מודעות אדסנס שלכם - זה אסור בתכלית האיסור.
שיהיה בהצלחה עם הכנסה פסיבית אדסנס שלכם

לוטו של מפעל הפיס

No comments:

Post a Comment