Friday, February 3, 2012

איך להימנע מהונאת קליקים באדסנס

אם אתה AdWords או AdSense בטח שמעת על תרגול המתעוררים בעולם התחתון של המחשב בשם "הונאת קליקים". אבל מה הונאה לחץ ואיך עושים את זה?
AdSense משתמשת מנגנון תשלום המספק כמות מסוימת של כסף, מוציא לאור (מי הבאנר AdSense באתר שלך) בכל פעם שאדם לוחץ על הבאנר אמר. פשוט לחץ על הונאה הוא הניסיון, אנשים לוחצים על המודעות, רק כדי שיוכלו לקבל הכנסה גבוהה יותר.
יש אנשים ליצור אתרים למטרה הבלעדית של הכנסות במרמה באמצעות תוכנית AdSense של גוגל. משתמשים אלו להשיג מספר מדהים של קליקים באמצעות שיטות רבות, חלקן. מורכבות ומתוחכמות וחלקן בסיסי ופשוט
אחת מורכבת יותר באמצעות מה שמכונה "hitbots." אלה תוכניות אוטומטיות שאתה על הקישורים באנרים AdSense (יש כמה, כי לחיצה על באנרים וכן) לחקות.
אם זה ב-AdSense של גוגל אינה מושלמת כמעט כל אחד יכול למצוא את הפרטים של שיפור מנגנוני ההגנה, למרבה האירוניה, החיפוש של גוגל.
שיטה אחרת, בסיסית יותר, מספר גדול של אנשים לשכור במדינה ענייה, ללחוץ על קישורים לאתר שלך. משמעות הדבר היא שאנשים אלה באמת לשבת כל היום ופשוט ללחוץ על קישורים, כי אתה יכול לעשות הון. הם באים ממדינות עניות מאוד כמו הודו, ומוכנים לעשות את זה רק 0.50 € לשעה.
כמובן, יש בעיה עם מנגנון זה. לאחר ש-Google היו הרבה קליקים מכתובת אחת הבאנר AdSense לאתר ייאסר, התנהגות בלתי חוקית יכול להמשיך הרמאים.
כדי להימנע מכך, אנשים רבים משתמשים במספר רב של שרתי פרוקסי כדי לחץ. אלה הם בעצם טרויאנים במחשבים ברחבי העולם (אבל בעיקר בארה"ב). מה זה אפילו מייאש יותר הוא לוחץ אלה יופיעו לבוא מהצוות אמיתי עבור סוג זה של הונאה קשה מאוד לזהות.
ואל תחשבו שזה קורה רק במקרים בודדים. ישנן פעילויות בלתי חוקיות רבות בתחום זה.
למעשה, יש כל כך הרבה כי אם מנועי החיפוש לא להגדיל את תוכניות האבטחה שלהם כגון AdSense, התנהגות פלילית יכול להיות אפילו יותר נזק.
לגוגל יש מדיניות נוקשה לגבי הונאה לחץ המשך השימוש בטכניקות כמו בעבר. אך בעוד ענקית מנוע החיפוש מנסה כמיטב יכולתו כדי למזער את הסיכון של הונאה לחץ היא בהחלט הרבה מה לעשות.
ההערכה היא כי מעל 20% של קליקים לעקוב קישור AdSense קל לעשות כדי לקבל כסף מאדם לשלם עבור המודעה. יש המאמינים כי מספר הקליקים הונאה, ופעמיים גדול באותה מידה.
יש הרבה יותר לחץ על הונאה מערכות, כגון קבוצות של שותפי AdSense לחיצה על הקישורים ביניהם (שהוא "לחץ טבעות", או שאנשים יודעים ללחוץ על קישורים בדוא"ל.
בעוד גוגל נשארת הונאה לחץ ברצועה, התופעה היא בהחלט מסוגלת להביע את החששות של המפרסמים, אך למרות הפרסום הזה עם Google AdSense היא לא רווחית עבור המפרסם, לעומת הפרסום המסורתי לכוון.
יש כמה דרכים להגן על עצמם מפני מזימות כאלה כל המפרסמים צריך להיות חכם מספיק כדי להעסיק אותם. לקוחות רבים בוחרים להציג את רשת התוכן יחד כדי להימנע מחשש הונאה לחץ.

No comments:

Post a Comment